abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148839341
Zwangerschap en Geboorte!

2015

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
13 augustus: Ggirl
11 augustus: Stippelrientje
23 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

2 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 19-01-2015 17:00:03 ]
pi_148839347
Nieuw deel dan maar ;) :D
pi_148840892
*O* voor Lijnloos!

*O* voor de (gemiste) weekwissels!

Hier een Mutsy transit. Wilde eerst even rondkijken met m'n ouders en proberen, maar hebben em uiteindelijk toch gelijk besteld :P (ouders wilden em betalen en voel me toch wat bezwaard daardoor :@ Het was zeker niet de duurste, maar vind het toch een bedrag.. Maar ze wilden het graag doen ). Vond het erg handig dat het een compleet pakket is, met bak, maxi cosi en buggy. Daarbij nog wat accessoires, waaronder voetenzak voor buggy en verzorgingstas, m'n hormonen werden er wel blij van :P

Hier wilde vriend het al snel vertellen aan onze ouders, hij had het gevoel het niet lang geheim te kunnen houden :P. Schoonmoeder nodigde ons met ruim 5 weken uit om te komen bbq-en en hij wilde het toen al zeggen, ik was nog wat onzeker. Is er die dag niet van gekomen.. Toen eerste (vroege) echo afgewacht, zodat ik wat zekerder was dat het goed zat en het met ruim 7 weken verteld aan m'n ouders (wonen heel vlakbij) en daarna zijn moeder gebeld. M'n broer ook meteen gebeld, m'n ouders gingen daar S avonds heen ivm oppassen en leek mij fijn voor hun als ze het niet geheim hoefden te houden (hoewel ze zeiden dat ze dat niet erg zouden vinden). Gelijk ook broer van vriend gebeld. Zijn vader wilden we het wat later zeggen, na 12 weken. Hun band is minder goed en wilde liever wat meer zekerheid voor we het hem zouden vertellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder weinig nieuws. Kost om 1 of andere reden wat meer moeite om bij te lezen en vaak te reageren nu! Gister laatste dansoptreden gehad. Ging best goed, maar merkte bij thuiskomst dat ik toch wel moe was!
Morgen weer naar vk en volgende week 2e groei-echo. Maak me niet zoveel zorgen meer, wacht het wel even af! Hij heeft net weer even lekker liggen bewegen en nu heeft ie de hik. Die heeft ie minstens 1x per dag, meestal wel een paar keer :P

Ik vond een tijdje terug vrouwen die meer dan 30 weken waren al zoooover, die bevielen al bijna! Gek idee dat ik nu zelf 31 weken ben vandaag! (En DJMO dus ook ;) )
pi_148841231
Oh en hier ook een klein huis, maar wel al kinderwagen besteld. Je kon er namelijk voor kiezen dat het later binnenkomt, zodat het niet al maanden in de weg staat. In zo'n geval was het normaal dat ie een maand voor de bevalling opgehaald zou worden, dus komt ie eind februari binnen. Wat al over 5 weken is inmiddels :o. En eigenlijk vind ik het best een eng idee dat ie zo laat komt, ik wil nog oefenen, wat als baby nou eerder komt en ik ben iets aan het haken om aan de aan de maxi cosi/kinderwagenbak te hangen, hoe weet ik nou of dat past en en.. :P
pi_148841546
Onze kinderwagen, kinderstoel en MC staan bij schoonouders. Vandaag 34 weken, dus deze week wil ik alles deze kant op halen.
MC is een pebble met 2-way fix systeem. 1 cosi, 2 systemen want ik rij dus vaak met schoonmoeder mee dus daar staat ie ook in. In adere auto's gebruik ik gewoon gordels.

Even een *O* voor lijnloos, goed nieuws zeg.
pi_148842264
Sinds vorige week voel ik Mini opeens echt heel goed schoppen (placenta aan de voorkant, dus het bleef lang bij gekriebel), maar wat is het dan opeens moeilijk om je nog te concentreren! :D

Zit echt al een half uur lang te gniffelen achter m'n bureau omdat ik steeds geschopt wordt O+
Heb m'n collega's maar meteen even uitgelegd waarom er moment geen serieus gesprek met mij te voeren is :')
pi_148842571
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:26 schreef Cholula het volgende:
Stippel ik heb je echo helemaal gemist! Dus een late *O*

ik had het hier ook niet verteld hoe het was gegaan, dus dat is niet zo gek ;)

quote:
Ik heb net een groeiecho gehad bij de vk. Frits volgt netjes zijn eigen lijntje. Mijn buik is flink, maar dat kwam volgens haar door de hoeveelheid vruchtwater en dat ik alleen naar voren groei. Dan lijkt het al snel groot. En mijn bloeddruk is nog steeds mooi laag. :)
klinkt goed O+

ook een flinke yeah voor lijnloos door bloedruk *O*
Schudden voor gebruik
pi_148842592
Lijnloos *O* Goed nieuws!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148842704
:'(
pi_148842728
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:41 schreef Cygne het volgende:
Nee toch???
Oost west, mij best.
pi_148842735
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:41 schreef Cygne het volgende:
? :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148842853
Cygne, nee toch?? ;( -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148842884
Cygne.. nee :{ -O-
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148842894
Ja, weer mis. En hoewel ik wist dar de kans groot was, ben ik er toch kapot van.
pi_148842907
Nee toch Cygne?
pi_148842939
Fuck! Wat ontzettend kut!! Dikke knuffel :*
pi_148842950
Gatver, Cygne.... :*
pi_148842953
Oh verdomme :'( knuffels en kussen Cygne.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148842995
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:46 schreef Cygne het volgende:
Ja, weer mis. En hoewel ik wist dar de kans groot was, ben ik er toch kapot van.
Verdorie!! Tuurlijk ben je er kapot van... Knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148842996
Och Cygne.. wat ongelofelijk rot! Ik had zo gehoopt dat je een plakker zou hebben.

En logisch dat je er kapot van bent!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148843086
Oh nee Cygne. ;(
  maandag 19 januari 2015 @ 15:53:49 #22
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148843171
Oh Cygne verdomme! ;(
Semper frakkin fi!
pi_148843203
Cygne, verdorie zeg... wat een kakzooi! :'( Sterkte mop!
pi_148843265
Oh Cygne, wat een kutnieuws. Sterkte hoor :*
  maandag 19 januari 2015 @ 15:56:43 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148843291
Nee :'(

Sterkte, natuurlijk ben je er kapot van, en dat mag zeker. Heb je iemand bij je waaraan je nu steun hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')