Of sowieso een telegraafartikel lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef HPLC het volgende:
post dan gewoon het hele nieuwsbericht, ik ga niet op een telegraaflink klikken
De wakkerste krant van Nederland.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Of sowieso een telegraafartikel lezen.
Slotje. Doei.
Gaat idd nergens over maar is wel zorgelijk, varkens ook maar verbieden?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:38 schreef peterkailey het volgende:
Ach laat ze lekker. Zijn al in een kut positie met al die vooroordelen, ja dan ga je mierenneuken.
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:46 schreef Mr.Ping het volgende:
Direct gaan ze ook klagen over de nieuwe trams![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:32 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ja hoor weer een stapje dichter bij de wensen van onze koppensnellers.
Aldi haalt moskeezeep uit de schappen
na klachten uit de moslimwereld
Kerkkoekenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Samuray13 het volgende:
Nu een synagoge en kerk.
Als ze durven.
hihihihi , maar omdat jij geen moslim of minderheid bent is jouw mening niet van belang in nederland.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
ik stoor me er ook aan als ik een moskee zie.
Autisten zijn ook een minderheidquote:Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hihihihi , maar omdat jij geen moslim of minderheid bent is jouw mening niet van belang in nederland.
helaas pindakaas
"Allah snackbar"quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef the-eye het volgende:
Als je momenteel een beetje gratis reclame wil moet je van de hype gebruik maken. Als ik snackbar- kroegeigenaar zou zijn doopte ik deze week m'n tent nog om naar "De Moskee". Binnen twee dagen weet half Europa jouw tent te vinden
dat valt nog te betwijfelen tegenwoordigquote:Op zondag 18 januari 2015 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Autisten zijn ook een minderheid
Ik vind vooral dat moskeeën gewoon minder mooi uit zien dan Kerken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
ik stoor me er ook aan als ik een moskee zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |