Oh ja, die paskamersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Matige winkel, ik zou niet weten wat ik daar zou moeten kopen wat bij een andere winkel niet verkrijgbaar is. Nu zitten er hier twee filialen dichtbij, en zo af en toe loop ik wel eens door de winkels in om naar de andere kant van een winkelstraat te komen ofzo, maar de hele formule spreekt me absoluut niet aan. Wat kleding betreft hebben ze bizar veel store-in-stores (waarom zou ik kleding van Hunkemöller/Esprit/Mexx/Desigual/Replay/New Look/Jack and Jones/Only/Mango/etc willen kopen als er echte winkels van die desbetreffende merken in de zelfde winkelstraat zitten als de V&D?). Verder lopen de verkoopsters erbij in stoffige pakjes, en zijn de paskamers altijd vies. En LaPlace spreekt me al helemaal niet aan. Dan ga ik liever een saucijzenbroodje eten bij de HEMA.
Eigenlijk kwam ik er nog wel eens toen er nog een Sephora. Sinds die vertrokken is, ben ik er ook niet meer geweest.
Dat is bij mijn V&D wel beter dan, daar is het gewoon normaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, die paskamersComplete stofwolken en geeneens een krukje oid waar je je kleding op kan leggen
Blijf dat zo'n faal vinden.
Bever Buitensport verkoopt ook Falkequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
Laatst nog een tasje gekocht, 50 % afgeprijsd en het is de enige winkel die ik ken die
Falke sokken verkoopt, dus die koop ik daar ook altijd.
LaPlace is niks voor mij, niet lekker..ze hebben wél lekkere koffie daar, de gewone koffie de cappuccino is niet te zuipen om eerlijk te zijn
Nee, dat klopt idd. Ik check het altijd nog even, want vaak is het nog goedkoper dan wat er op het kaartje is geschreven.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
Koop er wel eens kleren, maar het is nooit duidelijk wat je uiteindelijk écht moet betalen. Heb al vaak zat gehad dat je aan de kassa stond en er ineens nog extra korting van het bedrag af ging (niet erg natuurlijk). Maar verder is het inderdaad een beetje een rommeltje en onderscheid die winkel zich nergens mee. Het is het allemaal net niet... Beperkt assortiment, oude zooi en veel stof op de producten.
Bij Falke zelf... En Bijenkorf. Wel zo handig, aangezien de V&D binnenkort wellicht niets meer verkoopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
Laatst nog een tasje gekocht, 50 % afgeprijsd en het is de enige winkel die ik ken die
Falke sokken verkoopt, dus die koop ik daar ook altijd.
Omdat de populaire stukken in de niet V&D winkels bijna altijd uitverkocht zijn. Bij de V&D kon ik ze wel kopen; beter op voorraad.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat kleding betreft hebben ze bizar veel store-in-stores (waarom zou ik kleding van Hunkemöller/Esprit/Mexx/Desigual/Replay/New Look/Jack and Jones/Only/Mango/etc willen kopen als er echte winkels van die desbetreffende merken in de zelfde winkelstraat zitten als de V&D?).
De pakjes vind ik net eruit zien, maar geen vereiste nee. Paskamers ervaar ik wel schoon, ruim en meestal een leuk stoeltje erbij. Per filiaal verschillend. Bij LaPlace zou ik ook een keer willen eten, maar er zijn betere opties helaas.quote:Verder lopen de verkoopsters erbij in stoffige pakjes, en zijn de paskamers altijd vies. En LaPlace spreekt me al helemaal niet aan. Dan ga ik liever een saucijzenbroodje eten bij de HEMA.
Dat ligt aan de merk, niet aan V&Dquote:Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb er ooit 2 jeans gekocht.
Bij 1 is de broekzakstof gescheurd en bij de ander de knoop eruitgevallen.
Kwaliteitje hoor
C&A
Ben je de V&D curator ofzoquote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Omdat de populaire stukken in de niet V&D winkels bijna altijd uitverkocht zijn. Bij de V&D kon ik ze wel kopen; beter op voorraad.
[..]
De pakjes vind ik net eruit zien, maar geen vereiste nee. Paskamers ervaar ik wel schoon, ruim en meestal een leuk stoeltje erbij. Per filiaal verschillend. Bij LaPlace zou ik ook een keer willen eten, maar er zijn betere opties helaas.
[..]
Dat ligt aan de merk, niet aan V&D
Ik vond vrijdag een naald in de paskamer.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, die paskamersComplete stofwolken en geeneens een krukje oid waar je je kleding op kan leggen
Blijf dat zo'n faal vinden.
Er zijn wel dingen die ze kunnen veranderen ja:quote:
Geen lelijke dingen inkopen is natuurlijk iets waar je niks mee kan, als ze het lelijk hadden gevonden hadden ze het waarschijnlijk ook niet ingekocht.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:50 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die ze kunnen veranderen ja:
- geen lelijke dingen inkopen -> wat jaren niet verkoopt, geeneens met 70% korting voor E9,- voor een handtas bijv. Smaken verschillen, maar sommige dingen zijn gewoon echt lelijkDuidelijk geen homo's bij de inkoop afdeling. Daarnaast ook weinig klassiek en chique uitstralende collectie's.
- duurzaamheid promoten en garantie op durven geven
- LaPlace metamorfose. Broodjes, stampot, pizza's verkopen; alsof we thuis niet genoeg brood, stampot en pizza's eten![]()
- V&D van naam veranderen, zelfs de naam straalt niks uit
- webshop verbeteren; de voorraadregistratie, layout (al kunnen zien of iets is uitverkocht nog voordat je op het artikel moet klikken om te zien)
- winkelpanden zijn vaak te groot, richt je op je publiek en concept. Nu zijn er zoveel soorten winkels incl. de online, een groot warenhuis wat alles wil verkopen in grote steden waar alles te vinden is voor elk prijscategorie, is gewoon niet meer van deze tijd
- tel.nr van de klantenservice van 0900 veranderen naar gratis
Perceptiequote:Op maandag 26 januari 2015 11:18 schreef gelestipjes het volgende:
Koop er vrijwel nooit wat, hooguit een keer een kaartje of zo. Die winkel is veel te duur, alles wat je daar kunt kopen kun je elders voor een veel lagere prijs kopen.
Leuk allemaal, maar ik vind het niks.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Omdat de populaire stukken in de niet V&D winkels bijna altijd uitverkocht zijn. Bij de V&D kon ik ze wel kopen; beter op voorraad.
[..]
De pakjes vind ik net eruit zien, maar geen vereiste nee. Paskamers ervaar ik wel schoon, ruim en meestal een leuk stoeltje erbij. Per filiaal verschillend. Bij LaPlace zou ik ook een keer willen eten, maar er zijn betere opties helaas.
[..]
Dat ligt aan de merk, niet aan V&D
Dit jaquote:
Het grote probleem is dat het middensegment volledig aan het verdwijnen is. Je hebt vooral kopers die zo goedkoop mogelijk willen en kopers die vooral kwaliteit/service/enz willen. Als je daar ergens tussen zweeft heb je een probleem.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef quirina het volgende:
-V&D is allang geen familiebedrijf meer. En een naamsverandering zou juist wel eens goed uit kunnen pakken. Beetje vernieuwing kan geen kwaad.
-En waarom zit V&D altijd in grote steden in de hoofdwinkelstraat? Misschien juist beter om een warenhuis op te zetten in kleine dorpjes/stadjes waar het winkelaanbod toch al mager is.
-Zet juist een V&D neer op plekken waar mensen gratis hun auto kunnen parkeren. Blijven ze ook wat langer in het warenhuis ronddwalen en kopen misschien ook dan wat sneller.
Het punt met dat middensegment is dat je 'midden' vooral in de prijs terugvindt. Of het ook in de kwaliteit zit is nog maar de vraag. En daar zijn mensen tegenwoordig terecht argwanend voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat het middensegment volledig aan het verdwijnen is. Je hebt vooral kopers die zo goedkoop mogelijk willen en kopers die vooral kwaliteit/service/enz willen. Als je daar ergens tussen zweeft heb je een probleem.
Ik denk dat V&D het niet in zich heeft om op prijs te concurreren en inmiddels ook absoluut niet meer de mensen om te scoren op zaken die meerwaarde hebben.
Anders gezegd: de houdbaarheidsdatum is verstreken. Uiteindelijk overkomt ieder bedrijf dat een keer.
En de V&D is zeker niet de enige die hier tegenaan zal lopen.
Welke V&D in Amsterdam?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er vandaag eens binnengelopen, heb er twee potjes witte chocoladepasta met pistachenoten gekocht. V&D Amsterdam is echt een armoede in tegenstelling tot het filiaal in Utrecht. Volgens mij de enige die wel echt goede winst maakt.
In het centrum. In Noord ben ik al heel lang niet meer geweest. Boots de Engelse drogist heeft daar toch ook gezeten? Zij hebben toen ook John Frieda in Nederland geïntroduceerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Welke V&D in Amsterdam?
In Noord is het armoe troef, maar die V&D in het centrum gaat wel...( mjah Bijenkorf vlakbij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |