abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2015 @ 08:48:40 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149065081
Het is al gezegd maar v & d is het net niet. Net niet onderscheidend genoeg. Ik vind verder de inrichting van de winkels deprimerend. Ik zie dat ze hun best doen om hun tasjes, advertenties etc. op te hippen maar dat werkt niet als je de winkels niet ook meestylet. Bruine vloeren, van die met geruite stof beklede stoeltjes in de la place, personeel met slecht zittende giletjes...
pi_149065144
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Voor de volledigheid:

[..]

Het is alleen maar wachten tot de boel ploft.
pi_149067709
Matige winkel, ik zou niet weten wat ik daar zou moeten kopen wat bij een andere winkel niet verkrijgbaar is. Nu zitten er hier twee filialen dichtbij, en zo af en toe loop ik wel eens door de winkels in om naar de andere kant van een winkelstraat te komen ofzo, maar de hele formule spreekt me absoluut niet aan. Wat kleding betreft hebben ze bizar veel store-in-stores (waarom zou ik kleding van Hunkemöller/Esprit/Mexx/Desigual/Replay/New Look/Jack and Jones/Only/Mango/etc willen kopen als er echte winkels van die desbetreffende merken in de zelfde winkelstraat zitten als de V&D?). Verder lopen de verkoopsters erbij in stoffige pakjes, en zijn de paskamers altijd vies. En LaPlace spreekt me al helemaal niet aan. Dan ga ik liever een saucijzenbroodje eten bij de HEMA.

Eigenlijk kwam ik er nog wel eens toen er nog een Sephora. Sinds die vertrokken is, ben ik er ook niet meer geweest.
pi_149067940
Koop er vrijwel nooit wat, hooguit een keer een kaartje of zo. Die winkel is veel te duur, alles wat je daar kunt kopen kun je elders voor een veel lagere prijs kopen.
pi_149068042
Vorige zomer een kettinkje gekocht uit nood... mijne was gebroken en de juwelier had de juiste lengte niet op voorraad... soms kocht ik er iets van rituals maar die hebben nu ook hun eigen winkels overal nu :)
La place was ooit gezellig maar nu overpriced taaie broodjes waar het beleg op is 'gegooid' en smerige tafels van de vorige gasten... koffie voor de hoofdprijs uit een automaat..van mij hoeft dat echt niet meer :{
pi_149068068
Ik heb er net weer een hele berg kleding voor mijn zoon gekocht. Wat een ruim assortiment! En de prijzen (sale nu) _O-
Wel raar dat t zelfs tijdens sale niet druk is.
Professioneel gifmenger.
  maandag 26 januari 2015 @ 11:48:46 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149068717
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Matige winkel, ik zou niet weten wat ik daar zou moeten kopen wat bij een andere winkel niet verkrijgbaar is. Nu zitten er hier twee filialen dichtbij, en zo af en toe loop ik wel eens door de winkels in om naar de andere kant van een winkelstraat te komen ofzo, maar de hele formule spreekt me absoluut niet aan. Wat kleding betreft hebben ze bizar veel store-in-stores (waarom zou ik kleding van Hunkemöller/Esprit/Mexx/Desigual/Replay/New Look/Jack and Jones/Only/Mango/etc willen kopen als er echte winkels van die desbetreffende merken in de zelfde winkelstraat zitten als de V&D?). Verder lopen de verkoopsters erbij in stoffige pakjes, en zijn de paskamers altijd vies. En LaPlace spreekt me al helemaal niet aan. Dan ga ik liever een saucijzenbroodje eten bij de HEMA.

Eigenlijk kwam ik er nog wel eens toen er nog een Sephora. Sinds die vertrokken is, ben ik er ook niet meer geweest.
Oh ja, die paskamers _O- Complete stofwolken en geeneens een krukje oid waar je je kleding op kan leggen :') Blijf dat zo'n faal vinden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 26 januari 2015 @ 11:49:58 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149068746
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh ja, die paskamers _O- Complete stofwolken en geeneens een krukje oid waar je je kleding op kan leggen :') Blijf dat zo'n faal vinden.
Dat is bij mijn V&D wel beter dan, daar is het gewoon normaal.

Heb toch nog even 2 colbertjes voor 19 euro, aanbiedingen zijn vaak prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149068939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
Laatst nog een tasje gekocht, 50 % afgeprijsd en het is de enige winkel die ik ken die
Falke sokken verkoopt, dus die koop ik daar ook altijd.

LaPlace is niks voor mij, niet lekker.. :N ze hebben wél lekkere koffie daar, de gewone koffie de cappuccino is niet te zuipen om eerlijk te zijn :')
Bever Buitensport verkoopt ook Falke ;)
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 26 januari 2015 @ 12:03:23 #160
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_149069078
Koop er wel eens kleren, maar het is nooit duidelijk wat je uiteindelijk écht moet betalen. Heb al vaak zat gehad dat je aan de kassa stond en er ineens nog extra korting van het bedrag af ging (niet erg natuurlijk). Maar verder is het inderdaad een beetje een rommeltje en onderscheid die winkel zich nergens mee. Het is het allemaal net niet... Beperkt assortiment, oude zooi en veel stof op de producten.
Don't let my username fool you...
  maandag 26 januari 2015 @ 12:06:47 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149069166
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
Koop er wel eens kleren, maar het is nooit duidelijk wat je uiteindelijk écht moet betalen. Heb al vaak zat gehad dat je aan de kassa stond en er ineens nog extra korting van het bedrag af ging (niet erg natuurlijk). Maar verder is het inderdaad een beetje een rommeltje en onderscheid die winkel zich nergens mee. Het is het allemaal net niet... Beperkt assortiment, oude zooi en veel stof op de producten.
Nee, dat klopt idd. Ik check het altijd nog even, want vaak is het nog goedkoper dan wat er op het kaartje is geschreven.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149069767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
Laatst nog een tasje gekocht, 50 % afgeprijsd en het is de enige winkel die ik ken die
Falke sokken verkoopt, dus die koop ik daar ook altijd.
Bij Falke zelf... En Bijenkorf. Wel zo handig, aangezien de V&D binnenkort wellicht niets meer verkoopt. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149069868
Ik heb er ooit 2 jeans gekocht.

Bij 1 is de broekzakstof gescheurd en bij de ander de knoop eruitgevallen.

Kwaliteitje hoor :')

C&A _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149074777
Kickje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149075698
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat kleding betreft hebben ze bizar veel store-in-stores (waarom zou ik kleding van Hunkemöller/Esprit/Mexx/Desigual/Replay/New Look/Jack and Jones/Only/Mango/etc willen kopen als er echte winkels van die desbetreffende merken in de zelfde winkelstraat zitten als de V&D?).
Omdat de populaire stukken in de niet V&D winkels bijna altijd uitverkocht zijn. Bij de V&D kon ik ze wel kopen; beter op voorraad.

quote:
Verder lopen de verkoopsters erbij in stoffige pakjes, en zijn de paskamers altijd vies. En LaPlace spreekt me al helemaal niet aan. Dan ga ik liever een saucijzenbroodje eten bij de HEMA.
De pakjes vind ik net eruit zien, maar geen vereiste nee. Paskamers ervaar ik wel schoon, ruim en meestal een leuk stoeltje erbij. Per filiaal verschillend. Bij LaPlace zou ik ook een keer willen eten, maar er zijn betere opties helaas.

quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb er ooit 2 jeans gekocht.

Bij 1 is de broekzakstof gescheurd en bij de ander de knoop eruitgevallen.

Kwaliteitje hoor :')

C&A _O_
Dat ligt aan de merk, niet aan V&D :P
  maandag 26 januari 2015 @ 16:18:42 #166
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_149076334
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Omdat de populaire stukken in de niet V&D winkels bijna altijd uitverkocht zijn. Bij de V&D kon ik ze wel kopen; beter op voorraad.

[..]

De pakjes vind ik net eruit zien, maar geen vereiste nee. Paskamers ervaar ik wel schoon, ruim en meestal een leuk stoeltje erbij. Per filiaal verschillend. Bij LaPlace zou ik ook een keer willen eten, maar er zijn betere opties helaas.

[..]

Ben je de V&D curator ofzo :') .
pi_149076729
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vond vrijdag een naald in de paskamer. :')
Wilde iemand zijn broek daar al inkorten ofzo?
Professioneel gifmenger.
pi_149077521
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Er zijn wel dingen die ze kunnen veranderen ja:

- geen lelijke dingen inkopen -> wat jaren niet verkoopt, geeneens met 70% korting voor E9,- voor een handtas bijv. Smaken verschillen, maar sommige dingen zijn gewoon echt lelijk :X Duidelijk geen homo's bij de inkoop afdeling. Daarnaast ook weinig klassiek en chique uitstralende collectie's.
- duurzaamheid promoten en garantie op durven geven
- LaPlace metamorfose. Broodjes, stampot, pizza's verkopen; alsof we thuis niet genoeg brood, stampot en pizza's eten :')
- V&D van naam veranderen, zelfs de naam straalt niks uit
- webshop verbeteren; de voorraadregistratie, layout (al kunnen zien of iets is uitverkocht nog voordat je op het artikel moet klikken om te zien)
- winkelpanden zijn vaak te groot, richt je op je publiek en concept. Nu zijn er zoveel soorten winkels incl. de online, een groot warenhuis wat alles wil verkopen in grote steden waar alles te vinden is voor elk prijscategorie, is gewoon niet meer van deze tijd
- tel.nr van de klantenservice van 0900 veranderen naar gratis
pi_149078862
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:50 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Er zijn wel dingen die ze kunnen veranderen ja:

- geen lelijke dingen inkopen -> wat jaren niet verkoopt, geeneens met 70% korting voor E9,- voor een handtas bijv. Smaken verschillen, maar sommige dingen zijn gewoon echt lelijk :X Duidelijk geen homo's bij de inkoop afdeling. Daarnaast ook weinig klassiek en chique uitstralende collectie's.
- duurzaamheid promoten en garantie op durven geven
- LaPlace metamorfose. Broodjes, stampot, pizza's verkopen; alsof we thuis niet genoeg brood, stampot en pizza's eten :')
- V&D van naam veranderen, zelfs de naam straalt niks uit
- webshop verbeteren; de voorraadregistratie, layout (al kunnen zien of iets is uitverkocht nog voordat je op het artikel moet klikken om te zien)
- winkelpanden zijn vaak te groot, richt je op je publiek en concept. Nu zijn er zoveel soorten winkels incl. de online, een groot warenhuis wat alles wil verkopen in grote steden waar alles te vinden is voor elk prijscategorie, is gewoon niet meer van deze tijd
- tel.nr van de klantenservice van 0900 veranderen naar gratis
Geen lelijke dingen inkopen is natuurlijk iets waar je niks mee kan, als ze het lelijk hadden gevonden hadden ze het waarschijnlijk ook niet ingekocht.
Een naamsverandering lijkt me ook niet echt een goed idee, kost alleen maar geld, en V&D is gewoon een begrip en bij iedereen bekend.
Ik vind het aanbod van voedsel wat ze bij de V&D hebben juist wel prima, gewoon vrij simpel eten wat bijna iedereen wel lust, precies wat je mag verwachten als je wat gaat eten bij zo'n zaak, als je wat specialers wilt moet je niet bij de V&D gaan eten. Vind de prijzen alleen wel veel te hoog voor wat je krijgt.
Dat ze van alles hebben lijkt me juist zo'n beetje het enige positieve. Alles wat ze er verkopen is elders in de stad ook wel te vinden, het voordeel bij zo'n warenhuis is dan juist dat als je snel moet, je daar even heen kunt gaan en alles bij 1 winkel kunt halen. Als ze dat niet meer zouden aanbieden zouden ze denk ik alleen maar meer klanten verliezen
pi_149081994
-V&D is allang geen familiebedrijf meer. En een naamsverandering zou juist wel eens goed uit kunnen pakken. Beetje vernieuwing kan geen kwaad.
-En waarom zit V&D altijd in grote steden in de hoofdwinkelstraat? Misschien juist beter om een warenhuis op te zetten in kleine dorpjes/stadjes waar het winkelaanbod toch al mager is.
-Zet juist een V&D neer op plekken waar mensen gratis hun auto kunnen parkeren. Blijven ze ook wat langer in het warenhuis ronddwalen en kopen misschien ook dan wat sneller.
pi_149082330
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:18 schreef gelestipjes het volgende:
Koop er vrijwel nooit wat, hooguit een keer een kaartje of zo. Die winkel is veel te duur, alles wat je daar kunt kopen kun je elders voor een veel lagere prijs kopen.
Perceptie :)
pi_149099492
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk allemaal, maar ik vind het niks.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit ja :')
pi_149103682
Ik herinner me nog van V&D Utrecht de afdeling van cd's en dvd's met een ruimtethema? Ook een soort tunnel met allemaal lichtjes waar je dan weer niet doorheen kon lopen. En van heel vroeger als kind een supermarkt in de kelder dat later een koopjesafdeling werd.
pi_149104113
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef quirina het volgende:
-V&D is allang geen familiebedrijf meer. En een naamsverandering zou juist wel eens goed uit kunnen pakken. Beetje vernieuwing kan geen kwaad.
-En waarom zit V&D altijd in grote steden in de hoofdwinkelstraat? Misschien juist beter om een warenhuis op te zetten in kleine dorpjes/stadjes waar het winkelaanbod toch al mager is.
-Zet juist een V&D neer op plekken waar mensen gratis hun auto kunnen parkeren. Blijven ze ook wat langer in het warenhuis ronddwalen en kopen misschien ook dan wat sneller.
Het grote probleem is dat het middensegment volledig aan het verdwijnen is. Je hebt vooral kopers die zo goedkoop mogelijk willen en kopers die vooral kwaliteit/service/enz willen. Als je daar ergens tussen zweeft heb je een probleem.

Ik denk dat V&D het niet in zich heeft om op prijs te concurreren en inmiddels ook absoluut niet meer de mensen om te scoren op zaken die meerwaarde hebben.

Anders gezegd: de houdbaarheidsdatum is verstreken. Uiteindelijk overkomt ieder bedrijf dat een keer.

En de V&D is zeker niet de enige die hier tegenaan zal lopen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149106983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat het middensegment volledig aan het verdwijnen is. Je hebt vooral kopers die zo goedkoop mogelijk willen en kopers die vooral kwaliteit/service/enz willen. Als je daar ergens tussen zweeft heb je een probleem.

Ik denk dat V&D het niet in zich heeft om op prijs te concurreren en inmiddels ook absoluut niet meer de mensen om te scoren op zaken die meerwaarde hebben.

Anders gezegd: de houdbaarheidsdatum is verstreken. Uiteindelijk overkomt ieder bedrijf dat een keer.

En de V&D is zeker niet de enige die hier tegenaan zal lopen.
Het punt met dat middensegment is dat je 'midden' vooral in de prijs terugvindt. Of het ook in de kwaliteit zit is nog maar de vraag. En daar zijn mensen tegenwoordig terecht argwanend voor.
pi_149110760
Vind de panty's van de V&D wel fijn en soms hebben ze er leuke accessoires. Qua kleding vind ik het niet veel, koop af en toe iets uit de Mart Visser collectie maar daar houdt het ook mee op. Meestal is het zo'n gevalletje NET niet.

Wel jammer trouwens, want ik vind een warenhuis altijd wel leuk om doorheen te lopen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_149144254
Ik ben er vandaag eens binnengelopen, heb er twee potjes witte chocoladepasta met pistachenoten gekocht. V&D Amsterdam is echt een armoede in tegenstelling tot het filiaal in Utrecht. Volgens mij de enige die wel echt goede winst maakt.
pi_149144791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er vandaag eens binnengelopen, heb er twee potjes witte chocoladepasta met pistachenoten gekocht. V&D Amsterdam is echt een armoede in tegenstelling tot het filiaal in Utrecht. Volgens mij de enige die wel echt goede winst maakt.
Welke V&D in Amsterdam?
In Noord is het armoe troef, maar die V&D in het centrum gaat wel...( mjah Bijenkorf vlakbij)
pi_149144831
Ik koop er wel eens kinderkleding.

En broodje tonijnsalade bij La Place :9
pi_149145103
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:11 schreef quirina het volgende:

[..]

Welke V&D in Amsterdam?
In Noord is het armoe troef, maar die V&D in het centrum gaat wel...( mjah Bijenkorf vlakbij)
In het centrum. In Noord ben ik al heel lang niet meer geweest. Boots de Engelse drogist heeft daar toch ook gezeten? Zij hebben toen ook John Frieda in Nederland geïntroduceerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')