Ik streef naar 3x per dag, vaak is het 2x. Meer is echt niet haalbaar. Dus dat wordt aanvullen met kv denk ik. Niet het eind van de wereld, wel gewoon jammerquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Extra kolfpauze pakken? Hoe vaak kolf je nu?
Ik wil nog lang voeden ja juist omdat het zo verschrikkelijk is deze keer wil ik na alle moeite ook niet nu op geven. Het gaat wel beter dan het ging hij drinkt nu netter maar gewoon zo onregelmatig overdag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wel zuur van je productie zeg. Wil je nog lang voeden? Als in: gaat het wat beter en houd je het nog vol?
Slapen? Wat is dat voor vies woord?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:33 schreef Burdie het volgende:
Kim, fase. Hier is ook alles wat ook maar even niet naar z'n zin is keihard gillen. Ik las ergens over de 11-maanden sprong, de sprong de sprongen. Wil F wel nog slapen overdag?
Hier vielen vandaag ineens heel veel kwartjes bij kuiken, hopelijk betekent dat het einde van het gezanik.
Moppert.
Loj.
Dat zou gaaf zijn! Geen idee of het een zwaar traject is, maar wie weet, als je kleintje eenmaal weer wat groter is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:47 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt me eigenlijk heel leuk om vrijwilliger bij de LLL te worden, maar zie een beetje op tegen het traject icm 2 kinderen en werk. Maar inmiddels weet ik volgens mij best veel af van bv geven en ergens vind ik het zonde dat ik er zo weinig mee kan verder...
Heb je gelijk in hoor, alleen was ik daar op dat moment net niet bijdehand genoeg voor om dat te zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:51 schreef L-E het volgende:
'Want anders heb je hem met 2 nog aan de borst' Dan heb je mooi de who-norm gehaald, ik zie het probleem niet.
Spees, ik zeg viermaaandendip. Hier ging het precies hetzelfde (ik weet nog goed dat hij altijd verliefd naar de gordijnen ging staren ipv aan de borst drinken. of het was de geest van mijn dode moeder, dat kan ook) en dat kwam vanzelf weer goed!
Je kind is al 5 ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:02 schreef WupWup het volgende:
Sinds mijn kolfrecht is afgelopen, kolf ik in mijn eigen tijd. Ik offer een stukje pauze op.
oh vreselijk ja, datquote:Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef Franny_G het volgende:
Chanty, beterschap!!
Blue, dan lijkt het er ook een beetje op dat je collega's last hebben van kinnesinne. Vrouwen zien het vaak als een soort confrontatie, als ze merken dat iemand kiest om lang(er) de borst te geven, alsof je daarmee zegt dat zij te snel gestopt zijn of zo. Dus dan maar in de aanval en jou het gevoel geven dat jij iets fout doet. Ik weet niet of ik het juist heb hoor, maar ik vind het verbazend dat zij zich zo met jou bezighouden op die manier. Ik zou me niet meer in de verdediging laten duwen. Het is jouw recht, punt. En verder is het jouw kind en jouw lijf..
Burdie! Op naar 1 jaar!!.
Die van mij is 6, en de jongste 3 (jaar ja). En ze gaan nog lekker door.quote:
Ik gooi 'm er nog een keer in: Easy Peasy! Echt heel fijn en helderquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:49 schreef Amsel het volgende:
Jongens ik snap bijvoeding nietMevrouw is deze week zes maanden, dus we zijn eens rustig gaan experimenteren. Prima, maar uiteindelijk (maar wanneer dan??) moeten het hele maaltijden gaan worden en moeten we voedingen gaan vervangen enzo. En ik lees overal dat het vanzelf wel gaat en dat je je weg er wel in vindt, maar ik wil duidelijkheid
Over hoe veel, wanneer, hoe vaak, wat wel en wat niet... en dan vooral in combinatie met de bv. Enig idee of er een boek of site is met heldere uitleg? Volgende week weer afspraak bij het cb dus dan vraag ik het ook, maar ik bereid me graag voor met niet door het voedingscentrum gesponsorde informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |