Top wissels iddquote:
kan idd geen betere opnoemen dit momentquote:Op zondag 25 januari 2015 23:04 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Beste middenvelder van Nederland.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
Jan schreeuwt om aandacht.
Genant vind ik dat altijd.
Hier doel jij op.quote:
Dit kan je idd niet missenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net op tijd voor studio voetballll
met 11 tengere jongens win je ook geen CL wedstrijdquote:Op zondag 25 januari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert gaat dus mee in de GROOT STERK KRACHT LENGTE hype.
Die hele A1 zit momenteel veel talent inquote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef koosfransoos het volgende:
Zou Ajax nog goede eigen jeugd hebben rondlopen? Kishna of El Ghazi achtig type.
En naar de haarscherpe analyses van Van Marwijkquote:Op zondag 25 januari 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister graag naar mijn grote vriend Jan Mulder..
Kuch...
Bazoer.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef koosfransoos het volgende:
Zou Ajax nog goede eigen jeugd hebben rondlopen? Kishna of El Ghazi achtig type.
Get a room.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We kennen elkaar een aantal jaar, dat merk je.
Bert heeft gelijk. Ik heb het middenveld van Feyenoord bij vlagen een tempo zien aanhouden wat je nooit ziet in de Eredivisie.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:06 schreef Shreyas het volgende:
Bert van Marwijk vergeet dat hij bij de NOS zit in plaats van bij Feyenoord TV
Op een gegeven moment gaat er toch een bepaalde chemie ontstaan tussen 2 mensenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We kennen elkaar een aantal jaar, dat merk je.
Alleen zeg jij dan meteen iets teringdoms dat ik niet anders kan dan je "varken" te noemen.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat er toch een bepaalde chemie ontstaan tussen 2 mensen
Dit klopt en Ajax weigert nieuwe spelers aan te kopen, ze wachten tot de A1 instroomt. De komende twee jaar moeten we overbruggen met wat we nu hebben, beter gaat het niet worden. Het kampioenschap zal ook volgend seizoen een moeilijk verhaal worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele A1 zit momenteel veel talent in
Van de beurs afquote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef TC03 het volgende:
Wat gaat Ajax doen met die 100 miljoen eigenlijk?
Maakt niet uit, van jou kan ik het hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen zeg jij dan meteen iets teringdoms dat ik niet anders kan dan je "varken" te noemen.
Fans trollenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef TC03 het volgende:
Jack zit ook aan de verkeerde kant van de tafel. Hij kan beter als analist aanschuiven dan als presentatorquote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef koosfransoos het volgende:
Jack drukt zijn eigen mening even door.
Wel makkelijk als je naast gast ook host bent.
aan PSV schenkenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef TC03 het volgende:
Bert is Feyenoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |