Ze had het dan beter kunnen opgeven voor adoptie.quote:Moeder steekt eigen baby in brand op straat
Een babymeisje is op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Het kind werd op straat in brand gestoken nabij Philadelphia. De 22-jarige Hyphemkemberly Dorvilier werd gearresteerd op verdenking van moord.
De Amerikaanse politie kreeg vrijdagavond een telefoontje binnen over een brand midden op straat in Pemberton, zo'n 50 km van Philadelphia. De agenten stelden vast dat het om een baby ging. De brand kon geblust worden en het meisje werd in allerijl overgevlogen naar een ziekenhuis in Philadelphia. Twee uur later overleed de baby.
Vermoedelijk had de moeder zelf haar eigen kind in brand gestoken. Dorvilier werd aangehouden. Haar motief is niet bekend.
Een getuige die de vrouw uit haar wagen zag stappen om iets op te branden, vertelde dat ze hem zei dat het hondenafval was. Ze probeerde te vluchten maar buurtbewoners hielden haar tegen. "Het was verbijsterend, een nachtmerrie zelfs al heb je een sterk hart", aldus de getuige.
Hyphemkemberly! dat is Franse naam, non?quote:
Alleen is dat bij -Kemberly dus fout gegaan, aangezien een hyphen een koppelstreepje is. Het moet dus tussen 2 woorden staan, anders is het geen hyphen. Maar goed, als ik zo naar de foto kijk verbaast het me niet dat dat boven hun petje gaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef nixxx het volgende:
Doet me denken aan de naam Le-a. Spreek uit Ledasha, cuz da dash ain't silent, bitch!
in nederland had ze een bon gekregen ivm vernieling. maar ok. het was niet hier.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:11 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ze had het dan beter kunnen opgeven voor adoptie.
Inderdaad, anders was dit vreselijk nieuws geweest.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pff...gelukkig was het haar eigen baby.
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, anders was dit vreselijk nieuws geweest.
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:12 schreef meth1745 het volgende:
Maar waarom in hemelsnaam op straat in het bijzijn van getuigen??
Had een naaste van je maar hetzelfde gedaan hihaho.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef mig72 het volgende:
Het voordeel hiervan is natuurlijk dat zr hasr genenpoule weer ff heef verwijderd.
Sommige ouders zien hun kinderen als bezitsvoorwerpen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:11 schreef DeLepelaar het volgende:
Ook een manier om voorlopig onderdak en eten te hebben als je dakloos bent.
Het lijkt me in dit geval dat ze van haar 'bezit' af wou. Is ook geen doen om de hele dag te stelen en te gebruiken en dan ook nog zo'n huilende koter met je meeslepen...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sommige ouders zien hun kinderen als bezitsvoorwerpen.
Was dat dan op te maken uit het artikel? Wat betreft haar karakter?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:29 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Het lijkt me in dit geval dat ze van haar 'bezit' af wou. Is ook geen doen om de hele dag te stelen en te gebruiken en dan ook nog zo'n huilende koter met je meeslepen...
Nee ik was maar een beetje aan het ouwehoeren. Ik zou ook niet weten waarom ze het gedaan heeft ook op de Amerikaanse nieuws sites is niets te lezen over een motief.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Was dat dan op te maken uit het artikel? Wat betreft haar karakter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |