SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 15:19:18 ]
Goed verhaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zei nog tegen Hovenier: "ik ga schijten, er zal dus zometeen wel gescoord worden." Kom ik terug, zie ik Feyenoorders juichen
En dat kan niet over 5 minuten?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zei nog tegen Hovenier: "ik ga schijten, er zal dus zometeen wel gescoord worden." Kom ik terug, zie ik Feyenoorders juichen
Lijkt soms een beetje op Voetbalzone hier.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Negenenzestig het volgende:
Komisch om dit topic te volgen. Alle anti-Feyenoorders hier van lachen naar huilen binnen een minuut. Nu weet dat ik het hier niet serieus te nemen is, maar wat kan je jezelf voor schut zetten.
Dus jij bent schuldig aan deze goal?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk anders de herhaling terug. Niet de speler die op de grond lag maakte de overtreding maar Bengtsson die als een debiel van achter in komt glijden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond van niet, niets aan de hand.
Eentje voor bij de haard terwijl je koffie lurkt.quote:
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Negenenzestig het volgende:
Komisch om dit topic te volgen. Alle anti-Feyenoorders hier van lachen naar huilen binnen een minuut. Nu weet dat ik het hier niet serieus te nemen is, maar wat kan je jezelf voor schut zetten.
Beetje voorbarig ditquote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Volgens de Engelse commentatoren pakt Twente meer punten indien ze achter komen dan ze op voorsprong komen.. Leuk, maar dat gaat vandaag niet gebeuren
Ik had de lapo.quote:
Tis wat.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.
Wat zetten die zichzelf voor lul zeg!
Vorig seizoen kwam Feyenoord ook op voorsprong tegen FC Twente vanuit een corner.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Volgens de Engelse commentatoren pakt Twente meer punten indien ze achter komen dan ze op voorsprong komen.. Leuk, maar dat gaat vandaag niet gebeuren
Als je niet de hele wedstrijd keihard schreeuwt en alles mag je ook niet juichen als je club scoort, wist je dat al?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.
Het was een samenvatting aansluitend op het hele topic. Dat viel me op, vandaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kneus.quote:
Ja, die past die moffenmod aan tochquote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef Sunri5e het volgende:
TT![]()
Kijk vanavond nogmaals de samenvattingen man. Veel duidelijkere pingels kun je niet krijgen.
Druk maken over wie het topic opent, is iets voor als de topics niet gereekst zijn. Dat zijn dus de tijden anno november 2010.quote:
Crewbash, tr gemaaktquote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, die past die moffenmod aan toch
ik had: "Lachen om Twente"
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
Dit topic loopt uit de hand, misschien moet Drizzt het maar sluiten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, er is dit weekend weer curling
Oh, oke.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente is wel beter maar is voor Feyenoord nu natuurlijk makkelijker voetballen
Ik ga alvast het Twente topic sluiten, just to be sure.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
Zelfs daar is de sfeer beter dan in De Kuipquote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb laatst een clinic curling gedaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zal teletekst alvast aanzetten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In before een hatelijke reactie.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs daar is de sfeer beter dan in De Kuip![]()
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Curling heeft meer weg van een sport dan darten.
Scandinavische?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn idioot lekker man!
Dat zou ik zeer onwenselijk vinden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In before een hatelijke reactie.
Nee hoor, niet nodig. Als je het begrijpt tenminste...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In before een hatelijke reactie.
TOF! Mocht je vegen? Of verwar je dit met taakstraf?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb laatst een clinic curling gedaan.
En Kazim trekt zich niks aan van alle kritiekenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Ik gok dat Been een geweldig Feyenoord heeft gezien in de 1e helft.
Ach, nee. Het is erg vermakelijk als we het hier over ''''''sfeer'''''' hebben en mensen die sympathie hebben voor Feyenoord vooraan staan te dringen om iedereen de les te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig. Als je het begrijpt tenminste...
weg die clubquote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
gooi dit topic maar dicht, uit dat licht
Dat vegen had helemaal geen nut, want bij zo goed als iedereen stopte die steen drie meter voor het huis. Ik kreeg hem steeds net niet in het huis, telkens 10 cm ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TOF! Mocht je vegen? Of verwar je dit met taakstraf?
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat vegen had helemaal geen nut, want bij zo goed als iedereen stopte die steen drie meter voor het huis. Ik kreeg hem steeds net niet in het huis, telkens 10 cm ofzo.
Dan mis je wel de analyse!quote:Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet even wat koffie.
Dat doe je TIJDENS de rust. Niet VOOR of NA de rust.
Ik ben fan van de Russen, Johannes is hier schuldig aanquote:Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics van die Canadezen en die Putinwhores dan.
Ik ben benieuwd wat het grote orakel vindt van de penalty.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 18-01-2015 om 15:10:25Kazim Richards ziet strafschop gestopt door Sonny Stevens. Aansluitende hoekschop wordt door Lex Immers afgerond #feytwe 1-0 (38') reageer retweet
Sommigen kwamen er toen pas achter dat ijs glad is. Meerdere mensen gingen op hun bek. Dat was wel geinig om te zien.quote:
Maar toch maar op je vertrouwde zoldertje?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffie zetten doen gevorderden in 1 minuut.
Beneden staat FOX Sports ook aan.
Dat is het leukste van allesquote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sommigen kwamen er toen pas achter dat ijs glad is. Meerdere mensen gingen op hun bek. Dat was wel geinig om te zien.
Nou nou nou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Leuk dat je mijn mening wil weten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het grote orakel vindt van de penalty.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 18-01-2015 om 15:10:25Kazim Richards ziet strafschop gestopt door Sonny Stevens. Aansluitende hoekschop wordt door Lex Immers afgerond #feytwe 1-0 (38') reageer retweet
Geloof het zo.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij serieus de datum van uitbetaling..
Bedankt Mario.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn mening wil weten.Ik vond het een penalty.
Nee. Weet wel wanneer ik mijn stufi krijg, ook een uitkeringquote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij serieus de datum van uitbetaling..
Terecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke mod had de Higler-award ookweer gewonnen?
Haha, en dat zelfs nog voor het weekend een dag eerder dus. Wat een feest.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee. Weet wel wanneer ik mijn stufi krijg, ook een uitkering
Waarom kijk je dan boven?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koffie zetten doen gevorderden in 1 minuut.
Beneden staat FOX Sports ook aan.
LR ookquote:Op zondag 18 januari 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes zou Drizzt moeten overrulen
Ik vind het een beetje sneu om me uberhaupt zorgen te maken om een TT.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes zou Drizzt moeten overrulen
Ik heb het penalty moment niet eens gezien moet ik zeggen dus ik kan er ook geen mening over hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar nogmaals, het was niet best moet ik zeggen.
Dus je vindt Drizzt een beetje sneu?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om me uberhaupt zorgen te maken om een TT.
Dan maar goals maken door goed veldspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Feyenoord heeft een penaltyprobleem.
Dat vindt iedereen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je vindt Drizzt een beetje sneu?
Ik ook.
Haha goeiequote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan maar goals maken door goed veldspel.
Ja, daarom is de actie van Drizzt een beetje sneu. Maar ach, we laten het gaan hequote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om me uberhaupt zorgen te maken om een TT.
Even voor de duidelijkheid; Drizzt heeft er zijn eigen TT van gemaakt. Dus niet JanCees maar Drizzt is zo dom als een varken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dit een onterechte penalty vindt dan ben je echt zo dom als een varken.
Wel Perez die 0,0 luistert naar Mario en het woord neemt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
Niet één keer maar nogmaals of buiten het feit dat.
Jij bent helemaal niet het orakel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn mening wil weten.Ik vond het een penalty.
Dat begrijp ik meteen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; Drizzt heeft er zijn eigen TT van gemaakt. Dus niet JanCees maar Drizzt is zo dom als een varken.
Zo dom als de regisseur van Wolves?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
*Wordtquote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word tijd dat Mario weer een club vindt.
Wordt tijd dat jij werkwoordspelling onder de knie krijgt.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word tijd dat Mario weer een club vindt.
niet mijn ttquote:Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Die regisseur is nog dommer.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo dom als de regisseur van Wolves?
Een film die ik op aanraden van HierInsomnia niet gezien heb.
Lekker boeiend, je weet toch wat ik bedoel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij werkwoordspelling onder de knie krijgt.
Jammer.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet het orakel.
Dat weten ze bij je potentiële sollicitatiebrief ook wel. Toch is het niet netjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je weet toch wat ik bedoel.
Bedankt.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik meteen.
JanCees heb ik namelijk erg hoog zitten.
Je ziet die gozer nooit als er iets aan de hand is, maar is er een anti-twente TT dan is hij er als de kippen bij.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ik had ook anders verwacht van Drizz. Laat hem lekker het WoW forum modden.
Op mijn sollicitatiebrief let ik wat meer op eventuele taalfouten dan een post op een forum waar mensen zich druk maken om een TT.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weten ze bij je potentiële sollicitatiebrief ook wel. Toch is het niet netjes.
Ik deel deze gevoelens. #NoHomoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet die gozer nooit als er iets aan de hand is, maar is er een anti-twente TT dan is hij er als de kippen bij.
Een beetje apart vind ik dat wel.
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
We mogen wel concluderen dat Drizzt ongeschikt is voor zijn functie?
Nu pasquote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
We mogen wel concluderen dat Drizzt ongeschikt is voor zijn functie?
Echte fans hebben een SV.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echte fans kijken in het stadion
Het zou leuker zijn als die reclames met spelers van Dordrecht of NAC zijn, voordat ze weer een blunder maken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Echt kei leuk, die FOX-sports reclames. Ik vind ze totaal niet belachelijk of dramatisch geacteerd.
En representatiever.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als die reclames met spelers van Dordrecht of NAC zijn, voordat ze weer een blunder maken.
*vindtquote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vreemd, gisteren vertelde GGMM mij nog dat hij Jay niets vond.
Nee maar over een periode van een aantal maanden is dat wel duidelijk.quote:
hahaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
Echte fans komen hun weddenschappen na..
...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee want je hebt ook geen bitches
OOOOOHHHHH
GGMM en ik zijn tenminste eerlijk tegen elkaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vreemd, gisteren vertelde GGMM mij nog dat hij Jay niets vond.
Dead Presidents I of II?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn tenminste eerlijk tegen elkaar.
Ik kijk ook via een stream, leuk heeeeej?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik was nou net benieuwd hoe jij precies kijkt.
Was je gisteren bij FC Volendam? Henk Veerman gaf een pass waarbij Sigthorsson zijn knie zou breken.quote:
Ik heb nu een titel voor het volgende topicquote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg nu dat TT's mij niet interesseren, maar mocht Jessica Alba ooit onrecht worden aangedaan in een TT trek ik die stelling in.
wowquote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kijk ook via een stream, leuk heeeeej?
Neequote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was je gisteren bij FC Volendam? Henk Veerman gaf een pass waarbij Sigthorsson zijn knie zou breken.
Ik zou er naar kijken als er geen leuke half 3 wedstrijd in de Eredivisie zou zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze Genoa - Sassuolo uit?
Zijn er mensen die daar naar kijken?
Jij kan het toch ook veranderen, Feyenoord heeft wel wat geluk dat het voor staat maar die penalty was wel terechtquote:Op zondag 18 januari 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg nu dat TT's mij niet interesseren, maar mocht Jessica Alba ooit onrecht worden aangedaan in een TT trek ik die stelling in.
niemand denk ik . maarja beter dan telegraaftvquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die uit Genoa of Sassuola komen kijken naar Genoa-Sassuolaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hafcfanquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oké Boskampquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou er naar kijken als er geen leuke half 3 wedstrijd in de Eredivisie zou zijn
Inderdaad, vanaf nu zijn Davy en ik vijanden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, daar is Cavaliers het niet mee eens.
Jaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord de grootste titelkandidaat, zeg het maarquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Abed het volgende:
Vanavond weer lekker studio sjek, kazim, het blijft toch een fenomeen.
Sassuola, vertel? Waar spelen die?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die uit Genoa of Sassuola komen kijken naar Genoa-Sassuola
Chery naar Ajax of PSV? Zou het kunnen?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord de grootste titelkandidaat, zeg het maar
Jammer dat je er altijd zo veel moeite mee hebt andermans mening te accepteren.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf nu zijn Davy en ik vijanden.
Leuke act. Wij blijven gewoon matties.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf nu zijn Davy en ik vijanden.
In Italië joh, klootzak, donderstraal toch opquote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sassuola, vertel? Waar spelen die?
Iets positiefs hopelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nu een titel voor het volgende topic
Moeten ze toch eerst eens gaan beseffen dat de winterstop voorbij is.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord de grootste titelkandidaat, zeg het maar
Die club heet Sassuolo, druifquote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Italië joh, klootzak, donderstraal toch op
Dat was satire van Cavaliers.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke act. Wij blijven gewoon matties.
Wat was het Legioen weer geweldig hèquote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chery naar Ajax of PSV? Zou het kunnen?
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Italië joh, klootzak, donderstraal toch op
Ze hebben nou eenmaal niks beters.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom de neuk krijgt Engelaar zoveel speeltijd bij Twente? Beschamend.
Wat een heldquote:Op zondag 18 januari 2015 15:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Emile Schelvis in zijn Italia vest
Ik dacht dat je zei Koeman, Koeversmans, eikel -> Klootzakquote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je nou met mijn kloten te spelen?
Exact, ik ben namelijk een meester van satire. Bovendien ben ik geen act, Stijn heeft mij namelijk bestempeld als een oprechte jongen. Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was satire van Cavaliers.
Vanavond met voetballes van Coquote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was het Legioen weer geweldig hè
metsjfiksingquote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef Kopsterk het volgende:
Stompe?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond met voetballes van Co.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeur niet zo, olijfquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we elkaar niet voor bes en druif gaan uitmaken. De sfeer zat er net zo lekker in.
Ik denk dat dat komt omdat ik een groot voorbeeld voor jou ben.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Exact, ik ben namelijk een meester van satire. Bovendien ben ik geen act, Stijn heeft mij namelijk bestempeld als een oprechte jongen. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Mooie gifquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlierbes die je er bent.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we elkaar niet voor bes en druif gaan uitmaken. De sfeer zat er net zo lekker in.
Houd je bek, bedorven vijg die je bent.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef GGMM het volgende:
Als hij begint moet je eens je hond uitlaten. Als je terugkomt is hij nog bezig aan het zelfde verhaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens een TR van jou makenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
TR gemaakt.
Ben heel benieuwd hoe johannes hier mee omgaat.
Sterk daadkrachtig optredenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schelden met mediterraan fruit en groentes is nu wel mooi geweest jongens.
Mooi hoe je angstvallig Johannes te vriend probeert te houdenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
TR gemaakt.
Ben heel benieuwd hoe johannes hier mee omgaat.
Oké, lekkere avocado van mequote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die meeste scheldwoorden waren toch niet te pruimen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, johannes en ik hebben nooit ruzie inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi hoe je angstvallig Johannes te vriend probeert te houden.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meeste scheldwoorden waren toch niet te pruimen.
Vleeswaren mogen nog wel?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen ideequote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef Kopsterk het volgende:
Mooie assistquote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer het foutje waarvan je wist dat hij zou komen
Ja, want die bal van Van Rhijn was onhoudbaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef Sunri5e het volgende:
Kut. Eerste fout van Vermeer in het Feyenoordshirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |