SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik was te jong om die oudere versie te hebben gehoord op de radio, maar herinner me wel de nieuwere toen die populair was.quote:
i facking love you. Dit nummer heb ik grijs gedraaid.quote:
haha die is grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark' Oh. Nog zo'n heldquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:46 schreef topdeck het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan er geen genoeg van krijgen om een of andere reden. Ik luister ook niet echt vaak naar popliedjes maar dit is wat anders zeg.
Vraag me niet waarom
btw, wat is zij mooi zeg. Ben niet echt van de blondines, maar vind haar echt te gek
HeleneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker wijf man, alhoewel niet helemaal Duits maar half Russisch. Verder:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
ohja tuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |