SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 15:19:18 ]
Goed verhaal.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zei nog tegen Hovenier: "ik ga schijten, er zal dus zometeen wel gescoord worden." Kom ik terug, zie ik Feyenoorders juichen
En dat kan niet over 5 minuten?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zei nog tegen Hovenier: "ik ga schijten, er zal dus zometeen wel gescoord worden." Kom ik terug, zie ik Feyenoorders juichen
Lijkt soms een beetje op Voetbalzone hier.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Negenenzestig het volgende:
Komisch om dit topic te volgen. Alle anti-Feyenoorders hier van lachen naar huilen binnen een minuut. Nu weet dat ik het hier niet serieus te nemen is, maar wat kan je jezelf voor schut zetten.
Dus jij bent schuldig aan deze goal?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk anders de herhaling terug. Niet de speler die op de grond lag maakte de overtreding maar Bengtsson die als een debiel van achter in komt glijden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond van niet, niets aan de hand.
Eentje voor bij de haard terwijl je koffie lurkt.quote:
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Negenenzestig het volgende:
Komisch om dit topic te volgen. Alle anti-Feyenoorders hier van lachen naar huilen binnen een minuut. Nu weet dat ik het hier niet serieus te nemen is, maar wat kan je jezelf voor schut zetten.
Beetje voorbarig ditquote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Volgens de Engelse commentatoren pakt Twente meer punten indien ze achter komen dan ze op voorsprong komen.. Leuk, maar dat gaat vandaag niet gebeuren
Ik had de lapo.quote:
Tis wat.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.
Wat zetten die zichzelf voor lul zeg!
Vorig seizoen kwam Feyenoord ook op voorsprong tegen FC Twente vanuit een corner.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Volgens de Engelse commentatoren pakt Twente meer punten indien ze achter komen dan ze op voorsprong komen.. Leuk, maar dat gaat vandaag niet gebeuren
Als je niet de hele wedstrijd keihard schreeuwt en alles mag je ook niet juichen als je club scoort, wist je dat al?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou poeh. De mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen die dan lachen om een gemiste penalty en het niet leuk vinden dat ze alsnog scoren.
Wat zetten die zichzelf voor lul zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |