Veel verder als dat het om een 30-jarige zanger gaat met een 53-jarige manager kom ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
KT, heb jij al kunnen traceren welke zanger er betrokken was bij die rel in Oostenrijk?
Ik wil een concert van die gast bijwonen, lekker observeren en zo...
Ja, daarom.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel verder als dat het om een 30-jarige zanger gaat met een 53-jarige manager kom ik niet.
Schijnt wel een behoorlijke matpartij geweest te zijn als ik links en rechts wat Oostenrijkse media lees.
Optredens in een lokale apres-ski partytent terugvinden is nog best lastig als het niet vermeld wordt in het artikel of de reacties. Over reacties gesproken.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daarom.
Dat kan toch niet anoniem blijven?
Obertauern is de locatie, maar ik kan daar geen aankondiging van een Nederlandse zanger vinden...
quote:Die geistesgestörten Holzschuh-Träger sind ärger als die Germanen!
quote:Niederländer im Urlaub = Schlägerei
Nog niet zo erg als de Russen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Optredens in een lokale apres-ski partytent terugvinden is nog best lastig als het niet vermeld wordt in het artikel of de reacties. Over reacties gesproken.
[..]
[..]
Daar ben ik vroeger zelfs een keer wezen kijken met mn pa....quote:Op zondag 18 januari 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was vroeger altijd wel gezellig met de Russen die naar het ijsspeedway kwamen.
Ben zelf nooit bij het ijsspeedway geweest, maar kwam ze dan in het nachtleven tegen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:53 schreef chufi het volgende:
Daar ben ik vroeger zelfs een keer wezen kijken met mn pa....
Ook maar 1 keer hoor.... Nachtleven van Assen ken ik niet.. Ik kwam er altijd op bezoek bij mn oma die op de Markt woonde en naar de TT, altijd in de Kniebocht die mn oom uit Assen altijd ritselde ....quote:Op zondag 18 januari 2015 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben zelf nooit bij het ijsspeedway geweest, maar kwam ze dan in het nachtleven tegen.
Overigens ondertussen allemaal de nek omgedraaid, net als het ijshockey....lang leve de vrije markt.
Vakantiegangers in groepen zijn vaak onprettig. Ongeacht uit welk land ze komen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
Het zijn vooral de Russen van tegenwoordig die op vakantie zijn. Die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
Nachtleven van Assen ken ik iets te goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
Ook maar 1 keer hoor.... Nachtleven van Assen ken ik niet.. Ik kwam er altijd op bezoek bij mn oma die op de Markt woonde en naar de TT, altijd in de Kniebocht die mn oom uit Assen altijd ritselde ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |