abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2015 @ 14:06:51 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148839114
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef eight het volgende:

[..]

Mee eens.
Ik doelde vooral op dat laatste. Dit had ook al aangepast in mijn vorige post maar zal je waarschijnlijk ontgaan zijn
dat had ik gemist inderdaad.

TS, waarom spreek je niet eens af met de moeder?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 19 januari 2015 @ 14:09:58 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148839203
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:05 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik er bij en dan durft ze niet. Maar als ik er niet bij ben en ze weet wat de kinderen met papa gaan doen en waar, heeft ze de neiging zichzelf ook uit te nodigen.
En is dat zo erg dan? Wil ze eigenlijk nog dingen bespreken met hem ofzo?

Wie weet wil ik straks ook nog eens met mijn ex en de kinderen iets leuks gaan doen, zonder verdere bedoelingen, en dan zit ik ook niet te wachten op een nieuw vriendinnetje wat dat maar niks vindt. Of dat er dan persé bij wilt zijn ofzo.

Vind het moeilijk voor te stellen dat een ex na vier jaar zonder reactie van zijn kant zo onredelijk en boos blijft en hem terug wilt. Op een gegeven moment ga je je energie toch in andere zaken steken?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 19 januari 2015 @ 14:10:18 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148839214
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:05 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Normaal gesproken ben ik er bij en dan durft ze niet. Maar als ik er niet bij ben en ze weet wat de kinderen met papa gaan doen en waar, heeft ze de neiging zichzelf ook uit te nodigen.
opzich is er ook niks mis mee als papa en mama nog gewoon goed met elkaar overweg kunnen en de kinderen dat zien.
Ik doe ook nog wel eens dingen met de kinderen en mijn ex en mijn vriend met zijn ex en de kinderen.
Verjaardagen, sinterklaas enz vieren we zelfs samen met de kinderen en de nieuwe partners er bij.
Laat zien aan haar dat jij niks tegen haar hebt een ze zal hem keuze hebben en je moeten accepteren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148839344
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wie weet wil ik straks ook nog eens met mijn ex en de kinderen iets leuks gaan doen, zonder verdere bedoelingen, en dan zit ik ook niet te wachten op een nieuw vriendinnetje wat dat maar niks vindt. Of dat er dan persé bij wilt zijn ofzo.

Vind het moeilijk voor te stellen dat een ex na vier jaar zonder reactie van zijn kant zo onredelijk en boos blijft en hem terug wilt. Op een gegeven moment ga je je energie toch in andere zaken steken?
Ik begrijp je standpunt heel goed, ik heb echter wel een vraagje, gewoon omdat ik nieuwsgierig bent. Is misschien een beetje off topic. Maar stel he dat er geen kinderen in het spel zijn, zou je dan wel nog wat leuks willen doen met je ex of is dat alleen maar in het geval van kinderen? Nogmaals ik ben het met je eens, mensen moeten ook eens vertrouwen hebben in anderen maar ik vraag mij dan dan gewoon af.
Haters gonna hate.
pi_148839367
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is erg omdat het zonder overleg gaat. Zij wil dat en ze is er bij, omdat zij het zo besluit, terwijl het officieel gezien papatijd is. Ik weet toevallig dat mijn verloofde niet wilt dat hij haar ziet/ spreekt buiten het noodzakelijke om, maar ze dwingt het af door zich zo te gedragen.

Dat vind ik ook, ze moet op zoek gaan naar een eigen leven en een vriend en niet zo verbitterd ons blijven lastig vallen. Op dit moment zit ze maar met een uitkering thuis en zoekt blijkbaar afleiding door zich zo te gedragen.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:16:55 #56
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_148839412
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Hier kan ik wat mee, bedankt :)
Ik vond zelf dat hij vaker moest reageren, maar in zo'n geval kan je het beter gewoon negeren en subtiel aanpakken..
Welcome :)
Als hij haar niet kan domineren wel. Of, hij moet leren dat te doen. Vraag hem een assertiviteitscursus te volgen?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:18:06 #57
431857 peterkailey
pi_148839456
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je verzint er zelf even bij dat er een ruzie gaat ontstaan die ook nog eens uit de hand gaat lopen, en dat is dan je reden voor dit "advies"?
Of een ruzie of hij laat over zich heen lopen. Of denk je dat ze luistert als hij heel onzeker zegt: ik heb liever dat je misschien toch alsjeblieft weg gaat
  maandag 19 januari 2015 @ 14:18:23 #58
438527 MissButterflyy
pi_148839461
quote:
99s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt heel goed, ik heb echter wel een vraagje, gewoon omdat ik nieuwsgierig bent. Is misschien een beetje off topic. Maar stel he dat er geen kinderen in het spel zijn, zou je dan wel nog wat leuks willen doen met je ex of is dat alleen maar in het geval van kinderen? Nogmaals ik ben het met je eens, mensen moeten ook eens vertrouwen hebben in anderen maar ik vraag mij dan dan gewoon af.
Dat ligt er aan hoe uit elkaar te gaan.

Maar met iets leuks doen met ex bedoel ik dus SAMEN met de kinderen, zoals in dit topic zij bij dat speelpark komt.
Denk aan uitjes, dagje dierentuin enz.
pi_148839497
:D Ik denk dat het juist goed is voor de kinderen dat beide ouders nog normaal met elkaar om kunnen gaan. Als jij als man of vrouw voor een partner met kinderen kiest dan moet je daar rekening mee houden, maar dat is mijn mening dan he.
Haters gonna hate.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:19:52 #60
438527 MissButterflyy
pi_148839506
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:15 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Het is erg omdat het zonder overleg gaat. Zij wil dat en ze is er bij, omdat zij het zo besluit, terwijl het officieel gezien papatijd is. Ik weet toevallig dat mijn verloofde niet wilt dat hij haar ziet/ spreekt buiten het noodzakelijke om, maar ze dwingt het af door zich zo te gedragen.

Dat vind ik ook, ze moet op zoek gaan naar een eigen leven en een vriend en niet zo verbitterd ons blijven lastig vallen. Op dit moment zit ze maar met een uitkering thuis en zoekt blijkbaar afleiding door zich zo te gedragen.
Je kent haar niet maar je weet een hoop over haar te vertellen en te vinden.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:20:26 #61
438527 MissButterflyy
pi_148839525
quote:
99s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef CyclingGirl het volgende:
:D Ik denk dat het juist goed is voor de kinderen dat beide ouders nog normaal met elkaar om kunnen gaan. Als jij als man of vrouw voor een partner met kinderen kiest dan moet je daar rekening mee houden, maar dat is mijn mening dan he.
Precies. :)
pi_148839600
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kent haar niet maar je weet een hoop over haar te vertellen en te vinden.
In drie jaar tijd kom je veel te weten over iemand, die constant indirect in je leven zit ;)
pi_148839605
Je verloofde en zijn ex moeten dit zelf zien op te lossen. Wat jij als de nieuwe vriendin kunt doen is: je mild opstellen naar de ex, begripvol zijn, en lief zijn voor de kinderen. Geef aan dat jij altijd open staat voor een normaal gesprek met de ex. (Want het zou natuurlijk voor alle partijen het beste zijn als jullie goed met elkaar kunnen omgaan.) Als het tussen jou en hem goed zit, is zij geen bedreiging en maakt het ook niet uit wat voor mails ze hem stuurt of dat ze iets met hem en de kinderen samen wil doen. Jouw verloofde moet zelf zijn grenzen aan geven. Dat is zijn pakkie aan. Bemoei je daar lekker niet mee. Als hij tegen jou klaagt over haar, zeg hem dan dat hij dit met haar moet bespreken, niet met jou.

Jouw positie als 'stiefmoeder' is al lastig genoeg, zonder dat jij de problemen waar zij als exen die ouders zijn tegenaan lopen ook nog probeert op te lossen.

Ik schrijf overigens uit ervaring. Heb drie jaar een relatie gehad met een man met kinderen + ingewikkelde ex.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 19 januari 2015 @ 14:26:21 #64
438527 MissButterflyy
pi_148839733
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

In drie jaar tijd kom je veel te weten over iemand, die constant indirect in je leven zit ;)
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ja goed, zij is de foute slechte vrouw, die zo ver mogelijk bij jullie vandaan moet blijven.
Dat wil je horen, toch? :)
pi_148839914
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

[..]

Ja goed, zij is de foute slechte vrouw, die zo ver mogelijk bij jullie vandaan moet blijven.
Dat wil je horen, toch? :)
Ik wil alleen graag horen hoe we ervoor kunnen zorgen dat ze ons met rust laat als het niet over de kinderen gaat en of dat eigenlijk wel mogelijk is of dat we het maar moeten leren accepteren dat zij macht blijft uitoefenen.

Misschien zijn er instanties waar we dit kunnen aankaarten? Dat ze in gesprek gaat met iemand die uitlegt dat het gedrag niet gezond is voor geen enkel partij..
pi_148840157
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:31 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik wil alleen graag horen hoe we ervoor kunnen zorgen dat ze ons met rust laat als het niet over de kinderen gaat en of dat eigenlijk wel mogelijk is of dat we het maar moeten leren accepteren dat zij macht blijft uitoefenen.

Misschien zijn er instanties waar we dit kunnen aankaarten? Dat ze in gesprek gaat met iemand die uitlegt dat het gedrag niet gezond is voor geen enkel partij..
Het is geen klein kind hoor. Zij zal op haar beurt vinden dat jullie niet goed bezig zijn. De kunst is om te accepteren dat zij (nu) zo is, en zelf gewoon jullie leven leiden. Duidelijke grenzen aan blijven geven (dat moet je verloofde doen) maar wel respectvol blijven. Verder niet. Zij heeft zoveel macht als jullie haar geven. Zolang ze niet iedere dag voor de deur staat en jullie gaat stalken, zie ik ook echt het Enorme Probleem niet.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148841114
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Hoe kan hij dit het beste duidelijk maken volgens jou? Normaal vertellen werkt namelijk niet, heeft hij vaak genoeg geprobeerd.
Negeren. Of de politie bellen.
U MAD?
  maandag 19 januari 2015 @ 15:04:07 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148841144
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Negeren. Of de politie bellen.
Waarom de politie?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 januari 2015 @ 15:07:11 #69
431857 peterkailey
pi_148841261
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sociaal geaccepteerd?
Kinderen van 5 en 9 jaar oud tussen hun ouders in zetten en tegen hun ouders laten liegen?
Het gaat hier niet om liegen. Meestal gaat het zo: "Mama! Papa neemt ons volgende week mee naar drievliet!!!". Je moet ze natuurlijk wel meegeven dat als ze vraagt: "gaan jullie met papa de komende maand nog de deur uit" dat ze niet glashard nee staan te schudden. Tenminste, dat zou ik ze niet laten doen. Maar dat verschilt natuurlijk per ouder en hoe ernstig de situatie is.
pi_148841276
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom de politie?
Om aangifte te doen van bedreiging.
U MAD?
  maandag 19 januari 2015 @ 15:08:13 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148841303
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Om aangifte te doen van bedreiging.
Bedreiging? Waar lees je dat?
pi_148841361
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedreiging? Waar lees je dat?
STEL EENS NIET ZO VEEL VRAGEN GODVERDOMME
U MAD?
  maandag 19 januari 2015 @ 15:10:40 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148841394
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

STEL EENS NIET ZO VEEL VRAGEN GODVERDOMME
Geef nou maar gewoon antwoord op de vraag.
pi_148841491
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geef nou maar gewoon antwoord op de vraag.
Die mails zijn een onderhuidse bedreiging aan het adres van TS, een speldenprik.
Die ex-vrouw van die vriend van TS is een manipulatief nest. Ze doet er alles aan om hem voor zich terug te winnen. Niet opvallend, maar geniepig.
U MAD?
  maandag 19 januari 2015 @ 15:14:15 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148841564
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die mails zijn een onderhuidse bedreiging aan het adres van TS, een speldenprik.
Die ex-vrouw van die vriend van TS is een manipulatief nest. Ze doet er alles aan om hem voor zich terug te winnen. Niet opvallend, maar geniepig.
Ja, en daar doet de politie echt niks aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')