SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Als Ajax verliest.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even bedenken wat in het belang van FC Groningen is.
Ik vond vooral Rusnak een ijzersterke indruk maken. Drieënzeventig minuten lang geen bal geraakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen domineerde wel he. Combinatiespel om je vingers bij af te likken.
quote:
Heeft ie echt al weken man.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Castaignos met een baard?
Ziet er niet uit.
Baard me wel zorgen eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 januari 2015 14:36 schreef TC03 het volgende:
Castaignos is op trainingskamp in Syrië geweest zo te zien.
Bengtsson ipv Schilder in de verdediging.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor degenen die net als ik de opstellingen hebben gemist:
[ afbeelding ]
Alleen staat Schilder er 2x in
Hij zal nog wel een beetje onder de indruk zijn van grootheden als De Leeuw, Antonia en Kieftenbeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond vooral Rusnak een ijzersterke indruk maken. Drieënzeventig minuten lang geen bal geraakt.
Puntje proberen te stelen. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:37 schreef Principia het volgende:
[..]
Bengtsson ipv Schilder in de verdediging.
Hoe verzin je het? 5-3-2 én Engelaar in de basis
Ik had die baard ook even gemist. Wicky de vikingquote:Op zondag 18 januari 2015 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh.
Maar het ziet er nog steeds niet uit
Punten pakken en Engelaar gaan niet echt samen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Puntje proberen te stelen. Niets mis mee.
Maar Engelaar is wel GROOT en STERK.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Punten pakken en Engelaar gaan niet echt samen.
Gijp ook.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Engelaar is wel GROOT en STERK.
Stijn vindt dit leuk.
Als ze in het oosten zouden spelen dan zouden de broekjes weer overeenkomenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
Die grijze shirts van Twente passen goed bij het weer van vandaag.
De broekjes en sokken nog zwart/grijs en je kan er mee naar een begrafenis.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
Die grijze shirts van Twente passen goed bij het weer van vandaag.
Ff broek en kousen met Feyenoord ruilen dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
De broekjes en shirtjes nog zwart/grijs en je kan er mee naar een begrafenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |