abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2015 @ 11:49:41 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148800730
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

zondag 18 januari 2015 @ 11:52:08 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148800795
Wij zitten nu overigens in de auto op weg naar schoonouders en oma, en E zit zo lief achterin! Beetje naar buiten kijken, en eindeloos lezen in zo'n miniboekje van Nijntje O+
pi_148803860
Hier ook een fan van de unboxing filmpjes, vooral idd die met Thomas de trein. En alles van Playdoh... En op de een of andere manier komt hij ook vaak op Russische filmpjes uit :')

Loj O+ tot over een paar weekjes! Of stiekem af en toe eerder :D Hier ook echt al een peuter hoor

LB wat fijn dat het zo goed gaat
  zondag 18 januari 2015 @ 13:58:17 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148803921
Oja! Ik vergat Loj helemaal! :@ Gefeliciteerd met je peuter! Tot over een maand of 4 :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148813550
Lb, wat lief. Lezen in de auto O+

Fieder, ik spiek ook al een tijdje in het peutertopic. :D

En even een smeltpost over Riley hoor O+
Ze is zo zorgzaam. Deed ik net alsof ik sliep en dan doet ze een deken over mijn voeten. Daarna brengt ze me Ollie en haar pop als knuffels O+
  zondag 18 januari 2015 @ 20:06:54 #6
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_148816659
Wat grappig dat veel van de dreumesjes hier die unboxing video's ook leuk vinden :D

Wat zit E. zoet in de auto zeg, LB! Is het een lange rit?
Nora roept altijd al vrij snel 'uit!' als ze in de auto zit, maar misschien komt dat omdat ze het niet gewend is (man en ik hebben allebei (nog) geen rijbewijs).
Was het bezoekje leuk? :)

Wat super lief van Riley, Omen O+
Ik vond de foto's van haar terwijl ze zo'n unboxing video kijkt ook erg schattig!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_148820200
Wat lief Omen. Zo zorgzaam! O+

Boekjes lezen in de auto O+

Ik lees ook al een tijdje mee in het peutertopic.
pi_148820646
Nog gefeliciteerd Loj!
Jullie moeten wel doorbijten met het slapen hoor, slopend..

Lieve Riley O+

LB, wat schattig! Dat ze het zo leuk vindt in de auto :o Eva hier vindt de auto zo verschrikkelijk dat we denken een dvd speler te kopen :@
Onze zomervakantie naar zuid Frankrijk gaan we vliegen, we zien het al voor ons dat we twaalf uur in gekrijs zitten.

Mijn man heeft vrijdag diplomauitreiking op de universiteit. Eva gaat mee, uiteraard. Ik ben benieuwd hoe ze het doet, de uitreiking duurt een paar uur en daarna gaan we nog uit eten. Hopelijk heeft ze goede zin :D
E.
pi_148821061
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Kyara het volgende:
Goh.. ;) :P

Boekjes lezen in de auto durf ik niet aan. Ik rij vaak alleen met ze, en ben veel te bang dat ze hun boekje/speeltje laten vallen tijdens het rijden, bij voorkeur op de snelweg. Ik kan er dan niet bij om het op te rapen, en voorzie veel extra drama dan. We houden het bij naar buiten kijken, en eventueel liedjes zingen, en bij voorkeur slapen ;)

Sparks, wat tof, diplomauitreiking *G*

Riley ook al zo'n schatje... O+ 't is al een peutermeisje he?

Femke is tegenwoordig alleen leuk als we ergens zijn, of als we bezoek hebben. Gewoon alleen thuis om te spelen = drama, tenzij 110% aandacht van mij. Hoe lang zou die fase nou nog duren? Er is ook niemand die het gelooft, want als anderen haar zien is ze vrolijk en gezellig en grappig en etc..
pi_148821281
Femke heeft dan zeker ook geen knuffeltje?

Die gaan hier regelmatig door de auto heen. Als bijrijder zit ik regelmatig achterstevoren en tijdens ons ritje naar Groningen ben ik 5 keer gestopt om knuffeltjes terug te geven.....

Die fase is hier net zo'n beetje achter de rug Shandaly..... dwz, heel soms kunnen ze ook leuk zelf spelen zonder aan mijn been te plakken..... waarom denk je dat ik zoveel met ze onderneem.... :')
pi_148821424
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:29 schreef Kyara het volgende:
Femke heeft dan zeker ook geen knuffeltje?
:N
Wel in bed, maar die blijven dan ook in bed. Die gaan alleen mee als we elders blijven slapen.
pi_148821506
Beter! Hier slepen ze die dingen overal mee naar toe... }:|
pi_148821706
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Kyara het volgende:

:D.

Riley vindt auto rijden mwah. Gaat wel steeds beter. Ik denk dat ik nu ongeveer ritjes tot anderhalf uur kan maken.
Dingen als bijrijder aangeven klinkt ook bekend. Alleen ik word dus vrij snel misselijk en kan niet constant omdraaien :@

Spark, ik ben benieuwd hoe het gaat. Gefeliciteerd over je man *O*

Shandaly, :*
Riley is regelmatig een plakker. Maar zij plakt ook graag bij mijn ouders en zus.
pi_148821784
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:32 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:N
Wel in bed, maar die blijven dan ook in bed. Die gaan alleen mee als we elders blijven slapen.
Oh. Wat goed. Riley heeft echt een stuk of vijf knuffels in bed en elke ochtend moeten ze allemaal mee naar beneden. En als ik haar dan ga verschonen moeten ze weer meer naar boven :X
pi_148822231
Shandaly, ik heb altijd een tas met voorraad op de passagierstoel staan als ik alleen met Isa in de auto zit. Met een fles drinken, iets te eten en een stuk of wat boekjes. Als ze echt over de zeik gaat, kan ik me redden door dingen naar achteren aan te geven (ze zit achter de passagierstoel dus kan er redelijk bij). En bij stoplichten kan ik wel eens wat oprapen. Verder heeft ze gewoon pech en meestal maakt ze ook helemaal geen drukte hoor als ze een knuffel, speen of boekje laat vallen. Ze kijkt lekker naar buiten of is rustig een half uur zoet met spelen met haar eigen snot :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_148822478
Spirit, goede tip. Die ga ik onthouden :D
pi_148822530
Zo'n tas met zoethoudertjes doe ik ook voor de lange stukken, naar mijn ouders of fokminimeets enzo ;)
Met wisselend resultaat. De ene keer werkt het, de andere keer vindt zij één koekje niet genoeg en blijft het krijsen (en dan zijn 2, 3 of 4 koekjes ook niet genoeg, dus dan houdt het op ;) )
  zondag 18 januari 2015 @ 22:03:03 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148822632
Kinderliedjes!! _O_

En een speen aan een keycord aan de gordel :+
pi_148822678
De eerste keer dat ik met kaylee een lang eind heb gereden was ze nog zo klein. Toen heeft ze alleen maar liggen slapen.
Nu hebben we vakantie naar duitsland geboekt dus zal een van ons haar vermaken onderweg wanneer ze wakker en verveeld is.

Knuffels liggen hier altijd naast haar bed als we haar gaan halen, net als haar dekbed en kussen. Dus haal haar uit bed kleed haar aan en maak dan haar bed op, dan mogen de nijntjes gaan slapen!
pi_148822894
Hier vermaken ze zich vooral met elkaar eigenlijk. Handjes vasthouden, hatsjoe doen, heel hard en heel vaak en snel mamamamamamamamamamamamama roepen.

We gaan in het voorjaar waarschijnlijk weer een weekje naar Frankrijk. Maar dan rijden toch vooral s nachts......

en nog even mijn blije bijna peuters delen:
pi_148823084
Ze zijn zo leuk O+
Dat snelle mamamamamamamama roepen klinkt erg bekend :D
pi_148823737
OMG, ik heb ons zojuist aangemeld voor de zygositeitstest van de NVOM. Over een paar maanden hebben we eindelijk duidelijkheid.
pi_148823758
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:33 schreef Kyara het volgende:
OMG, ik heb ons zojuist aangemeld voor de zygositeitstest van de NVOM. Over een paar maanden hebben we eindelijk duidelijkheid.
:o
pi_148823829
Oh. Spannend. Wat is jouw gevoel? En is er een bepaalde reden dat je die test doet? Buiten nieuwsgierigheid (al is dat al reden genoeg)
pi_148823952
Die eeuwige twijfel..... nooit antwoord kunnen geven. En ik wil ook dat zij het zelf weten. Daarnaast heeft recent onderzoek uitgewezen dat er verschil zit in het van elkaar losweken bij een een- en twee-eiige tweeling dus daarvoor is het ook wel handig om in je achterhoofd te houden.

Mijn gevoel? 80% van de tijd denk ik een-eiig. Maar in die andere 20% is het ook overduidelijk twee-eiig. Dus de twijfel blijft altijd....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')