Ik heb besloten me niet te verlagen tot dat niveau.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR-Style en Guus_geluk zijn wél creatief.
Die jongen heeft er kijk opquote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Perez denkt nog steeds dat Twente er toe doet
OPROTTEN.
Ok Kopkaasquote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb besloten me niet te verlagen tot dat niveau.
Zijn analyse klopt verder welquote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
OPROTTEN.
Ach, alle Eredivisietalentjes of revelaties die door FOX kapotgeanalyseerd worden, gaan allemaal naar Twente. Dat is begrijpelijk.quote:
Wtf echt waar?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
OPROTTEN.
Als Bony ook nog zou spelen was het oneerlijk geweest voor Arsenalquote:Op zondag 18 januari 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Bony naar die Afrika onzin is
Dat maak ik op uit zijn analyses.quote:
Ze konden allebei Katrien niet krijgenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Donald > Guus(Nu zul je wel met een enorm goede counter moeten komen)
Die vind ik niet sterk uit je kop komen, eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat sletje speelt gewoon hard to get.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden allebei Katrien niet krijgen
Dit bevestigt maar weer eens dat iemand met de bijnaam 'kopkaas' eigenlijk al bij voorbaat niet serieus te nemen is.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vuige hoerquote:Op zondag 18 januari 2015 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat sletje speelt gewoon hard to get.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Feyenoord blijft in het spoor van PSV en Ajax"
Hmm, kon beter, maar ik accepteer mijn verlies. 1-0 voor jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit bevestigt maar weer eens dat iemand met de bijnaam 'kopkaas' eigenlijk al bij voorbaat niet serieus te nemen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |