Goh..quote:Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee in het peutertopic.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:29 schreef Kyara het volgende:
Femke heeft dan zeker ook geen knuffeltje?
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee in het peutertopic.
Oh. Wat goed. Riley heeft echt een stuk of vijf knuffels in bed en elke ochtend moeten ze allemaal mee naar beneden. En als ik haar dan ga verschonen moeten ze weer meer naar bovenquote:Op zondag 18 januari 2015 21:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wel in bed, maar die blijven dan ook in bed. Die gaan alleen mee als we elders blijven slapen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:33 schreef Kyara het volgende:
OMG, ik heb ons zojuist aangemeld voor de zygositeitstest van de NVOM. Over een paar maanden hebben we eindelijk duidelijkheid.
Dat! Precies dat!!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Kinderliedjes!!
En een speen aan een keycord aan de gordel
Ik dacht dus andersom. Maar ik ben slecht in gokkenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef danic het volgende:
Oh leuk kyara! Ik ga weer een gokje wagen![]()
Voor J en erachter/aan haar linkerkant D? Maar ik twijfel echt heul erg nu.
En spannend zeg die test! Ik zou het ook willen weten. Zeker als het zo makkelijk te onderzoeken valt.
Je zag mijn snelle wisseledit zeker nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:01 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik dacht dus andersom. Maar ik ben slecht in gokken
Dus toch. Toen jij gegokt had wilde ik ook gokken. En ik dacht dat ik hetzelfde dacht als jij, maar toen keek ik naar jouw post en dacht ik toch niet hetzelfde als jij. Dus ik dacht dat ik fout gedacht had wat jij geschreven hadquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef danic het volgende:
[..]
Je zag mijn snelle wisseledit zeker niet![]()
Zo erg twijfel ik.
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Dus toch. Toen jij gegokt had wilde ik ook gokken. En ik dacht dat ik hetzelfde dacht als jij, maar toen keek ik naar jouw post en dacht ik toch niet hetzelfde als jij. Dus ik dacht dat ik fout gedacht had wat jij geschreven had
Ik ben dus moe...quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Je moet niet te moe zijn om jouw post te lezen
Jaquote:Op zondag 18 januari 2015 23:01 schreef elamanilo het volgende:
Een foto waar ze allebei tegelijk blij/vrolijk kijken <3
Wat kan je dan snel wennen aan doorslapen hè. Maar 1 rotnacht en je bent bang dat de goeie nachten nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:31 schreef Kyara het volgende:
Oooh irritant Spirit
Hier weer een ouderwetse drama nacht met tig keer eruit voor de meiden. Voor D had moeite om de dag te verwerken. Om half 7 bij ons in bed en daar slaapt ze nu nog steeds....
na 1,5 week doorslapen is het wel weer even wennen. En hopelijk was het eenmalig en zijn we niet weer terug bij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |