Ja. Zo kreeg ik laatst een cheque die alleen te verzilveren was in de USquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef andreas612 het volgende:
Betaald krijgen vanuit Amerika, wat een ellendeik moet die gasten bijna uitleggen wat internet bankieren is
"kunnen we het niet gewoon in een enveloppe versturen?!"
![]()
Jij was het model?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:01 schreef Puala het volgende:
Zo, fotoshoot gehadze zet nu de foto's op de pc en zo uitzoeken
Altijd met hun tering cheques inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef andreas612 het volgende:
Betaald krijgen vanuit Amerika, wat een ellendeik moet die gasten bijna uitleggen wat internet bankieren is
"kunnen we het niet gewoon in een enveloppe versturen?!"
![]()
Goede reden om eens daar op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja. Zo kreeg ik laatst een cheque die alleen te verzilveren was in de US
volgens hen betaal je ook iets van 30$ fee omdat het via internet bankieren gaat.. maar volgens mij is dat veel minder..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd met hun tering cheques inderdaadwaar je dus flink op achteruit gaat..
Ik vind het tof mits goeie afsprakenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar gek, voor de camera staan
Was het nude?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het tof mits goeie afspraken
En als je het op een andere manier doet wordt er weer een fee gerekend omdat je het níet via internetbankieren doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens hen betaal je ook iets van 30$ fee omdat het via internet bankieren gaat.. maar volgens mij is dat veel minder..
Okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet met mn hoofd op facebook als promotie van de studio oid
haha inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En als je het op een andere manier doet wordt er weer een fee gerekend omdat je het níet via internetbankieren doet.
Amerikanen en tarieven
Auquote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen#stuk
Verder wel leuk hier hoor![]()
[ afbeelding ]
Ga ik over nadenkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ben wel benieuwd, dus als je wilt/ik mag, dan wil ik ze wel zien.
Geen idee, zal wel duur worden... Gelukkig verzekerd maar die kunnen we de komende 2 weken in elk geval alleen nog op 28mm gebruikenquote:
Weer een toffe plaatquote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen#stuk
Verder wel leuk hier hoor![]()
[ afbeelding ]
Klote manquote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen#stuk
Verder wel leuk hier hoor![]()
[ afbeelding ]
Jep, maar eigen schuld... zonnekap er niet op en iets te gehaast uit de tas gepakt waarbij de strap bleef steken en hij uit mijn handen viel precies op het filterrandje... dus zoom zit nu muurvast en filterdraad gebrokenquote:
Je gaat er anders prima mee om. Ik zou zelf behoorlijk chagrijnig zijn geweestquote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Jep, maar eigen schuld... zonnekap er niet op en iets te gehaast uit de tas gepakt waarbij de strap bleef steken en hij uit mijn handen viel precies op het filterrandje... dus zoom zit nu muurvast en filterdraad gebrokenBalen maar is niet anders.
Gelukkig kan ik de 24-70 op zich wel even missen, genoeg ander bij me... als de 300mm of de groothoek was gevallen was ik iets chagerijniger geweest nu
Nicequote:Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
575 Ekkiesquote:Op zondag 25 januari 2015 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice, voor welke prijsje hem je hem overgenomen?
Eh, de safari zelf nog niet, doe ik daar wel. De vliegtickets al wel, die hadden we in november al geboekt. We gaan in juni, dus het duurt nog even. Eerst in maart nog even naar Spanjequote:
Heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 18:23 schreef DonJames het volgende:
Zo, voor weinig een tweede/derde/negendehands 100-400L gekocht. Ziet er afgeknaaid uit, maar maakt verder prima plaatjes dacht ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toe maar toe maarquote:Op zondag 25 januari 2015 18:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eh, de safari zelf nog niet, doe ik daar wel. De vliegtickets al wel, die hadden we in november al geboekt. We gaan in juni, dus het duurt nog even. Eerst in maart nog even naar Spanje
Een van de redenen dat ik me nooit zo lekker voel met hele dure spullen in het veld al kan een goeie verzekering wel het verschil maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Jep, maar eigen schuld... zonnekap er niet op en iets te gehaast uit de tas gepakt waarbij de strap bleef steken en hij uit mijn handen viel precies op het filterrandje... dus zoom zit nu muurvast en filterdraad gebrokenBalen maar is niet anders.
Gelukkig kan ik de 24-70 op zich wel even missen, genoeg ander bij me... als de 300mm of de groothoek was gevallen was ik iets chagerijniger geweest nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |