Boeit me niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een basisplaats bij Ajax
Eredivisie is gewoon kut qua niveauquote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is gewoon veel beter dan Ajax.
Face it.
Echt raar van Frank idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een basisplaats bij Ajax
nu ben ik jellyquote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is gewoon veel beter dan Ajax.
Face it.
Auassar heerste in zijn eentje over het middenveld van Ajax, die wedstrijd voor de winterstop.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nu ben ik jelly
maar je hebt gelijk . Ajax laat zich vastzetten door Groningen . Zorgwekkend
Ajax liet zich zelfs vastzetten door Dordrecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nu ben ik jelly
maar je hebt gelijk . Ajax laat zich vastzetten door Groningen . Zorgwekkend
Zaadwedstrijd, Feyenoord terechte winnaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef Evertjan het volgende:
nog helemaal niks over de wedstrijd Feyenoord-Twente![]()
Dat zegt genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Auassar heerste in zijn eentje over het middenveld van Ajax.
Een wedstrijd tussen twee subtoppers is niet zo interessant om te besprekenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef Evertjan het volgende:
nog helemaal niks over de wedstrijd Feyenoord-Twente![]()
Auassarquote:
Nog een oplossing : helft van de selectie eruitquote:Op zondag 18 januari 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax liet zich zelfs vastzetten door Dordrecht.
Oplossing?
Lange bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |