abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149114591
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik ben tevreden zowel horizon als internet als een sneltrein. Maar goed, ook genoeg ervaringen online van de mindere gemakken te vinden.
Ja maar dat is vaak zo. Ik twijfel. Telfort werkt prima, is goedkoper maar kutsnelheid met internet.

En ik heb de kabel aansluiting weggewerkt achter m'n voorzetwand zonder op te meten waar ie zit bedenk ik me nu. Heb 2 kabels aangesloten er op maar nooit getest :')
pi_149115931
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:39 schreef Puala het volgende:
Iemand ervaring met UPC als internet/tv leverancier? Wel of niet doen?
Ik heb upc internet televisie en telefonie. Nooit problemen mee maar ik heb dan ook geen horizonbox daar hoor ik weleens mensen over.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149117540
Vanaf morgen kopuh, kopuh, kopuh bij de Mediamarkt BTW weg ermee actie *O*
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2015 @ 21:27:46 #279
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149118493
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Ben je man voor :Y
:D
Ik snap dat soort dingen toch vaak wel durf ik te beweren :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het leuk om dingen te verzamelen voor ons nieuwe huis :D
Maar is dat voor jou de "enige" manier waarvoor je het gebruikt? Snap wel dat dat een leuk doel is ;)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2015 @ 21:32:45 #280
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149118744
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef Nalbandian het volgende:
Vanaf morgen kopuh, kopuh, kopuh bij de Mediamarkt BTW weg ermee actie *O*
Ongeveer alles waar ik interesse in heb, doet niet mee :')
Ga jij wel wat halen dan?

Ik moet nog even tot donderdag wachten tot een ander winkel een mooie aanbieding gaat bieden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149119109
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef Nalbandian het volgende:
Vanaf morgen kopuh, kopuh, kopuh bij de Mediamarkt BTW weg ermee actie *O*
Kon je beter afgelopen week even gekocht hebben en tijdens de actie het verschil terugvragen.
Is het artikel ook niet - al dan niet heel toevallig - uitverkocht.

Mocht het product niet meedoen, dan retour je het gewoon.
pi_149119999
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ongeveer alles waar ik interesse in heb, doet niet mee :')
Ga jij wel wat halen dan?

Ik moet nog even tot donderdag wachten tot een ander winkel een mooie aanbieding gaat bieden.
Nope, mij niet gezien _O- !
pi_149120034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

:D
Ik snap dat soort dingen toch vaak wel durf ik te beweren :+

[..]

Maar is dat voor jou de "enige" manier waarvoor je het gebruikt? Snap wel dat dat een leuk doel is ;)
Nee soms kom je ook gewoon andere awesome dingen tegen. Maar is wel het hoofddoel :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149120393
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ongeveer alles waar ik interesse in heb, doet niet mee :')
Ga jij wel wat halen dan?

Ik moet nog even tot donderdag wachten tot een ander winkel een mooie aanbieding gaat bieden.
Welke lens ga je halen :9~ ?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2015 @ 22:58:39 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149122934
Hier alles goed?

Ik ben aan t proberen te orienteren op een compact camera voor in mijn tas. Nee niet om daar te laten zitten maar wel om foto's mee te maken.
Zit nu in Zwitserland voor werk, en merk toch wel dat ik baal dat mijn camera thuis is. Maar t is ook niet realistisch om die altijd mee te slepen.

Jullie tips van kijk eens naar die of die.
Wat ik belangrijk vind is, dat ik er handmatig dingen op kan instellen. De foto's een beetje goed van kwaliteit zijn en dat ik er veel plezier van ga hebben. Hij moet ook niet te zwaar zijn zegmaar. Ow en presteren bij slecht/minder licht is wel een fijn iets.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ynske op 27-01-2015 23:10:31 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_149123396
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:03 schreef Nalbandian het volgende:
Vanaf morgen kopuh, kopuh, kopuh bij de Mediamarkt BTW weg ermee actie *O*
UITZONDERINGEN

Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consolehardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten

Blijft weinig (leuks) over :{
pi_149128785
Goedemorgen :)
pi_149129061
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 06:11 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
Vroeg :o

Ook voor mij :(
pi_149129065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vroeg :o

Ook voor mij :(
Toen stond ik al voor het stoplicht te wachten zo'n 5 min vanaf huis :D :P

Maar vroeg zeker :Y
pi_149129084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Toen stond ik al voor het stoplicht te wachten zo'n 5 min vanaf huis :D :P

Maar vroeg zeker :Y
Begin jij zo vroeg op het werk?

Ik zit over 20 min in de (les)auto.
pi_149129100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Begin jij zo vroeg op het werk?

Ik zit over 20 min in de (les)auto.
Ik maak 10 uur per dag, dus van 7 tot half 6 op kantoor. En dan uurtje heen en terug reizen. Ben al met al een half uur langer per dag weg dan toen ik 8 uur per dag maakte.

oh lekker! Gaat het al een beetje? Hoe ver ben je richting je examen? Of pas net begonnen? :)
pi_149129108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:58 schreef Ynske het volgende:
Hier alles goed?

Ik ben aan t proberen te orienteren op een compact camera voor in mijn tas. Nee niet om daar te laten zitten maar wel om foto's mee te maken.
Zit nu in Zwitserland voor werk, en merk toch wel dat ik baal dat mijn camera thuis is. Maar t is ook niet realistisch om die altijd mee te slepen.

Jullie tips van kijk eens naar die of die.
Wat ik belangrijk vind is, dat ik er handmatig dingen op kan instellen. De foto's een beetje goed van kwaliteit zijn en dat ik er veel plezier van ga hebben. Hij moet ook niet te zwaar zijn zegmaar. Ow en presteren bij slecht/minder licht is wel een fijn iets.
Ik denk dat je meer tips krijgt hier: FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #32

Ik heb me er nooit in verdiept in elk geval, dus ik kan je niet helpen :)
pi_149129140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:40 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik maak 10 uur per dag, dus van 7 tot half 6 op kantoor. En dan uurtje heen en terug reizen. Ben al met al een half uur langer per dag weg dan toen ik 8 uur per dag maakte.

oh lekker! Gaat het al een beetje? Hoe ver ben je richting je examen? Of pas net begonnen? :)
10? Goddamn... zodat je een dag vrij bent? Zou ik echt niet kunnen :o Heb soms na 6 uur al dat ik naar het sterm aan het staren ben en ik er weinig zinnigs meer van kan maken..

Net begonnen, proef les en nu 2 uur les gehad. Hoop niet dat het heel druk is op de weg, maar dat zal helaas wel.. :{
pi_149129165
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:44 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

10? Goddamn... zodat je een dag vrij bent? Zou ik echt niet kunnen :o Heb soms na 6 uur al dat ik naar het sterm aan het staren ben en ik er weinig zinnigs meer van kan maken..
Jup zodat ik een dag vrij ben. Maar het is een praktische keuze: 5x8 uur werken + iedere keer 2á 3 uur reistijd enkele reis. Of 10 uur werken en maar een uurtje reizen. Maar ben ambtenaar en mijn teamleider zei letterlijk "je past wel op dat je die eerste 2-3 uur niet te veel doet he? want anders is de dag zo lang" en dat kwam al nadat ik in 2 uur 4 computers had opgepakt en verzet had naar een andere tafel op dezelfde afdeling. Ik had ze nog niet eens aangesloten :')
quote:
Net begonnen, proef les en nu 2 uur les gehad. Hoop niet dat het heel druk is op de weg, maar dat zal helaas wel.. :{
Oh spannend! Maar zo in het begin dan stuurt je instructeur je heus niet naar de drukke wegen hoor :)
pi_149129189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Jup zodat ik een dag vrij ben. Maar het is een praktische keuze: 5x8 uur werken + iedere keer 2á 3 uur reistijd enkele reis. Of 10 uur werken en maar een uurtje reizen. Maar ben ambtenaar en mijn teamleider zei letterlijk "je past wel op dat je die eerste 2-3 uur niet te veel doet he? want anders is de dag zo lang" en dat kwam al nadat ik in 2 uur 4 computers had opgepakt en verzet had naar een andere tafel op dezelfde afdeling. Ik had ze nog niet eens aangesloten :')

[..]

Oh spannend! Maar zo in het begin dan stuurt je instructeur je heus niet naar de drukke wegen hoor :)
_O- oke, dat klinkt inderdaad als hoe ambtenaren werken. Hoe ga jij van 2 a 3 uur reistijd enkele reis naar 1 uur? :o

Ik zou het denk ik beter volhouden in de ICT dan als webmaster.. heb als PC monteur gewerkt, heb je toch meer afwisseling en even wat rust, je zit niet 6 uur continue naar een scherm te staren :P maar dan nog is 10 uur lang. (al heb ik er thuis minder moeite mee :') :P )
pi_149129218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:50 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O- oke, dat klinkt inderdaad als hoe ambtenaren werken. Hoe ga jij van 2 a 3 uur reistijd enkele reis naar 1 uur? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het denk ik beter volhouden in de ICT dan als webmaster.. heb als PC monteur gewerkt, heb je toch meer afwisseling en even wat rust, je zit niet 6 uur continue naar een scherm te staren :P maar dan nog is 10 uur lang. (al heb ik er thuis minder moeite mee :') :P )
Ik zit ook zo'n beetje 10 uur lang achter mijn scherm. Geen reet te doen, dus beetje internetten, dingen uitzoeken en zulks.

Het is lang maar niet onmogelijk :)
pi_149129232
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zit ook zo'n beetje 10 uur lang achter mijn scherm. Geen reet te doen, dus beetje internetten, dingen uitzoeken en zulks.

Het is lang maar niet onmogelijk :)
Geen reet te doen.. dat vind ik moeilijk op het werk :o , thuis kan ik de hele dag niets doen of achter de pc zitten.. maar op het werk wil ik wat doen, als ik niks te doen heb ga ik mijzelf enorm opfokken om de een of andere reden :')

Waarschijnlijk omdat ik dan liever thuis zit en ik op het werk ben om te werken.. als er dan geen wekr is, wil ik naar huis.
pi_149129239
Oke, de bel gaat, ik ben weg :W
pi_149129263
quote:
13s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Geen reet te doen.. dat vind ik moeilijk op het werk :o , thuis kan ik de hele dag niets doen of achter de pc zitten.. maar op het werk wil ik wat doen, als ik niks te doen heb ga ik mijzelf enorm opfokken om de een of andere reden :')

Waarschijnlijk omdat ik dan liever thuis zit en ik op het werk ben om te werken.. als er dan geen wekr is, wil ik naar huis.
Ik wil ook naar huis :') Ik heb 40 uur vrijgevraagd asap. Maar krijg het niet. En dan zit ik gister weer hier stil te zitten en dan denk ik ook laat me dan naar huis gaan. Daar kan ik zoveel meer doen dan hier :(
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:56 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, de bel gaat, ik ben weg :W
Succes ^O^
pi_149129268
Ik dacht dat ik minder spierpijn had vandaag. Maar ik moest net niezen :{ ;( :'(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')