En dat alles om een zakkie patat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
Ik irriteer me aan mensen, vooral mannen die opmerkingen maken als, ja ja meneer je geeft
en een vinger en ze nemen een hele handof ja, ja dat kost wat zo'n vrouw
als ik in een winkel
zeg, van die wil ik ook nog... of zoiets.
Gebeurde vandaan wéér eens, terwijl ik het goddomme allemaal zélf betaal![]()
Mannen die er van uitgaan dat alle vrouwen door hun man worden onderhouden![]()
gaat heen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat alles om een zakkie patat.
quote:
Klojo'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
which reminds me...
belangrijke meeting met board of directors van overname kandidaat...
ik zet koffie & thee klaar voor vergadering
![]()
ga vervolgens zitten, eerste vraag aan mij;
'kunt u de CEO even informeren dat wij er zijn?'
én toch hou ik van jequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
Even zeiken over het hoge TeamOpzij gehalte de laatste tijd in 40+
Die IBAN code's tegenwoordig is ook een gedoequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Even zeiken dat ik binnenkort bij het inloggen bij VGZ niet alleen gewoon Digid nodig heb, maar Digid met extra sms-controle. Hou toch op.
Ik kan mijn eigen IBAN goed onthoudenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Die IBAN code's tegenwoordig is ook een gedoe
Ik heb standaard extra controle d.m.v. sms aan staan, vind het toch een toevoeging qua veiligheid (en dan zet ik even geen aluhoedje op, want dan is er per definitie geen veiligheid)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Even zeiken dat ik binnenkort bij het inloggen bij VGZ niet alleen gewoon Digid nodig heb, maar Digid met extra sms-controle. Hou toch op.
Wat is daar dan erg aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat jij alles cash betaalde?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mail 'm zo vaak dat knippen en plakken erg simpel is maar daar zeik ik niet over.
Maar dat gaat allemaal automatisch, daar hoef je je IBAN nr en alles niet voor door te geven,quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vaste lasten gaan via de bank, daar ontkom je niet aan.
Ik stuur weleens wat op en dat komt dan op de bank en zo is de cirkel rond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat gaat allemaal automatisch, daar hoef je je IBAN nr en alles niet voor door te geven,
ja één keer en dan niet meer....
Ahquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur weleens wat op en dat komt dan op de bank en zo is de cirkel rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |