abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148894122
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:05 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik er bij en dan durft ze niet. Maar als ik er niet bij ben en ze weet wat de kinderen met papa gaan doen en waar, heeft ze de neiging zichzelf ook uit te nodigen.
Hoe vaak is dat gebeurd dan?
pi_148894475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Myrr het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor hem om gewoon te zeggen dat hij behalve contact over de kinderen helemaal niets meer van haar hoeft?

Dat negeren van haar pogingen, leidt nergens heen blijkbaar, want ze gaat gewoon door. Ze is dus duidelijk nog niet op haar plek gezet, iets wat had kunnen gebeuren op het moment dat jullie om de tafel zijn gaan zitten...

...wat jullie dus niet gedaan hebben. :')

Op het moment dat jullie serieus werden in jullie relatie, had dat moeten gebeuren. Wat ik hier lees is echt heel onvolwassen. Jij wil niet, hij wil niet, zij wil niet, als een stel kleine kinderen bij elkaar. Begrijpelijk dat je het niet wil, maar het is zegmaar, en dat is hier wel duidelijk geworden, noodzakelijk.

Als er een probleem is, en al helemaal een grootschalig probleem als deze (waarbij kinderen betrokken zijn), schuif je dat niet onder het tapijt. Daar zet je, ondanks dat je je bedreigd voelt, je schouders onder. De kinderen zijn nu de dupe van jullie angst om volwassen te doen.
Ik ben in dit verhaal de derde partij gezien vanaf de kant van de kinderen. Ik stelde voor om kennis te maken in het begin, is door beide partijen niet geaccepteerd.

Moeder 'vlucht' van mij en mijn verloofde 'vlucht' op zijn beurt van haar. Klinkt kinderachtig en is het misschien ook, maar dit is hoe het zit. Kennelijk heeft niemand zin in elkaar, maar dan moet zijn ex dus ook leren accepteren dat hij nu in een relatie zit en mij proberen te leren kennen of ons met rust laten. Voor mij is alles best als derde partij in dit verhaal. Alleen zielig voor de kinderen die dus negatief worden beïnvloed door haar en mij slecht moeten vinden.
pi_148894783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ik vroeg me al af of dat "Nu is hij lekker van mij" van iemand kwam die 12 is ofzo, maar kennelijk was TS ongeveer 12 toen het oudste kind van haar vriend geboren werd:

[..]

Geen wonder dat z'n ex de relatie in het begin niet serieus nam, en dan gewoon niet het fatsoen hebben om eens aan tafel te gaan zitten voor een normaal gesprek, en je eens voor te stellen als het wel serieus blijkt te zijn....
Ik ben een hogere opleiding aan het doen naast mijn werk en hij is jong vader geworden. Maar ik was 18 toen zijn eerste kind werd geboren ja.

De verantwoordelijk van de kinderen ligt bij de ouders, dus ook het kennismaken vind ik. Als ik zelf een gescheiden moeder zou zijn en mijn ex krijgt een nieuwe relatie, zou ik er alles aan doen om haar te leren kennen en zou dit zelfs afdwingen.
pi_148894834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Hoe vaak is dat gebeurd dan?
1x buiten, maar meerdere keren is ze bij hem thuis langs geweest omdat ze 'toevallig' in de buurt was.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:37:54 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148894913
Je hebt al 3 jaar een relatie met een van die twee ouders, het was zijn taak om te zorgen dat jullie aan elkaar werden voorgesteld, dat betekent namelijk ook naar haar toe: Dit is serieus, dit is de vrouw die in mijn huis ook verantwoordelijk is voor de opvoeding van, en zorg voor de kinderen.

In plaats daarvan doet hij aan alle kanten z'n best om te zorgen dat jullie elkaar helemaal niet zien of spreken, en doet alsof zij zo verschrikkelijk manipulatief is.
Als er een iemand is die de boel flink manipuleert is het je verkering wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:39:23 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148894968
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

1x buiten, maar meerdere keren is ze bij hem thuis langs geweest omdat ze 'toevallig' in de buurt was.
En al die keren was jij er toevallig net niet, of kwam ze langs op momenten dat jij er toevallig net wel zou kunnen zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148895221
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En al die keren was jij er toevallig net niet, of kwam ze langs op momenten dat jij er toevallig net wel zou kunnen zijn?
Ik was er niet bij. Waarschijnlijk heeft ze wel van de kinderen gehoord op welke dagen ik er ben, dus op die dag zou ze ook langs kunnen komen als ze mij echt wilt ontmoeten..

Maar misschien ook niet, ik besef dankzij dit topic wel dat ik eigenlijk heel weinig weet over hoe de situatie precies in elkaar zit.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:50:26 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148895342
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:46 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik was er niet bij. Waarschijnlijk heeft ze wel van de kinderen gehoord op welke dagen ik er ben, dus op die dag zou ze ook langs kunnen komen als ze mij echt wilt ontmoeten..

Maar misschien ook niet, ik besef dankzij dit topic wel dat ik eigenlijk heel weinig weet over hoe de situatie precies in elkaar zit.
Dat is wel een inzicht. En geeft ook weer te denken over wat en/of hoe groot het probleem nu eigenlijk is.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:54:34 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148895465
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:46 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Dat ze van de kinderen zou horen wanneer jij er wel en niet bent is al een aanname....

Voor iemand die een leven met een ander wil opbouwen ben je echt wel heel naïef, en doe je wel heel eenvoudige aannames.... het kan namelijk prima zijn dat zij haar kinderen helemaal niet uitgehoord heeft mbt de dagen dat jij er wel of niet bent.

Daarbij blijft het de taak van je verkering om te zorgen dat de moeder van zijn kinderen degene ontmoet die samen met hem voor zijn kinderen zorgt.
Het is echt van de zotte dat je haar gewoon niet persoonlijk kent terwijl je haar kinderen al 3 jaar kent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148898616
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Volgens hem geeft hij duidelijk aan dat ze niet aanwezig mag zijn, toch blijft zij dit doen wanneer ze weet dat ik er niet ben.

Het valt mij trouwens wel op dat hij inderdaad bewust probeert de ex en mij uit elkaar te houden. De reden hiervoor is dat hij geen zin heeft in contact met haar en mij niet wil blootstellen aan haar manipulatief gedrag.

Reden van scheiding waren haar manipulatieve gedrag en dominantie. Het gaat wel iets verder dan dat, maar wegens privacy wil ik niet alles vertellen.
Dan moet je vriend mi. eens wat ruggegraat tonen en aan haar laten weten dat dit hinderlijk volgen is. Als ze dat blijft doen, ondanks die mededeling, dan kun je het als stelselmatig beschouwen en is ze strafbaar bezig.
pi_148903512
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik ben in dit verhaal de derde partij gezien vanaf de kant van de kinderen. Ik stelde voor om kennis te maken in het begin, is door beide partijen niet geaccepteerd.

Moeder 'vlucht' van mij en mijn verloofde 'vlucht' op zijn beurt van haar. Klinkt kinderachtig en is het misschien ook, maar dit is hoe het zit. Kennelijk heeft niemand zin in elkaar, maar dan moet zijn ex dus ook leren accepteren dat hij nu in een relatie zit en mij proberen te leren kennen of ons met rust laten. Voor mij is alles best als derde partij in dit verhaal. Alleen zielig voor de kinderen die dus negatief worden beïnvloed door haar en mij slecht moeten vinden.
Okay, kan ik mij in vinden, maar dan nu het gedeelte over je vriend.

Waarom laat hij haar eigenlijk nog toe? Ik neem aan dat ze gewoon binnen komt wanneer ze toevallig langskomt omdat ze in de buurt was, terwijl jij toevallig niet thuis was. Moeilijk much om te zeggen dat ze niet gelegen komt? Of nog beter, dat ze hem gewoon met rust moet gaan laten en dan met bovenstaande erbij.

Begrijp ook nog steeds niet waar het negeren nou op slaat. Noem mij een situatie waarin het beter is geweest om te negeren dan om duidelijk te zijn. Daarnaast wellicht een stap om daar in te gaan trekken? Vind het wat vreemd dat jullie verloofd zijn maar niet eens samenwonen.

Tijd om eens goed met je vriend te gaan praten, die gast heeft echt behoorlijk wat steken laten vallen en jij stelt je echt veel te veel op als 'de derde partij' maar dat zal dan wel in je karakter liggen ofzo. Als ik in deze situatie had gezeten en A en B gedragen zich de hele tijd zo dat ik mij er kapot aan erger, maar niemand doet er iets aan, dan zou ik zelf gewoon de touwtjes in handen nemen. Haar duidelijk maken dat er maar 2 opties zijn, ze gedraagt zich normaal of ze laat jullie volledig met rust. Na drie jaar dit gedoe mag dat wel hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2015 11:40:48 ]
pi_148904902
Ik begrijp dat die liefdesverklaringen per e-mail al 3 jaar lang genegeerd worden? Dat vind ik ook wel raar hoor.. Je as. man zal toch gewoon duidelijk moeten maken dat hij daar echt niet van gediend is en dat dat in feite ook belaging is.
En hoe houdt zij vol dat jij maar een gewone vriendin bent? Weet je wel zeker dat die mails genegeerd worden? Ik wil je niet wantrouwig maken, maar ik vind dit verhaal stinken.
pi_148904929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik begrijp dat die liefdesverklaringen per e-mail al 3 jaar lang genegeerd worden? Dat vind ik ook wel raar hoor.. Je as. man zal toch gewoon duidelijk moeten maken dat hij daar echt niet van gediend is en dat dat in feite ook belaging is.
En hoe houdt zij vol dat jij maar een gewone vriendin bent? Weet je wel zeker dat die mails genegeerd worden? Ik wil je niet wantrouwig maken, maar ik vind dit verhaal stinken.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad.
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:25:17 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148904958
Als ze na drie jaar nog zo bezig blijft lijkt het me sterk dat het contact van jullie/zijn kant alleen zakelijk is geweest ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148905500
Het lijkt me een goed idee om die ex zelf te benaderen, helemaal los staande van je vriend en jullie relatie. Wellicht zal ze het als te direct of confronterend ervaren (en alleen maar defensief worden) wanneer je de volgende keer dat ze de kinderen op komt halen, meteen een gesprek (of uitnodiging daarvoor) probeert aan te knopen. Dus houd het in eerste instantie bij indirecte communicatie, zoals een email of een brief. Een brief lijkt me dan de beste optie, dat geeft in mijn ogen toch het idee men er wat meer tijd en moeite in steekt. Een mailtje schrijf je snel, voor een brief ga je even goed zitten.

In die brief zou ik het eigenlijk alleen maar over de (opvoeding van) kinderen hebben. Geef aan dat jij als vriendin van hun vader (ik zou het woord stiefmoeder niet in de mond nemen), die om precies die reden een rol speelt in het leven van haar kinderen, het belangrijk vindt om de moeder van die kinderen te leren kennen, of in ieder geval haar opvattingen over en aanpak van het opvoeden van de kinderen. Leef je bijvoorbeeld in haar positie in, door te stellen dat jij omgekeerd ook graag zou willen weten met welke andere mensen jouw kinderen tijd doorbrengen. Als je je brief puur en alleen schrijft vanuit 'het beste voor de kinderen' zal het een stuk lastiger worden voor haar om dit te negeren, dan wanneer het ook (zelfs maar één zin) over jullie drie gaat.

Pas er wel op dat je nergens insinueert dat jij de rol van opvoeder / moeder over wil nemen, of zelfs maar aanvullen. Je bent geen 3e opvoeder in deze, die kinderen zijn van haar en je vriend. Dat is meteen ook de enige keer dat ik je vriend überhaupt zou noemen / omschrijven; als vader van de kinderen. Heb het dus nergens over jullie relatie, hun (ex-)relatie, of wat er dan ook tussen jullie als volwassenen speelt. Daar kan ze alleen maar aanstoot aan nemen.

Tot slot kan je dus voorstellen om een keer samen om de tafel te gaan zitten (niet bij een van jullie thuis! gewoon in een gezellig lunchcafé-tje). Alweer, het gaat dan puur om die kinderen, en niet om jullie onderlinge relatie.

Wat je hiermee kan bereiken is denk ik aardig veelzijdig. 1, je leert hopelijk wat over wie zij is en haar beweegredenen. 2, jullie komen hopelijk nader tot elkaar met betrekking tot de kinderen. 3, je laat (zonder dit ook maar op enige manier te benoemen of zelfs insinueren) toch aan haar zien dat je serieus bent, en niet zomaar uit het leven van die kinderen (eigenlijk dus gewoon je vriend) gaat verdwijnen. Het zal haar hopelijk doen inzien dat ze niet zo makkelijk om je heen kan (om haar ex terug te krijgen). 4, je laat zien dat je haar serieus neemt als moeder van die kinderen.

3 en 4 worden ook bereikt wanneer ze niet eens in gaat op je verzoek tot een gesprek.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 21-01-2015 12:52:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_148911016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:42 schreef probeer het volgende:
Het lijkt me een goed idee om die ex zelf te benaderen, helemaal los staande van je vriend en jullie relatie. Wellicht zal ze het als te direct of confronterend ervaren (en alleen maar defensief worden) wanneer je de volgende keer dat ze de kinderen op komt halen, meteen een gesprek (of uitnodiging daarvoor) probeert aan te knopen. Dus houd het in eerste instantie bij indirecte communicatie, zoals een email of een brief. Een brief lijkt me dan de beste optie, dat geeft in mijn ogen toch het idee men er wat meer tijd en moeite in steekt. Een mailtje schrijf je snel, voor een brief ga je even goed zitten.

In die brief zou ik het eigenlijk alleen maar over de (opvoeding van) kinderen hebben. Geef aan dat jij als vriendin van hun vader (ik zou het woord stiefmoeder niet in de mond nemen), die om precies die reden een rol speelt in het leven van haar kinderen, het belangrijk vindt om de moeder van die kinderen te leren kennen, of in ieder geval haar opvattingen over en aanpak van het opvoeden van de kinderen. Leef je bijvoorbeeld in haar positie in, door te stellen dat jij omgekeerd ook graag zou willen weten met welke andere mensen jouw kinderen tijd doorbrengen. Als je je brief puur en alleen schrijft vanuit 'het beste voor de kinderen' zal het een stuk lastiger worden voor haar om dit te negeren, dan wanneer het ook (zelfs maar één zin) over jullie drie gaat.

Pas er wel op dat je nergens insinueert dat jij de rol van opvoeder / moeder over wil nemen, of zelfs maar aanvullen. Je bent geen 3e opvoeder in deze, die kinderen zijn van haar en je vriend. Dat is meteen ook de enige keer dat ik je vriend überhaupt zou noemen / omschrijven; als vader van de kinderen. Heb het dus nergens over jullie relatie, hun (ex-)relatie, of wat er dan ook tussen jullie als volwassenen speelt. Daar kan ze alleen maar aanstoot aan nemen.

Tot slot kan je dus voorstellen om een keer samen om de tafel te gaan zitten (niet bij een van jullie thuis! gewoon in een gezellig lunchcafé-tje). Alweer, het gaat dan puur om die kinderen, en niet om jullie onderlinge relatie.

Wat je hiermee kan bereiken is denk ik aardig veelzijdig. 1, je leert hopelijk wat over wie zij is en haar beweegredenen. 2, jullie komen hopelijk nader tot elkaar met betrekking tot de kinderen. 3, je laat (zonder dit ook maar op enige manier te benoemen of zelfs insinueren) toch aan haar zien dat je serieus bent, en niet zomaar uit het leven van die kinderen (eigenlijk dus gewoon je vriend) gaat verdwijnen. Het zal haar hopelijk doen inzien dat ze niet zo makkelijk om je heen kan (om haar ex terug te krijgen). 4, je laat zien dat je haar serieus neemt als moeder van die kinderen.

3 en 4 worden ook bereikt wanneer ze niet eens in gaat op je verzoek tot een gesprek.
Als TS gaat samenwonen, als ze dat al niet doet, is ze feitelijk wel een derde opvoeder. Daar ontkom je niet aan als ze belast wordt met de dagelijkse zorg.
Als het tot een gesprek komt, zal TS er ongetwijfeld ook makkelijk achter kunnen komen of de ex op de hoogte was van de trouwplannen.
Als dat niet het geval is heeft vriendlief wat uit te leggen.
pi_148915238
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als TS gaat samenwonen, als ze dat al niet doet, is ze feitelijk wel een derde opvoeder. Daar ontkom je niet aan als ze belast wordt met de dagelijkse zorg.
Als het tot een gesprek komt, zal TS er ongetwijfeld ook makkelijk achter kunnen komen of de ex op de hoogte was van de trouwplannen.
Als dat niet het geval is heeft vriendlief wat uit te leggen.
Owja .. ze gaan ook samenwonen .. Hm, verstandig ..

Nouja, dan is het alleen maar belangrijker om die ma eens te spreken over de kinderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_148921872
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Om hier een heel eerlijk antwoord op te geven, weet ik eigenlijk niet hoe de afspraken precies zijn vastgelegd. Aangezien de plannen nu steeds serieuzer worden, zal ik binnenkort alles goed overleggen en zelf even inzien.. mijn verloofde wilt het er niet over hebben, de sfeer wordt verpest als ik begin over zijn ex en zodoende komt het onderwerp eigenlijk bijna nooit ter sprake..

Verder heeft mijn verloofde al aangegeven aan haar dat hij in een relatie zit met mij en er serieuze plannen zijn. Heeft zijn ex verder niet op gereageerd voor zover ik het weet.
Je bent al een paar jaar samen en je weet hier niets van????????
En het is nooit bij je opgekomen dat dit belangrijke dingen zijn om te weten en dat het nogal raar is om dit niet te weten terwijl je plannen maakt om je leven met deze man en kinderen(en dus ook die ex!!!) te delen?

Ik zou ook niet echt blij zijn met iemand die zo weinig interesse en verantwoordelijkheid toonde. Zou ook in de eerste instantie denken dat het niet serieus was omdat deze stappen niet genomen werden. En ik zou best pissig zijn als het wel serieus bleek te zijn, dit de stiefmoeder van mijn kinderen zou worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148936045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze van de kinderen zou horen wanneer jij er wel en niet bent is al een aanname....

Voor iemand die een leven met een ander wil opbouwen ben je echt wel heel naïef, en doe je wel heel eenvoudige aannames.... het kan namelijk prima zijn dat zij haar kinderen helemaal niet uitgehoord heeft mbt de dagen dat jij er wel of niet bent.

Daarbij blijft het de taak van je verkering om te zorgen dat de moeder van zijn kinderen degene ontmoet die samen met hem voor zijn kinderen zorgt.
Het is echt van de zotte dat je haar gewoon niet persoonlijk kent terwijl je haar kinderen al 3 jaar kent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je reactie wel; je hebt ook volkomen gelijk dat het erg apart is dat ik haar niet heb ontmoet en zo weinig afweet van de situatie.

Het is alleen zo dat hij en ik heel weinig tijd hebben samen op dit moment. Hij heeft een goede functie aangeboden gekregen waar hij veel tijd in moet investeren op dit moment en ik ben bezig met parttime werken/studie afronden/onderzoek doen en daarnaast heb ik ook eigen familie en vrienden die mij af en toe willen zien en weten hoe het met mij gaat. Ook wonen we in andere steden.

De verloving is gekomen uit een soort noodzaak. Zijn familie geloofde in eerste instantie dat ik samen met hem was om zijn 'geld' en mijn familie accepteerde niet dat ik samen was met een gescheiden man met kinderen. Om iedereen de mond te snoeren, hebben we gekozen voor een verloving.

Verder komt het misschien ongeïnteresseerd van mij over, maar ik was eigenlijk nog helemaal niet bezig met op zoek gaan naar een relatie, hij kwam op mijn pad. Ik leerde hem kennen en werd verliefd. Maar ik kies ervoor om eerst zelf sterk in mijn schoenen te staan (goede baan), voordat ik al mijn tijd ga investeren in andere dingen. Dat weet hij zelf ook.
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:28:00 #120
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_148936125
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:23 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik snap je reactie wel; je hebt ook volkomen gelijk dat het erg apart is dat ik haar niet heb ontmoet en zo weinig afweet van de situatie.

Het is alleen zo dat hij en ik heel weinig tijd hebben samen op dit moment. Hij heeft een goede functie aangeboden gekregen waar hij veel tijd in moet investeren op dit moment en ik ben bezig met parttime werken/studie afronden/onderzoek doen en daarnaast heb ik ook eigen familie en vrienden die mij af en toe willen zien en weten hoe het met mij gaat. Ook wonen we in andere steden.

De verloving is gekomen uit een soort noodzaak. Zijn familie geloofde in eerste instantie dat ik samen met hem was om zijn 'geld' en mijn familie accepteerde niet dat ik samen was met een gescheiden man met kinderen. Om iedereen de mond te snoeren, hebben we gekozen voor een verloving.

Verder komt het misschien ongeïnteresseerd van mij over, maar ik was eigenlijk nog helemaal niet bezig met op zoek gaan naar een relatie, hij kwam op mijn pad. Ik leerde hem kennen en werd verliefd. Maar ik kies ervoor om eerst zelf sterk in mijn schoenen te staan (goede baan), voordat ik al mijn tijd ga investeren in andere dingen. Dat weet hij zelf ook.
:') Sorry hoor, maar gaan verloven om iedereen de mond te snoeren?! En wat is de volgende stap, zwanger worden, dát zal iedereen leren jullie niet serieus te nemen! ^O^
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_148936213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Sorry hoor, maar gaan verloven om iedereen de mond te snoeren?! En wat is de volgende stap, zwanger worden, dát zal iedereen leren jullie niet serieus te nemen! ^O^
Het is altijd makkelijker praten voor anderen die er niet mee hoeven te dealen ;)
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:52:25 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148936649
quote:

[..]

"Druk, druk, druk" en al die andere dingen die je post zijn geen enkel excuus voor het nog steeds niet voorgesteld zijn aan de moeder van zijn kinderen.

Als je werkelijk wilt dat je relatie serieus genomen wordt is dat een veel betere manier dan een "verloving".
En hoe weet je eigenlijk dat zijn familie dacht dat je interesse in hem had vanwege zijn geld?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:54:33 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148936712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, dan is iig een deel van de erfenis van die "rijke" man binnengehaald.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148936822
quote:

Er zit nogal een verschil tussen ik zocht geen relatie en deed het rustig aan en na 3 jaar en een verloving helemaal niets weten over regelingen tussen partner en ex en de ex nog nooit gezien hebben. Vooral als je wel zo'n stevige mening hebt over haar terwijl je eens naar je partner moet kijken die waarschijnlijk wat minder duidelijk is als hij beweert.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:05:10 #125
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_148937009
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:32 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Het is altijd makkelijker praten voor anderen die er niet mee hoeven te dealen ;)
Oh ik weet alles van drama met exen en kinderen hoor ;) Ik zou mezelf gewoon nooit verloven om anderen te overtuigen..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')