Dit.quote:
De OP toch?quote:
TS heeft hem zelf getypt, vervolgens uitgeprint en foto van gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ben benieuwd waar ts deze brief op de kop heeft getikt ?
https://twitter.com/abouhafs52/status/556542371186610176quote:Op zondag 18 januari 2015 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ben benieuwd waar ts deze brief op de kop heeft getikt ?
Interessant. Neem aan dat er aangifte gedaan is en de dader goed te achterhalen zal zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:14 schreef Paul het volgende:
Iemand die zich als aanhanger van de PVV uitgeeft heeft een brief door de brievenbus gegooid van een moslim.
[ afbeelding ]
http://frontpage.fok.nl/w(...)eigbrief-in-bus.html
Twitter.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
https://twitter.com/abouhafs52/status/556542371186610176
Idd, paupers.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jezelf een echte Nederlander noemen en dan zoveel taalfouten maken
Ja. False flagquote:Op zondag 18 januari 2015 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij denkt dat een moslim zelf een brief heeft gemaakt?
Alleen Paulquote:
Daarom graag een bron.quote:
Er dook laatst ook een verhaal op van een moslima. Die zei dat ze de bus instapten, incheckte en ging zitten. En de buschauffeur weigerde verder te rijden en riep via de intercom dat ze publiekelijk in de bus afstand moest nemen van de aanslagen in Parijs. Dus zij naar voren en weigerde dat te doen, belde iemand en binnen 5 minuten kwamen er mensen wat het busbedrijf en ontsloegen hem ter plekke.quote:
Waarom zou hij dat verzinnenquote:Op zondag 18 januari 2015 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen Paul
En die idioot die dat Twittert
Ik heb geen idee maar als Twitter de enige bron is kan ik het niet geloven :pquote:Op zondag 18 januari 2015 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.quote:
Het is niet de eerste keer dat mensen graag in de slachtoffer rol willen kruipen met ongecontroleerde dreigementen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Och ik heb sinds kort een leuke site ontdekt.quote:
quote:Sam's Hengelsporthuis Misschien moeten we asscher ophangen
4 · 13 uur
Er is blijkbaar wel een bepaalde grens overschreden dat men dergelijke teksten gewoon op internet zet, deze brieven kunnen dus ook gewoon waar zijn.quote:Erwin Grauwmeijer Onze Lodewijk landverrader door dik en dun na de burgeroorlog moeten we dergelijke lui gewoon gelijk opknopen zodat dit niet nogmaals gebeurt
Ben je nieuw op internet? Dat soort gal wordt er al jaaaaaaren gespuwd. Vanuit allerlei kampen. Ik vind het echt raar dat men de laatste tijd doet alsof het zoveel erger is geworden op internet, hebben die allemaal onder een steen gelegen ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och ik heb sinds kort een leuke site ontdekt.
https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv/posts/1548860368734046
[..]
[..]
Er is blijkbaar wel een bepaalde grens overschreden dat men dergelijke teksten gewoon op internet zet, deze brieven kunnen dus ook gewoon waar zijn.
Ja het kan waar zijn. Hoopte alleen op meer bronnen :pquote:Op zondag 18 januari 2015 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och ik heb sinds kort een leuke site ontdekt.
https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv/posts/1548860368734046
[..]
[..]
Er is blijkbaar wel een bepaalde grens overschreden dat men dergelijke teksten gewoon op internet zet, deze brieven kunnen dus ook gewoon waar zijn.
Ik moest deze even 2 keer lezenquote:Op zondag 18 januari 2015 11:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik kreeg laatst ook zo'n brief in de brievenbus, wacht ik print hem even uit en zal er een foto van maken.
Ach er werd wel veel geschreeuwd maar meestal redelijk anoniem. Nu staat er gewoon de bedrijfsnaam bij, dat ken ik eigenlijk nog niet in die vorm. Maar ik doe dan ook weinig op facebook, alleen af en toe iets lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben je nieuw op internet? Dat soort gal wordt er al jaaaaaaren gespuwd. Vanuit allerlei kampen. Ik vind het echt raar dat men de laatste tijd doet alsof het zoveel erger is geworden op internet, hebben die allemaal onder een steen gelegen ofzo?
quote:Op zondag 18 januari 2015 11:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach er werd wel veel geschreeuwd maar meestal redelijk anoniem. Nu staat er gewoon de bedrijfsnaam bij, dat ken ik eigenlijk nog niet in die vorm. Maar ik doe dan ook weinig op facebook, alleen af en toe iets lezen.
Mwoah. Ik kijk er ook niet veel op. Maar ik denk dat het er pakweg drie jaar geleden er ook zo aan toe ging op dergelijke sites. Men zoekt er nu gericht op. dat is het verschil.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach er werd wel veel geschreeuwd maar meestal redelijk anoniem. Nu staat er gewoon de bedrijfsnaam bij, dat ken ik eigenlijk nog niet in die vorm. Maar ik doe dan ook weinig op facebook, alleen af en toe iets lezen.
Wat ik van dit soort NSB-praktijken vind ben ik ook nog niet over uit. Rapporteer een Jude voor een zak aardappels.quote:
Ze worden steeds slimmer. Binnenkort gaan ze nog emailen en dan is het einde helemaal zoek.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:
Pro tip aan fokkers die ook het zielige slachtoffertje willen spelen: vouw je dreigbrief even op zodat het net lijkt alsof iemand hem naar je huis gebracht heeft in plaats van dat hij vers van de printer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |