Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan er de brug moeilijk de schuld van geven
Had je maar niet van die brug moeten springen mutsquote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.
Dan is het goed. Half Nederland schijnt het het land en de wetten daar kwalijk te nemen en dat vind ik een beetje raarquote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar niet van die brug moeten springen muts
Kan niet ontkennen dat ik hoop dat ze hier mee zullen stoppen neequote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het goed. Half Nederland schijnt het het land en de wetten daar kwalijk te nemen en dat vind ik een beetje raar
je niqaab nog als cape proberen te gebruiken, maar het wilde allemaal niet lukkenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.
Dacht dat het wel zou kunnen. Als er dan lucht onder was gekomen had ik vast een zachte landing kunnen maken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je niqaab nog als cape proberen te gebruiken, maar het wilde allemaal niet lukken
Maar wie springt er dan ook voor de lol van een brug af en dan nog denken dat er niks gebeurdquote:Op zondag 18 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.
Iemand die super nieuwsgierig is en een beetje dom.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wie springt er dan ook voor de lol van een brug af en dan nog denken dat er niks gebeurd
Dan was dit een wijze les voor je, elke actie heeft een gevolgquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand die super nieuwsgierig is en een beetje dom.
Dat zeg ik toch niet? Probeer nog maar eens te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ohh, jij weet meer dan wij? Deel dat alsjeblieft. Wat voor type drugsgroothandelaar was het dan volgens jou, dat je kan zeggen dat dat soort meestal gedwongen is en hoe kom je daarbij?
Nja ik heb tenminste kans gekregen om het niet nog een keer te doen. In tegenstelling tot andere mensenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was dit een wijze les voor je, elke actie heeft een gevolg
Misschien was hij eerst ook van die brug gesprongen maar probeerde daarna van een 3x zo hoge brug te springen en hoopte hetzelfde resultaat te halenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik heb tenminste kans gekregen om het niet nog een keer te doen. In tegenstelling tot andere mensen
Ja geen idee. Maar om een lang verhaal kort te maken. Hij zal in iedergeval nooit meer van een brug springen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was hij eerst ook van die brug gesprongen maar probeerde daarna van een 3x zo hoge brug te springen en hoopte hetzelfde resultaat te halen.
Voetbal is sowieso matig.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:00 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen speel ik dungeon siege twee en is het voetbal matig
En jij moet ook niet van een brug gaan springen, is niet leukquote:Op zondag 18 januari 2015 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar om een lang verhaal kort te maken. Hij zal in iedergeval nooit meer van een brug springen.
Ze hadden mij op de Haagse Markt verteld dat het een superburqa wasquote:Op zondag 18 januari 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij moet ook niet van een brug gaan springen, is niet leuk
Stuur een dreigbrief! Dat zal ze leren te fucken met de enige echte Kalifatimaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hadden mij op de Haagse Markt verteld dat het een superburqa was
Goed idee, ga zo die brief uitprinten en hem dan bij hun in de brievenbus doenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur een dreigbrief! Dat zal ze leren te fucken met de enige echte Kalifatima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |