quote:
Sas wat heb je een kleintje, kun je niet wat grotere afbeeldingen plaatsen?quote:
quote:
Ik zat eerder te denken aan een Nederlandse oorlogsfilm, maar kan geen titel bedenken. Zwartboek in ieder geval nietquote:
Die ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:29 schreef DragonFodder het volgende:
of die andere, met Kate Winslett. Enigma?
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:25 schreef picodealion het volgende:
Enigma machine, dus sowieso tweedewereldoorlog.
Inderdaad. Ik kon hieruit niet opmaken dat je de film Enigma bedoelde.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Had ik maar een paar woorden minder getypt.
film?quote:Both this film and Platoon (1986) were shot in the Philippines. Many of the actors hadn't been out of the United States before.
dayumm!quote:
Dat is 1quote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
10? Ik weet er zo maar 1.
Nicholas Cage
nog maar 8 te gaanquote:
Sorry je hebt gelijk... ik verlaag het naar 8. Dus nog maar 6 te gaanquote:Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef DragonFodder het volgende:
Het succces stijgt hem naar het hoofd.
4/8quote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
Vera Farmiga?
Peter Fonda?
Aaron ???
quote:He is the all-seeing and all-hearing
De film is goed, de acteur niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:37 schreef picodealion het volgende:
Ik zie Butch Cassidy & the Sundance Kid, wel gezien maar geen idee meer wie daar in zaten. Robert Redford?
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:45 schreef De-Sombrero het volgende:
The American met George Clooney, maar geen idee om wie het verder gaat.
Dan vind ik de Itiaanse (boven) ook nog de mooiere van de 2. De onderste is Nieuw Zeelandsquote:
Je kent niemand uit een film die bij een doorgang staat, geen irissen heeft maar wel alles kan zien en horen? (hoe omschrijf je een karakter zonder het te overduidelijk te maken...)quote:Op maandag 19 januari 2015 18:06 schreef picodealion het volgende:
Ik Sands niet (meer). Ik heb gewoon geen flauw idee.
Oh, die. Idris Elba uit Thor. Heet die daar Gatekeeper?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kent niemand uit een film die bij een doorgang staat, geen irissen heeft maar wel alles kan zien en horen? (hoe omschrijf je een karakter zonder het te overduidelijk te maken...)
De andere man is trouwens erg bekend als een soort van voice over met een grote fedora/cowboyhoed op zijn hoofd
Nee, Heimdall. Maar hij was wel de gatekeer...quote:Op maandag 19 januari 2015 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oh, die. Idris Elba uit Thor. Heet die daar Gatekeeper?
Nou zeg.. zo moeilijk was dit nou ook weer niet. Ook niet met mijn omschrijving van hem...quote:
Klopt.quote:
2/4quote:Op maandag 19 januari 2015 19:39 schreef DragonFodder het volgende:
zag hem in safe house en the numbers station. Verder geen idee
quote:Perseus, mortal son of Zeus, battles the minions of the underworld to stop them from conquering heaven and earth.
quote:An elderly ex-serviceman and widower looks to avenge his best friend's murder by doling out his own form of justice.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |