In typische TG style dusquote:"Other globally popular television shows have cunning ways of launching their new seasons, such as world tours and the like," explains Jeremy. "But I thought of an easier way to let the planet know we're back - the interweb!
"Fond as I am of passport control queues and restricting my carry-on liquids to 100ml, I much preferred the idea of driving one mile from my home in London to celebrate this series with fans everywhere at the same time," he added.
Hammond, geed up by the prospect of spending his Sunday evening with Jeremy, said: "It's important that we remind everyone that Top Gear is back, because I feel we've been starved of attention lately. I'm looking forward to talking to fans from around the world and finding out what exactly appeals to them about watching three middle-aged men repeatedly fall over."
James May added: "Using the internet to talk to our fans from around the world is a brilliant idea. It's exactly what the internet is for. In fact, I'm not sure why I have to drive to a Victorian theatre and sit on an uncomfortable chair to do this. Someone hasn't thought this through."
Lenin...!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef qu63 het volgende:
Big Stig on a Big Rig!
[ afbeelding ]
En hij gaat van de UK naar Polen, o.a. via Amsterdam!
http://www.topgear.com/uk/car-news/big-stig-2015-1-25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lenin...!
Oh wacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Onzinnige link naar google.nl?quote:
Ah, alleen Tanner Faust doet mee: https://www.facebook.com/video.php?v=10155161710600571quote:Op zondag 18 januari 2015 22:48 schreef qu63 het volgende:
TG UK vs TG USA blijkbaar? Na TG UK vs TG AU paar jaar terug
En de races zien er weer lekker chaotisch uit
Streamen via de BBC iPlayer (en de Hola extensie) is ook altijd een optiequote:Op zondag 25 januari 2015 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
Bleh, TV is voor vanavond al door iemand opgeëist.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
Bleh, TV is voor vanavond al door iemand opgeëist.
Of om half 11 de download aanzettenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Streamen via de BBC iPlayer (en de Hola extensie) is ook altijd een optie
Precies. Afleveringen worden toch automatisch gedownload.quote:
Nou, ga dat laatste nu maar doen danquote:Op zondag 25 januari 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies. Afleveringen worden toch automatisch gedownload.
Ik moet dan gewoon nu even dit topic niet volgen om spoilers te ontwijken...
Moet die specials ook nog kijken.
Politieke verhoudingen is niet echt TG's forte...quote:Op zondag 25 januari 2015 21:04 schreef Nober het volgende:
Heb het afgezet, beetje naar Rusland gaan.
Ik dacht ff dat t een grapje was, maar t is er écht een!quote:
Hoezo niet? Lijkt me niet een makkelijk te besturen ding.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef qu63 het volgende:
Die pirouettes zal Jeremy niet allemaal zelf doen, denk/hoop ik
Precies, die pirouette was te mooiquote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lijkt me niet een makkelijk te besturen ding.
Valt me nog mee dat ie er geen labeltjes aan heeft zittenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:12 schreef Guard het volgende:
Lol Hammond heeft zelfs gelletjes in zijn shirt zitten
En dat terwijl Jeremy fan is van de bus!quote:
En voorspelbaar dat het niet over dat nummerbord zou gaanquote:
Ik ging tijdens t rondje met die Lambo, Ed is wel grappigquote:
Ach het is wel leuk kijken naar de achtergrond vullingquote:Op zondag 25 januari 2015 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ging tijdens t rondje met die Lambo, Ed is wel grappig
Of de opmerkingen voor lief nemenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:03 schreef davedavy het volgende:
Ah zo te zien moet ik even stoppen met dit topic checken tot ik de nieuwe episode heb gezien
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar heb je al 4 weken de tijd voor gehad!
Ik zie dat de NAS de aflevering van vanavond al binnengehaald heeft dus maar eens een keer een marathon van Top Gear doen.quote:
Vergeet de laatste Toy Stories nietquote:Op zondag 25 januari 2015 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat de NAS de aflevering van vanavond al binnengehaald heeft dus maar eens een keer een marathon van Top Gear doen.
En van James May's Cars of the People, The Simpsons, Family Guy, Modern Family, Whose Line is it Anyway? etc etc.![]()
quote:A lot of you saw the Patagonia special and I'd love to admit now in front of everybody that I made a terrible mistake. Nobody knows I'm going to do this, but I want to get it off my chest now. Right in the middle of the programme, I said that the Condor is the largest flying bird, in the world, it isnt, it's the wandering Albatross. I'm deeply deeply sorry.
Was best kinderachtig. Ook lekker stoer zo vanuit het veilige Engeland. Want laten we wel wezen, het was natuurlijk gewoon expres. Net als alles in dat programma, de spontane grapjes vanaf de bank, etc. (dus ook de val van Hammond die perfect in de lijn van de camera viel en daarna op het eind nog een keer).quote:
Denk niet dat de val van Hammond expres was. En als je het kinderachtig vind, dan kijk je toch lekker niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was best kinderachtig. Ook lekker stoer zo vanuit het veilige Engeland. Want laten we wel wezen, het was natuurlijk gewoon expres. Net als alles in dat programma, de spontane grapjes vanaf de bank, etc. (dus ook de val van Hammond die perfect in de lijn van de camera viel en daarna op het eind nog een keer).
Eeeehmmm, volgens mij snap jij Top Gear niet zo, als je spontaan wil zit je niet echt goed bij een gescript programma. Het gaat om de entertainmentwaarde.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was best kinderachtig. Ook lekker stoer zo vanuit het veilige Engeland. Want laten we wel wezen, het was natuurlijk gewoon expres. Net als alles in dat programma, de spontane grapjes vanaf de bank, etc. (dus ook de val van Hammond die perfect in de lijn van de camera viel en daarna op het eind nog een keer).
Weet je zeker dat je in het goede topic zit? Dit is het Top Gear topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O, want ik mag natuurlijk geen kritiek hebben?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:31 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
Denk niet dat de val van Hammond expres was. En als je het kinderachtig vind, dan kijk je toch lekker niet.
Ze wekken de suggestie dat het wel spontaan is, en dat is gewoon nep.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, volgens mij snap jij Top Gear niet zo, als je spontaan wil zit je niet echt goed bij een gescript programma. Het gaat om de entertainmentwaarde.
En een stukje achtergrondinfo bij de laatste afleveringquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:31 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
Denk niet dat de val van Hammond expres was. En als je het kinderachtig vind, dan kijk je toch lekker niet.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, volgens mij snap jij Top Gear niet zo, als je spontaan wil zit je niet echt goed bij een gescript programma. Het gaat om de entertainmentwaarde.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in het goede topic zit? Dit is het Top Gear topic.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O, want ik mag natuurlijk geen kritiek hebben?
[..]
Ze wekken de suggestie dat het wel spontaan is, en dat is gewoon nep.
jeremy was toch eens even op en neer gegaan naar Sydney vore programma om 2 seconden van een test daar op te nemen?quote:
Audi Q7 toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
jeremy was toch eens even op en neer gegaan naar Sydney vore programma om 2 seconden van een test daar op te nemen?
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:17 schreef noodgang het volgende:
Als je dan toch items gaat schrappen, laat dan juist deze weg
ik neem mijn eerdere uitspraak terugquote:
24quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Metalfreak het volgende:
Waar zou ik die gast van moeten kennen?
24.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Metalfreak het volgende:
Allemaal nog nooit gezienquote:Op zondag 1 februari 2015 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
24.
En een hele hoop films
Kiefer Sutherland - IMDb
Begin maar eens met Phone Booth danquote:
Als ie 24 niet kent, zal ie ook moeite hebben met het concept "telefooncel"quote:
Ik kende de telefooncel eerderquote:Op zondag 1 februari 2015 23:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ie 24 niet kent, zal ie ook moeite hebben met het concept "telefooncel"
eerder met het concept "matrix "quote:Op zondag 1 februari 2015 23:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ie 24 niet kent, zal ie ook moeite hebben met het concept "telefooncel"
Kiefer (en Donald) niet kennen... Jij houdt niet van films?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind ze wel vaak terug vallen op dezelfde auto's.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:32 schreef Fiorano het volgende:
Wat een heeeerlijk aflevering zeg. Ik vond die actie van Captain Slow briljant met the Stig en heerlijke beelden ook!
Je snapt dat ze daar ook met een script werken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:32 schreef Fiorano het volgende:
Wat een heeeerlijk aflevering zeg. Ik vond die actie van Captain Slow briljant met the Stig en heerlijke beelden ook!
So fucking what?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze daar ook met een script werken?
