Goed ben ik he?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag ik jouw glazen bol in het vervolg lenen.
Dus je krijgt nu een kind van een manipulatieve man.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:35 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat ik blijkbaar dus al zwanger was toen zij dit postte.
Mensen die niet met de pil om kunnen gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 23:35 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is zwanger geworden ondanks dat bij haar ook de Mirena was geplaatst.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mensen die niet met de pil om kunnen gaan
Gelukkig heeft mijn vriendin een Mirena
Je andere topic lees ik ook mee en heb al een aantal keren wat willen posten, maar toch nog maar niet gedaan. Je zit in een waardeloze situatie waarbij eigenlijk geen enkele "galante" oplossing meer mogelijk is. Ik zou iig jezelf even een paar dagen/weekje de tijd gunnen om dit nieuws te verwerken voordat je een beslissing gaat nemen over hoe verder te gaan.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:35 schreef Wondertjex het volgende:
Op die manier ben ik ooit oom geworden. Er is idd altijd een restrisico ook als je je wel netjes aan alle voorbehoedregeltjes houdt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:15 schreef Sekhmet het volgende:
Een vriendin van mij is zwanger geworden ondanks dat bij haar ook de Mirena was geplaatst.
100% zekerheid heb je niet, tenzij je gewoon niet neukt.
Was die er dan niet uitgevallen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is zwanger geworden ondanks dat bij haar ook de Mirena was geplaatst.
100% zekerheid heb je niet, tenzij je gewoon niet neukt.
Wat een fijne reactie om te lezen dit, bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je andere topic lees ik ook mee en heb al een aantal keren wat willen posten, maar toch nog maar niet gedaan. Je zit in een waardeloze situatie waarbij eigenlijk geen enkele "galante" oplossing meer mogelijk is. Ik zou iig jezelf even een paar dagen/weekje de tijd gunnen om dit nieuws te verwerken voordat je een beslissing gaat nemen over hoe verder te gaan.
Vanaf de zijkant is het vaak erg makkelijk roepen, maar jij bent degene die uiteindelijk de rest van je leven met de gevolgen rond moet lopen van je beslissing, terwijl de rest hier over 2 maanden alweer vergeten is wie jij bent en zich op andere topics aan het storten is. Succes, sterkte en heel veel wijsheid toegewenst.
[..]
Op die manier ben ik ooit oom geworden. Er is idd altijd een restrisico ook als je je wel netjes aan alle voorbehoedregeltjes houdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |