wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
Eindelijk goed nieuws:
Nederlandse moslims die bekend staan als radicaal zijn op de vlucht geslagen na de verijdelde aanslag in België en de terreurdaden in Frankrijk. Alleen al uit de regio Den Haag hebben de laatste dagen elf van hen de benen genomen. Vier van hen werden aangehouden in Turkije. Zij wilden naar Syrië.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hten-Nederland.dhtml
Zo zie je maar dat het heel goed werkt om je als land weerbaar op te stellen.
Waarop?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:32 schreef RijstNatie het volgende:
nou ben ik toch ook ff benieuwd wat loeki daarop gaat antwoorden
Misschien kun je zelf die vraag proberen te beantwoorden?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
jij zegt dat het goed is je weerbaar op et stellen als land.
wat is er veranderd dan, waardoor die radicalen nu ineens vluchten uit nederland?
Dit is best een goede vraag, zeg!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
wat is er veranderd dan, waardoor die radicalen nu ineens vluchten uit nederland?
ja ik denk dat het de speech van abutaleb was, waardoor ze op de vlucht slaanquote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf die vraag proberen te beantwoorden?
Dat was inderdaad een goede speech.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:46 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja ik denk dat het de speech van abutaleb was, waardoor ze op de vlucht slaan
Misschien hebben ze gezien dat die 2 in Parijs dood zijn geschoten, hebben ze gezien hoe in verviers in Belgie een aantal opgepakt zijn en zijn ze bang dat het hier ook met hun gebeurd straks.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
Als je me even kietelt moet ik misschien lachen.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit kan niet. Onze overheid doet immers niks! Alleen maar pappen en nathouden en theedrinken met terroristen!
LEUGENS DER MEDIA.
Ik kom eraan.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je me even kietelt moet ik misschien lachen.
Ik denk dat ze al lang en breed in de picture van de AVID stonden. Dat zal dan ook de reden zijn dat ze zijn gevlucht.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zo zie je maar wat een losers het eigenlijk zijn. Overigens zorgen ze er wel voor dat ze, door te vertrekken, in de picture komen van het AIVD. Ze vluchten dus hebben iets op hun kerfstok.
Grappig is dat ze allemaal uit het schilderswijk lijken te komen. Dus toch een jihaddriehoek?
Ja, je hebt gelijk. Goed werk van onze AIVDquote:Op maandag 19 januari 2015 11:55 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al lang en breed in de picture van de AVID stonden. Dat zal dan ook de reden zijn dat ze zijn gevlucht.
Dat zaten ze al, Sherlock.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zo zie je maar wat een losers het eigenlijk zijn. Overigens zorgen ze er wel voor dat ze, door te vertrekken, in de picture komen van het AIVD.
Ja, maak ze maar lekker hondsdol zodat wanneer ze vrijkomen ze extra gemotiveerd zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:51 schreef Nielsch het volgende:
Als we nu eens beginnen met het direct vastzetten van deze lui wanneer ze toch nog terugkomen...
Wie zegt dat ik ze vrij wil laten? Steun aan een terroristische organisatie moet gewoon levenslang gaan opleveren.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maak ze maar lekker hondsdol zodat wanneer ze vrijkomen ze extra gemotiveerd zijn.
Deradicaliseringsprogramma's²
Ik val bijna achterover. Verstandige woorden uit jouw mond.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maak ze maar lekker hondsdol zodat wanneer ze vrijkomen ze extra gemotiveerd zijn.
Gebruik nou eens een keer die hersenpan, voor je die mond opentrekt; je kunt toch niet voor alleen wat gezwets iemand de rest van z'n leven opsluiten. Onderdrukken. JA. Oplossen. Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze vrij wil laten? Steun aan een terroristische organisatie moet gewoon levenslang gaan opleveren.
Hondsdol worden ze al in Syrie of Irak waar ze lekker aan de gang kunnen met traditionele activiteiten als meisjes van 9 verkrachten, mannen onthoofden, vrouwen martelen, huizen en haarden vernielen en genocide plegen. En dan maar klagen dat Nederland zo'n onzedelijk land is vol hoeren...
gezwets, nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gebruik nou eens een keer die hersenpan, voor je die mond opentrekt; je kunt toch niet voor alleen wat gezwets iemand de rest van z'n leven opsluiten. Onderdrukken. JA. Oplossen. Nee.
Te veel ruimte geven, voor iemand met slechte plannen: dom.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gezwets, nee.
daadwerkelijk handelen door af te reizen naar Syrië en daar mee te doen aan de IS-jihad, ja.
Je kan veel over dat soort lui zeggen, maar het veilige Nederland verruilen voor een oorlogsgebied als Syrie is zeker niet iets wat een lafaard zou doen.quote:
Slim, zo maak je hun entourage hondsdol.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze vrij wil laten? Steun aan een terroristische organisatie moet gewoon levenslang gaan opleveren.
De wet als de donder aanpassen en niet meer binnen laten.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als ze er al zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
De wet als de donder aanpassen en niet meer binnen laten.
Ik vind het best dat ze er daar zitten. Alleen niet meer terugkomen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als ze er al zijn.²
Ze moeten een daad verrichten tegen onze regering, en daar lopen ze voor weg.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan veel over dat soort lui zeggen, maar het veilige Nederland verruilen voor een oorlogsgebied als Syrie is zeker niet iets wat een lafaard zou doen.
Ze zijn bang voor arrestaties.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij af of dit wel echt zo is. Waarom zouden ze in godsnaam? Die gasten zijn nergens bang voor
Ja, dat rijmt dus echt totaal niet met eerdere berichtgevingen en het feit dat die gasten waarschijnlijk net als in France en Belgie met kalasjnikovs rondlopen en de politie hier met een stok en een pistooltjequote:
Nou...wat je maar weerbaar noemt...quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
Eindelijk goed nieuws:
Nederlandse moslims die bekend staan als radicaal zijn op de vlucht geslagen na de verijdelde aanslag in België en de terreurdaden in Frankrijk. Alleen al uit de regio Den Haag hebben de laatste dagen elf van hen de benen genomen. Vier van hen werden aangehouden in Turkije. Zij wilden naar Syrië.
Hmmm die snap ik niet?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat rijmt dus echt totaal niet met eerdere berichtgevingen en het feit dat die gasten waarschijnlijk net als in France en Belgie met kalasjnikovs rondlopen en de politie hier met een stok en een pistooltje
Het feit dat de media hier bericht over dat politie niet opgewassen is tegen zulke kereltjes en dan nu het bericht dat ze massaal op de vlucht zijn, bang voor arrestaties..........??quote:
Nja arrestatie kan hun snode plannetjes natuurlijk in de war schoppen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het feit dat de media hier bericht over dat politie niet opgewassen is tegen zulke kereltjes en dan nu het bericht dat ze massaal op de vlucht zijn, bang voor arrestaties..........??
Dat gaat er bij mij niet in op de een of andere manier.
quote:Na de aanslag in Parijs en de anti-terreuracties in België werd duidelijk dat een aantal geradicaliseerde moslims probeerde buiten het zicht van de veiligheidsdiensten te komen. Het gerucht ging dat sommigen het land hadden verlaten.
http://nos.nl/artikel/201(...)uden-in-turkije.html
Dat snap ik ja. Maar dan zorg je als terrorist toch dat je snode plannetjes juist in sneltrein vaart genomen worden, in plaats van te vluchten?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja arrestatie kan hun snode plannetjes natuurlijk in de war schoppen.
[..]
Geheh nee ik ook niet :p Zoals het nu wordt verteld is dat ze massaal vluchten.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar dan zorg je als terrorist toch dat je snode plannetjes juist in sneltrein vaart genomen worden, in plaats van te vluchten?
Ach ja... gedachtegang van een terrorist zal ik nooit begrijpen verder maar goed...
Dan heeft de AIVD hen goed gevolgd. Misschien was er ook wel weinig voor nodig, indien ze met het vliegtuig naar Turkije gingen dan zou het zelfs volautomatisch geregeld kunnen zijn. Invoeren dat zo gauw de database meldt dat een van de namen (met nog wat andere gegevens) uit lijst X is gebruikt, automatisch een signaal geven aan een medewerker die vervolgens even de douane van Turkije verzoekt om de extremist aan te houden.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
Eindelijk goed nieuws:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |