Serieus?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef Evertjan het volgende:
waarom droegen ze toen zwarten banden?
Pim Fortuyngodquote:Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef Evertjan het volgende:
Ben je dom ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef Evertjan het volgende:
Wij kijken ookquote:Op zondag 18 januari 2015 23:53 schreef Max23 het volgende:
Overigens werkt Gyan sinds 2011 in de Rotterdamse haven
Gyan durven te vergelijken met zulke prutsersquote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Cavaliers het volgende:
Een dergelijk item over Berry van Aerle, Eric Addo of Pa-Modou Kah zou niet misstaan.
Ik hoop op een item over Stijn Vreven.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Cavaliers het volgende:
Een dergelijk item over Berry van Aerle, Eric Addo of Pa-Modou Kah zou niet misstaan.
Addo > Gyan.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gyan durven te vergelijken met zulke prutsers
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.quote:
Met zn vijver.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
Overigens zou ik Boem Boem Theo in dit item ook niet afwijzen.
Iemand die Addo beter vindt dan Gyan kan ik niet serieus nemen, sorryquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over kwaliteitquote:Op zondag 18 januari 2015 23:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Iemand die Addo beter vindt dan Gyan kan ik niet serieus nemen, sorry
Boem boem Theo is een aantal jaren geleden nog trainer geworden van een vijfdeklasser zondagamateurs omdat hij gokschulden had bij de directeur van die clubquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wel Addo > Gyan? Dus je vindt Addo een grotere cultheld dan Gyan? Of wat precies?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over kwaliteit
Precies.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus je vindt Addo een grotere cultheld dan Gyan?
Ben ik ook niet met je eens, maar dat zal een eindeloze discussie wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |