mer is poep, daarom doe ik rechten.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ah, top.
Ben erg benieuwd naar ervaringen van deze mensen. Ik ben naar zo'n open dag geweest, maar daar kreeg ik meer een verkooppraatje. Daarnaast ken ik alleen rechtenstudenten, niemand die MER doet.
Vraag me vooral af of je nou de volledige studie rechten krijgt met een beetje bedrijfskunde erbij, of is het echt een dubbelstudie die 50/50 verdeeld is? Zijn deze studies ook goed op elkaar afgestemd?
Als dit niet in dit topic past, dan heel graag antwoord in DM. Thanks in ieder geval.
Dat is volgens mij geen MER.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:36 schreef Dimac het volgende:
[..]
Waar heb jij MER gedaan als ik vragen mag?
Ik lees op de site van Radboud Universiteit dat je in 5 jaar je master in Rechten plus de master in Bedrijfskunde haalt, dus dat ziet er denk ik wel aantrekkelijk uit op een CV.
In ieder geval bedankt voor de reacties
mer is een waardeloze hbo opleidingquote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef Dimac het volgende:
[..]
MER is geen Management en Recht? Daar ging ik namelijk van uit.
MER is de hbo-studie Management, Economie & Recht. De master Management en Recht heet gewoon Management en Recht of M&R lijkt me zoquote:Op maandag 19 januari 2015 20:40 schreef Dimac het volgende:
[..]
MER is geen Management en Recht? Daar ging ik namelijk van uit.
Heel goed Yreal.quote:
Ik weet niet of die laatste zin nou zo handig gekozen is.quote:Volgens Baâdoud is het essentieel dat ouders met kinderen de Nederlandse taal goed beheersen: 'Moeders die de taal niet spreken, kunnen niet in de gaten houden wat hun kinderen aan de telefoon of op internet uitspoken. Ze zijn vaak niet geletterd en dan kunnen hun kinderen niet bij hen terecht met vragen over de Koran
ooit een goed advies van iemand bij een big4 gehad, die ook een mer diploma van de hes heeft.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel goed Yreal.
Hbo is sowieso bagger.
natuurlijk wel. Als iemand je wijsmaakt dat er in de koran staat dat je moet gaan moorden en je moeder je niet kan vertellen wat er wel staat...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet of die laatste zin nou zo handig gekozen is.
De Rijkscontrolecontroledienst is ook fantastisch.quote:
Klassiekertje jaquote:Op maandag 19 januari 2015 20:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of deze:
Jacobse & Van Es maken uw tuin winterklaar - Van …:
Scheuahgrahs. Godverdegodver.
De Vieze Man verkoopt paaskuikentjes - Van Kooten…:quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
Geen felicitaties voor mijn voldoende voor mijn essay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |