voor Lijnloos!

voor de (gemiste) weekwissels!
Hier een Mutsy transit. Wilde eerst even rondkijken met m'n ouders en proberen, maar hebben em uiteindelijk toch gelijk besteld

(ouders wilden em betalen en voel me toch wat bezwaard daardoor

Het was zeker niet de duurste, maar vind het toch een bedrag.. Maar ze wilden het graag doen ). Vond het erg handig dat het een compleet pakket is, met bak, maxi cosi en buggy. Daarbij nog wat accessoires, waaronder voetenzak voor buggy en verzorgingstas, m'n hormonen werden er wel blij van

Hier wilde vriend het al snel vertellen aan onze ouders, hij had het gevoel het niet lang geheim te kunnen houden

. Schoonmoeder nodigde ons met ruim 5 weken uit om te komen bbq-en en hij wilde het toen al zeggen, ik was nog wat onzeker. Is er die dag niet van gekomen.. Toen eerste (vroege) echo afgewacht, zodat ik wat zekerder was dat het goed zat en het met ruim 7 weken verteld aan m'n ouders (wonen heel vlakbij) en daarna zijn moeder gebeld. M'n broer ook meteen gebeld, m'n ouders gingen daar S avonds heen ivm oppassen en leek mij fijn voor hun als ze het niet geheim hoefden te houden (hoewel ze zeiden dat ze dat niet erg zouden vinden). Gelijk ook broer van vriend gebeld. Zijn vader wilden we het wat later zeggen, na 12 weken. Hun band is minder goed en wilde liever wat meer zekerheid voor we het hem zouden vertellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder weinig nieuws. Kost om 1 of andere reden wat meer moeite om bij te lezen en vaak te reageren nu! Gister laatste dansoptreden gehad. Ging best goed, maar merkte bij thuiskomst dat ik toch wel moe was!
Morgen weer naar vk en volgende week 2e groei-echo. Maak me niet zoveel zorgen meer, wacht het wel even af! Hij heeft net weer even lekker liggen bewegen en nu heeft ie de hik. Die heeft ie minstens 1x per dag, meestal wel een paar keer

Ik vond een tijdje terug vrouwen die meer dan 30 weken waren al zoooover, die bevielen al bijna! Gek idee dat ik nu zelf 31 weken ben vandaag! (En DJMO dus ook

)