Goh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze daar ook met een script werken?
http://www.autoblog.nl/ni(...)s-gele-bentley-74224quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op autoblog.nl staat een artikel over de Bentley die is gebruikt.
Bij mijn auto moet ook het hele front er wel eens af. Bv als er een xenon stuk is...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ni(...)s-gele-bentley-74224
Anders benadruk je nog even wat voor een auto je hebt. Dat mis ik een beetje in deze post.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij mijn auto moet ook het hele front er wel eens af. Bv als er een xenon stuk is...of zoals nu een oliepeilsensor.
Dus of er nu echt veel mis is met deze auto is niet echt te zeggen. Al was het maar dat bij spuitwerk je ook panelen los haalt.
Geen captain slow in dat item zo te zien?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:31 schreef qu63 het volgende:
Volgende week dus de ambulances!
https://www.facebook.com/video.php?v=10155199563260571
Is het zo raar dat die auto er zo uitkomt? Natuurlijk is die niet meer krasvrij nadat je die zo intensief in de outback hebt gebruikt....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ni(...)s-gele-bentley-74224
Denk t wel, je hebt het busje van Richard, de sportambulance van Jeremy (in GT40 kleuren als ie door de muur rijdt) en de ouderwetse van Jamesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen captain slow in dat item zo te zien?
VAG zal het jeuken, de prijs van die Bentley is niets noppes nada in vergelijking tot de publiciteit die ze via topgear krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is het zo raar dat die auto er zo uitkomt? Natuurlijk is die niet meer krasvrij nadat je die zo intensief in de outback hebt gebruikt....
Gulf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:32 schreef qu63 het volgende:
(in GT40 kleuren als ie door de muur rijdt)
Het opknappen kost waarschijnlijk meer dan het strippen voor onderdelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
VAG zal het jeuken, de prijs van die Bentley is niets noppes nada in vergelijking tot de publiciteit die ze via topgear krijgen.
Dat zal een hoop extra publiciteit hebben opgeleverd idd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Toyota lacht zich nog iedere keer gek als die verfrommelde HiLux in beeld komt.
[ afbeelding ]
Je zeurt nu om iets wat ik niet doe. Maak jij jezelf graag belachelijk ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even wat voor een auto je hebt. Dat mis ik een beetje in deze post.
Vergeet de Toybotaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Toyota lacht zich nog iedere keer gek als die verfrommelde HiLux in beeld komt.
[ afbeelding ]
In die aflevering waarin ze naar Spanje gaan en dragracen op dat verlaten vliegveld zie je ook dat zelfs op wat minder schoon asfalt niet alle auto's er zonder schade vanaf komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is het zo raar dat die auto er zo uitkomt? Natuurlijk is die niet meer krasvrij nadat je die zo intensief in de outback hebt gebruikt....
Afgelopen week elke avond een van de vier nieuwe afleveringen bekeken, dus ik ben weer bij.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben benieuwd waar ze ons zondag weer mee gaan vermaken
o.a.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:31 schreef qu63 het volgende:
Volgende week dus de ambulances!
https://www.facebook.com/video.php?v=10155199563260571
Awesome thanksquote:
was me nog niet opgevallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En "Don't Fear The Reaper"!quote:
Neem een sat schotel idioot, bbc en al die andere britse zenders zijn free to airquote:Op zondag 8 februari 2015 21:52 schreef qu63 het volgende:
Verdomme, door een hickup bij UPC's Horizon.tv heb ik weer 5 minuten gemist
Dan mis ik ook mijn internetquote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een sat schotel idioot, bbc en al die andere britse zenders zijn free to air
Waarom?quote:
Maar als ik een shotel heb zou ik mn tv-abo op kunnen zeggen (want 2x betalen is ook onzin), maar als ik dat doe mis ik dus mijn internet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom?
Zeg niet je internet op te zeggen, zeg dat een schotel voor prima ontvangst zorgt
Had dan deze Ford gekozenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef desbarts het volgende:
James had ook niet zo'n hele unieke ambulance hoor
[ afbeelding ]
Maar ik heb echt dubbel gelegen. Geweldig!
Wat mij vooral opviel was het rondje van Ricciardo, let op de spiegels:quote:Op zondag 8 februari 2015 22:11 schreef Metalfreak het volgende:
Continuïteit van de opnames klopte alleen voor geen meter, eerst zie je een ster in de ruit, vervolgens is de ster ineens op magische wijze verdwenen. Net zoals die stormram op de rambulance.
De beelden die ze uitzenden bij 'a star in a reasonably priced car' is ook niet van één rondje. Ze plakken beelden achter elkaar van de hele dag van diegene die aan het rijden is. Stond laatst een keer ergens in een interview met één van de drie volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:11 schreef ß het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel was het rondje van Ricciardo, let op de spiegels:
in het begin
[ afbeelding ]
even later
[ afbeelding ]
Hoezo twee keer betalen? Paar tientjes voor een schotelantenne en een paar voor een reciever.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar als ik een shotel heb zou ik mn tv-abo op kunnen zeggen (want 2x betalen is ook onzin), maar als ik dat doe mis ik dus mijn internet.
En voor die 2x per week dat ik tv kijk is mijn basis tv-abo voldoende, ik download de rest welEn ook de uitzendingen die ik wel live kijk
quote:
Geweldig hé, zo gescript als wat. Net als de rest van de woordgrappenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Joodse ambulancedienst waar Jeremy t over had heeft in sommige buurten gewoon een responsetijd van 1 tot anderhalve minuut!http://en.wikipedia.org/wiki/Hatzalah
Die brandende wielen maken em nog net wat engerquote:
Ik zat al te kijken naar de auto's of er misschien niet weer woorden afgekapt werden maar heb niets kunnen vinden!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geweldig hé, zo gescript als wat. Net als de rest van de woordgrappen
Topquote:Op maandag 9 februari 2015 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
Ook nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de mokken. 't programma zit vol met die 'verborgen' grappen...
Dat tijdschriftquote:Op maandag 9 februari 2015 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
Ook nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de mokken. 't programma zit vol met die 'verborgen' grappen...
Dat vroeg ik me ook al af. Ze hadden het over Theale.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar zouden ze gefilmd hebben voor die meteoor?
Imber?
http://en.wikipedia.org/wiki/Imber
Dit stukje ging ik helemaal stukquote:
Dat idee hadden wij idd ook al.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het niet daar gefilmd waar ze ook die legervoertuigen gebruiken om die huizen te slopen?
Daar dacht ik ook aan ja, zelfde plek als de test met de Porsche en Merc vs t leger?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Ze hadden het over Theale.
Ik dacht inderdaad aan een soort van oefendorp (a la Marnehuizen).
Misschien Copehill Down
http://en.wikipedia.org/wiki/Copehill_Down
Als ik je avatar zo zie dan lag dat vooral aan de gastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:49 schreef Fiorano het volgende:
The Hell wat een heerlijke aflevering. De heren zijn aardig in vorm dit jaar! Heb zelfs een keer het interview helemaal gekeken ipv alleen het rondje
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik je avatar zo zie dan lag dat vooral aan de gast
Omdat die mensen me meestal totaal niet boeien..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik snap mensen die de interviews skippen sowieso niet. Het is een onderdeel van een programma waar vaak toffe mensen langs komen en iets vertellen over hun pta-geschiedenis waarna je ze tegen elkaar ziet opboksen op een ranglijst, of juist ziet falen omdat ze geen rijbewijs hebben of niet verder komen dan de derde versnelling. Waarom zou je dit soort entertainment skippen zeg
Dat was juist zo leuk aan Kiefer's komst, hij had niets te promoten!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat die mensen me meestal totaal niet boeien..
volgende week komen Margot Robbie en Will Smith langs... harstikke leuk allemaal maar het is gewoon verkapte promotie voor een nieuwe film
Margot Robbiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Omdat die mensen me meestal totaal niet boeien..
volgende week komen Margot Robbie en Will Smith langs... harstikke leuk allemaal maar het is gewoon verkapte promotie voor een nieuwe film
quote:Will Smith
Burning rubber with Stig at Top Gear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel ver weg; filmopnames voor Bond:![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even Hammond een poepie laten ruiken; zijn aankomst:
[ afbeelding ]Dat was Hamster's heli bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel ver weg; filmopnames voor Bond:
[ afbeelding ]
James Bond was vorige maand ook al aan t opnemen in Oostenrijk!It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ach, ik vraag me af hoe serieus je die rondjes moet nemen. Waarschijnlijk is de snelste tijd part of the deal bij de F1-rijders, anders komen ze niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:02 schreef Nober het volgende:
Ambulance geskipt, alleen Ricciardo gekeken. 1:42.2, Hamilton binnenkort dus weer bij Top Gear.
Van wie is die eerste heli danquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is zijn heli:
[ afbeelding ]
Dan wordt het heeel moeilijk om een volgende coureur uit te nodigenquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, ik vraag me af hoe serieus je die rondjes moet nemen. Waarschijnlijk is de snelste tijd part of the deal bij de F1-rijders, anders komen ze niet.
Als je de rondjes met ongunstig weer even buiten beschouwing laat, dan heeft elke F1-coureur die ze te gast hebben gehad de - op dat moment - snelste tijd gereden. Webber is de enige uitzondering.
Hoe geloofwaardig vind je die tijd van Ricciardo dan? Doordat elke F1-rijder sneller was dan de vorige, is die Liana - op een heel kort circuit - nu al meer dan 4 seconden sneller dan toen Damon Hill er in 2005 in reed. En een dikke twee seconden sneller dan Barrichello in 2010.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan wordt het heeel moeilijk om een volgende coureur uit te nodigenDie Lacetti kan niet veel sneller t rondje maken geloof ik
Misschien is die Lacetti nu pas goed ingereden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig vind je die tijd van Ricciardo dan? Doordat elke F1-rijder sneller was dan de vorige, is die Liana - op een heel kort circuit - nu al meer dan 4 seconden sneller dan toen Damon Hill er in 2005 in reed. En een dikke twee seconden sneller dan Barrichello in 2010.
De interviews zijn leuk, wat ik altijd skip zijn de muziek acts bij Graham Nortonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik snap mensen die de interviews skippen sowieso niet. Het is een onderdeel van een programma waar vaak toffe mensen langs komen en iets vertellen over hun pta-geschiedenis waarna je ze tegen elkaar ziet opboksen op een ranglijst, of juist ziet falen omdat ze geen rijbewijs hebben of niet verder komen dan de derde versnelling. Waarom zou je dit soort entertainment skippen zeg
De F1 coureurs rijden allemaal in de Liana dacht ik toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is van 2002 tot 2005 een Suzuki Liana, van 2006 tot 2010 een Chevrolet Lacetti, van 2010 tot 2013 een Kia Cee'd en ten slotte van 2013 tot heden een Vauxhall Astra (Opel Astra).
quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
De F1 coureurs rijden allemaal in de Liana dacht ik toch?
Cee-apostrophe-dee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is van 2002 tot 2005 een Suzuki Liana, van 2006 tot 2010 een Chevrolet Lacetti, van 2010 tot 2013 een Kia Cee'd en ten slotte van 2013 tot heden een Vauxhall Astra (Opel Astra).
De zwarte heli is van Hammond. Die eerset witte heli arriveerde Will Smith mee. En daarom dus:quote:
quote:Even Hammond een poepie laten ruiken; zijn aankomst
Ja, klopt. Juist om het vergelijkbaar te houden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
En die blauwe danquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De zwarte heli is van Hammond. Die eerset witte heli arriveerde Will Smith mee. En daarom dus:
[..]
Geen van de heli's (witte én blauwe) zijn van Smith of Margot Robbie. Ze worden er alleen vervoerd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
En die blauwe dan
Of was dat haar heli?
Dan had zij t toch beter voor elkaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen van de heli's (witte én blauwe) zijn van Smith of Margot Robbie. Ze worden er alleen vervoerd.
Alleen die zwarte Robinson heli is van Hammond zelf (nou ja; zijn bedrijf)
Dit is wel een punt inderdaad. En aangezien ze normaal gesproken maar een paar tienden van elkaar zitten.... Maar waarom zouden coureurs hieraan meewerken dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig vind je die tijd van Ricciardo dan? Doordat elke F1-rijder sneller was dan de vorige, is die Liana - op een heel kort circuit - nu al meer dan 4 seconden sneller dan toen Damon Hill er in 2005 in reed. En een dikke twee seconden sneller dan Barrichello in 2010.
Omdat hun sponsoren willen dat ze op komen draven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is wel een punt inderdaad. En aangezien ze normaal gesproken maar een paar tienden van elkaar zitten.... Maar waarom zouden coureurs hieraan meewerken dan?
Temperatuur (zowel lucht als asfalt) , wind, luchtvochtigheid kan allemaal flink verschil maken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is wel een punt inderdaad. En aangezien ze normaal gesproken maar een paar tienden van elkaar zitten.... Maar waarom zouden coureurs hieraan meewerken dan?
Uh-huh. Vier seconden op zo'n kort circuit? Ook wel erg toevallig dat de omstandigheden dan kennelijk met het vorderen van de jaren steeds gunstiger en gunstiger worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Temperatuur (zowel lucht als asfalt) , wind, luchtvochtigheid kan allemaal flink verschil maken.
En te heet kan ook weer nadelig zijn he, minder zuurstof per liter lucht, te zacht rubber, etcquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh. Vier seconden op zo'n kort circuit? Ook wel erg toevallig dat de omstandigheden dan kennelijk met het vorderen van de jaren steeds gunstiger en gunstiger worden.
Bovendien wordt het bij de tijd vermeld als er echt iets aan de hand was met de weersomstandigheden. Niet alleen wet, maar ook hot (bij Button).
En dat is toevallig steeds idealer geweest?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Temperatuur (zowel lucht als asfalt) , wind, luchtvochtigheid kan allemaal flink verschil maken.
Het ging vooral om dat tienden verhaal waar je het over had. En ja zoiets kan tienden schelen idd. Ben het met Kman eens dat 4 seconde idd wel erg fors is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En dat is toevallig steeds idealer geweest?
Ben trouwens benieuwd naar Will Smith...
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-series-22-episode-4quote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef desbarts het volgende:
gvd k*t kpn box heeft top gear niet opgenomen. Is de aflevering heel toevallig nu al online gezet?
Not available in your country...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-series-22-episode-4
Staat meestal voor 22:05 op torrentsites, ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef desbarts het volgende:
gvd k*t kpn box heeft top gear niet opgenomen. Is de aflevering heel toevallig nu al online gezet?
Hola better internet downloadenquote:
Vanavond de herhalingquote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef desbarts het volgende:
Ja ziek nice.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:31 schreef Sejt het volgende:
Interstellar soundtrack aan het einde van de AMG review.
Blijkbaar kwam Willie toch aan met die grotequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De zwarte heli is van Hammond. Die eerset witte heli arriveerde Will Smith mee. En daarom dus:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is die Will Smith een schreeuwlelijk zeg
Die opmerking over Argentinie ging ook aan hen voorbij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Je merkt het direct wanneer er weer Amerikanen te gast zijn; zelfde geldt voor Tom Cruise en Cameron Diaz.
Gelukkig was Jeremy deze keer erg goed bezig (heerlijke opmerkingen had die bij het interview); want die met Cruise en Diaz was gewoon pijnlijk om te zien.
![]()
Dat was alleen nieuws in de UK en onder TG-fans.. Dat er dan door bepaalde sites aandacht aan wordt besteed komt omdat het weer sensatie is en men weet dat er in NL genoeg mensen zijn die TG kennen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die opmerking over Argentinie ging ook aan hen voorbij.
twitter:ollyofficial twitterde op donderdag 19-02-2015 om 12:54:25Even tried tickling THE STIG yesterday @BBC_TopGear he was having none of it...😂 http://t.co/D2ORpgYoa3 reageer retweet
Dat is een beetje hetzelfde als dat alle VW's en Audis er nu ook hetzelfde uitzien hequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
Het stuk van Richard was ook wel mooi gedaan. Toch wel jammer dat de Defender nu toch verdwijnt
(en in tegenstelling tot wat Jeremy en James zeggen is de opvolger niet exact hetzelfde)
Twijfel je nu aan mijn leercapaciteiten?quote:
3 nr1 albums en 1 nr2 album jaquote:Op zondag 22 februari 2015 21:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij zanger met top 40 hitje
In NL iets minder succesvolquote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
3 nr1 albums en 1 nr2 album jahttp://en.wikipedia.org/wiki/Olly_Murs_discography
Singersongwriter/pop/1001x hetzelfde?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
3 nr1 albums en 1 nr2 album jahttp://en.wikipedia.org/wiki/Olly_Murs_discography
Technisch gezien klopt t welquote:Op zondag 22 februari 2015 21:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
"his favourite flower is the potato"!
Ja, ja, geen ideequote:Op zondag 22 februari 2015 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Singersongwriter/pop/1001x hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |