abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148864280
Interessant stuk op WS van iemand die zegt zelf in Panama geweest te zijn en dat het niet doorgaan van vrijwilligerswerk een "set-up" is van de taalschool zelf.
Gebeurd studenten wel vaker met als doel dat ze dan allemaal, om de week op te vullen, dure excursies gaan boeken via de taalschool

Sjezus, en ik dacht dat ik doortrapt kon zijn !!!

[ Bericht 3% gewijzigd door jackie12 op 20-01-2015 02:08:06 ]
pi_148864348
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zal van tevoren wat persmuskietenspray inslaan!
Dit werd door kris en Lisanne ook ingeslagen maar daar is niets van terug gevonden.
Ook niet in hun rugzak.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 02:08:45 #153
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148864423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:53 schreef vronie het volgende:

[..]

Dit werd door kris en Lisanne ook ingeslagen maar daar is niets van terug gevonden.
Ook niet in hun rugzak.
Ook niet in hun kamer?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148864463

[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 20-01-2015 02:24:16 ]
pi_148864682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:57 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik vind het hartstikke lief van je Ootje en het is goed bedoelt maar dat NB Domnivoor heen wil vind ik zeer opmerkelijk.
Hij claimt Baru te kennen maar wil zijn identiteit met niemand wil delen (Baru overigens zelf ook niet en dat is nog vreemder)
De voormalige gids uit Panama die in augustus al beloofde met GPS te gaan wandelen in november.
(maar niet ging, te druk met voetballen, last van zijn rug en feestjes)
M.a.w HIJ zou op alle vragen die we hier hebben kinderlijk eenvoudig antwoorden kunnen geven door een dag, hooguit 2 dagen uit te trekken en de Pianista te gaan doen met GPS en voor mij part een video op zijn helm die alles opneemt.
Kost geen drol.

Laat Grijzemassa maar heen gaan. Een van de weinige die tussen verdwalen en een misdrijf instaat.
Haar ben ik bereid te sponsoren. Beloofd
Wat is dat nou weer voor een rot verhaal? Jij hebt alle kansen gehad om F. via dat stomme sociale media te benaderen, Mata had FB van F letterlijk naar je gecommuniceerd, maar je vond een excuus. Sorry Jackie, beste bedoelingen en ik snap jouw denkwijze en ben het soms eens, maar het blijft bij luchtkastelen dan en zeker als je nu ook Domnivoor daarin gaat betrekken.

Domni&Mata: alles wat jullie tegen komen tijdens jullie vakantie in de richting van Kris&Lisanne is mooi meegenomen :) Ik wil jullie ook wel financieel steunen (maar uiteraard ging ik het liefste gewoon mee als twentysomething die niet kan kaartlezen en er de ballen niet meer snapt van wat op/voor/achter El Pianista is gebeurd).

[ Bericht 1% gewijzigd door MidnightB00m op 20-01-2015 09:56:42 ]
  dinsdag 20 januari 2015 @ 03:35:25 #156
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148864706
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 03:18 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een rot verhaal? Jij hebt alle kansen gehad om F. via dat stomme sociale media te benaderen, Mata had FB van F letterlijk naar je gecommuniceerd, maar je vond een excuus. Sorry Jackie, beste bedoelingen en ik snap jouw denkwijze en ben het soms eens, maar het blijft bij luchtkastelen dan en zeker als je nu ook Domnivoor daarin gaat betrekken.

Domni&Mata: alles wat jullie tegen komen tijdens jullie vakantie in de richting van Kris&Lisanne is mooi meegenomen :) Ik wil jullie ook wel financieel steunen (maar uiteraard ging ik het liefse gewoon mee als twentysomthing die niet kan kaartlezen en er de ballen niet meer snapt van wat op/voor/achter El Pianista is gebeurd).
Jammer dat je niet mee kan gaan MidnightB00m.
Maar geweldig dat je de zoektocht wil steunen ^O^
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148864723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:45 schreef jackie12 het volgende:
Interessant stuk op WS van iemand die zegt zelf in Panama geweest te zijn en dat het niet doorgaan van vrijwilligerswerk een "set-up" is van de taalschool zelf.
Gebeurd studenten wel vaker met als doel dat ze dan allemaal, om de week op te vullen, dure excursies gaan boeken via de taalschool

Meh, geloof het niet zo. Alleen om hachje van taalschool te redden?
pi_148864752
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 03:35 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Jammer dat je niet mee kan gaan MidnightB00m.
Maar geweldig dat je de zoektocht wil steunen ^O^
x2
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 januari 2015 @ 07:32:18 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_148865100
quote:

[..]

Domni&Mata: alles wat jullie tegen komen tijdens jullie vakantie in de richting van Kris&Lisanne is mooi meegenomen :) Ik wil jullie ook wel financieel steunen (maar uiteraard ging ik het liefse gewoon mee als twentysomthing die niet kan kaartlezen en er de ballen niet meer snapt van wat op/voor/achter El Pianista is gebeurd).
het punt wat betreft baru deel ik wel, baru had heel wat praatjes maar kwam met niks.
pi_148865507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mijn man?
het aanbod aan Domnivoor, en wellicht een 2e persoon, om hen te sponsoren vanuit idieele gronden, staat.
Ik ga per 02/02 onregelmatig draaien, dus heb dan daarna nog slechts beperkte tijd/schema mogelijkheden.

Als De Telegraaf interesse heeft, vanwege het verhaal, praten we over commercie ipv. idieel doel, dus w.m.b. mogen ze dan mooi van te voren even aangeven of ze bereid zijn mee te sponsoren. Trouwens, je kunt ook aan een leverancier-sponsoring denken, wat De Telegraaf misschien wel wil regelen, denk aan gratis (satelliet) telefoons. Over ca. 10 weken is het april.

Domnivoor: is de set-up en planning van een nieuwe meet&greet in Utrecht alvast een idee?
pi_148865525
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 07:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

het punt wat betreft baru deel ik wel, baru had heel wat praatjes maar kwam met niks.
Baru is familie van Chiani. Dus wat had iedereen dan gedacht?
pi_148865580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:45 schreef jackie12 het volgende:

Ik sta er niet van te kijken.....De Mammon is nu eenmaal een afgod.
pi_148865607
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:29 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Baru is familie van Chiani. Dus wat had iedereen dan gedacht?
Is er ook een link met Eileen?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148865695
dit schiet niet op: de zoektocht met de honden is gestaakt:

http://www.zie.nl/video/a(...)estaakt/k3dzs1qfolq5

bron: NU.nl
pi_148865731
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:36 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Is er ook een link met Eileen?
niet dat ik weet. Ze komt uit Duitsland iig. en is gewoon te vinden op FB.
pi_148867386
quote:

Wat is dat nou weer voor een rot verhaal? Jij hebt alle kansen gehad om F. via dat stomme sociale media te benaderen, Mata had FB van F letterlijk naar je gecommuniceerd, maar je vond een excuus.
Feliciano zijn FB heb ik zelf gevonden (en die van zijn zoon) en niet van iemand anders gekregen.

En hoe zie je dat voor je?

Jackie: Mr Feliciano do you know more about the disappearnce of Kris and Lisanne?
Feliciano: No, of course not!
Jackie: Oh, I'm sorry that I asked. Thank you.

Mensen moeten ook ophouden dat ik heb gezegd dat hij iets te maken heeft met hun verdwijning.
Die mensen moeten maar eens beter mijn scenario lezen.
Wel denk ik dat hij mogelijk meer weet van de verdwijning maar bv iemand beschermd.
quote:
Sorry Jackie, beste bedoelingen en ik snap jouw denkwijze en ben het soms eens, maar het blijft bij luchtkastelen dan en zeker als je nu ook Domnivoor daarin gaat betrekken.
Nogmaals, ik zet grote vraagtekens bij Baru. Ik weet niet eens of ie wel echt bestaat.
Domnivoor is de enige die zegt dat hij weet wie hij is. Verder helemaal NIEMAND.
Niet hier en niet op WS. Is dat niet raar?
Mag ik het dan opmerkelijk vinden dat NB Domnivoor gesponsord wil worden om naar Panama te gaan om een beter beeld te krijgen van de situatie daar terwijl hij daar een vriendje heeft zitten die dat zo voor hem (en ons!) kan doen (en ook beloofd heeft maar niet deed)
pi_148867506
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:57 schreef jackie12 het volgende:

Laat Grijzemassa maar heen gaan. Een van de weinige die tussen verdwalen en een misdrijf instaat.
Haar ben ik bereid te sponsoren. Beloofd
Mmm je zet me toch aan het denken...Dank je wel jackie12 voor het vertrouwen! ^O^
pi_148867691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Feliciano zijn FB heb ik zelf gevonden (en die van zijn zoon) en niet van iemand anders gekregen.

Jackie: Mr Feliciano do you know more about the disappearnce of Kris and Lisanne?

Mensen moeten ook ophouden dat ik heb gezegd dat hij iets te maken heeft met hun verdwijning.
Wel denk ik dat hij mogelijk meer weet van de verdwijning maar bv iemand beschermd.

[..]

Nogmaals, ik zet grote vraagtekens bij Baru. Ik weet niet eens of ie wel echt bestaat.
Domnivoor is de enige die zegt dat hij weet wie hij is. Verder helemaal NIEMAND.
Mag ik het dan opmerkelijk vinden dat NB Domnivoor gesponsord wil worden om naar Panama te gaan om een beter beeld te krijgen van de situatie daar terwijl hij daar een vriendje heeft zitten die dat zo voor hem (en ons!) kan doen (en ook beloofd heeft maar niet deed)
Hoeveel klonen zitten er hier nu? Volgens mij sponserd er hier één zich zelf. Wie is wie? Baru: Domnivoor? Grijzemassa: EL_Matador? jackie 12: Ik? Enz.......
pi_148867726
Voor iedereen die heen wil (inclusief mezelf) vind ik wel dat je daar naar toe moet gaan en moet gaan wandelen onder ongeveer dezelfde weersomstandigheden als bij Kris en Lisanne.
Dus na lange tijd van droogte, lager staande rivieren etc.

Rechtstreekse vlucht ruim 800 euro en een weekje vertoeven bij Casa Pedro kost je slechts 234 euro voor een 2 pers. kamer.
pi_148868136
Ik hoef geen kamer alleen een klein tentje voor in het bos. Verder wat proviand, een solar oplader, kompas, fotocamera etc.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:27:38 #171
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148868794
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:17 schreef agter het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat zoiets zou kosten voor een dag of 10.
De vluchten, hotel, voorbereiding etc.
- Retourvlucht ca. ¤ 900 (vliegwinkel.nl)

- Hotel ¤ 60 - ¤ 80 per nacht, afhankelijk van je wensen natuurlijk (booking.com)

- Overige kosten ¤ 30 per dag, naar schatting.

Reken op ¤ 1600 - ¤ 2000, afhankelijk van het gewenste comfort.
pi_148869198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

- Retourvlucht ca. ¤ 900 (vliegwinkel.nl)

- Hotel ¤ 60 - ¤ 80 per nacht, afhankelijk van je wensen natuurlijk (booking.com)

- Overige kosten ¤ 30 per dag, naar schatting.

Reken op ¤ 1600 - ¤ 2000, afhankelijk van het gewenste comfort.
30 maart KLM rechstreekse vlucht 849 euro
7 nachten Casa Pedro 2 pers kamer 234 euro
50 euro per dag onkosten zit je totaal op 1433
pi_148869492
Vanaf Panama Stad moet je eerst nog naar David vliegen, is circa $100 enkele reis kan ik me herinneren. ¤50 onkosten is aan de hoge kant, zo duur is Boquete niet :) ¤30 kom je idd ook mee uit schat ik.
pi_148869821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef MeloD het volgende:
Vanaf Panama Stad moet je eerst nog naar David vliegen, is circa $100 enkele reis kan ik me herinneren. ¤50 onkosten is aan de hoge kant, zo duur is Boquete niet :) ¤30 kom je idd ook mee uit schat ik.
..en dan is er natuurlijk nog de benodigde toestemming om het Pianista Duran Coffea trail gebied in te mogen gaan ... zit het nu nog steeds op slot? Een goede gids is een vereiste. Plus een groepsgrootte van min. 3 pers. exclusief gids, en iemand die Spaans spreekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 20-01-2015 13:19:32 ]
pi_148874772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[..]

Ah oké dan ben ik in de war met iemand anders of FB van ander persoon dat eens werd gecommuniceerd.

Die gedachte had ik inderdaad ook wel eens bij je, dus hierbij excuses Jackie!

Van Baru ook point taken. Maar ik vertrouw op gevoel van Domnivoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')