Één van m'n favoriete tracks van 2014, supervet!quote:
Black Keysquote:
'K ken ze dankzij mijn, op youtube dwalende, dochter.quote:
Nummer komt uit 2010, dus daar is het wat te laat voor nuquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:08 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
K'ken ze dankzij mijn, op youtube dwalende, dochter.
Zou een nummer 1 hit moeten zijn vind ik!![]()
Heel niet! Je had vroeger k-otic, en een van die jongens, Bart, vond een toen nog voor ons onbekend nummer, "Supergirl" van Reamonn, geweldig en coverde dat nummer. Werd hier toen ook een hit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:10 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Nummer komt uit 2010, dus daar is het wat te laat voor nu
Hmm... oke.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:19 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Heel niet! Je had vroeger k-otic, en een van die jongens, Bart, vond een toen nog voor ons onbekend nummer, "Supergirl" van Reamonn, geweldig en coverde dat nummer. Werd hier toen ook een hit.
Dank je! Goede herinnering ook, want ik was haast vergeten dat z'n album al bijna uitkomt. For you blijft voorlopig nog mijn favoriet van 'm, denk ik (die saxofoonsoloquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Gezien je reactie op mijn jaarlijst, even dit nummer voor jou:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ron Sexsmithquote:
Nou, zeker niet verkeerd. Maar ik ga dan uiteindelijk toch voor de naamgenote met andere spelling:quote:
Fantastische plaat is dat ook!quote:
De beelden en muziek gaan echt heel goed samen! Is het een echt genre: "Zweedse informatietechno"?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:11 schreef takkfyrir het volgende:
Dit vind ik dus leuk, hč. Zweedse informatietechno. Speeches van politici en stukjes uit documentaires, gecombineerd in een clip vol bijpassend beeldmateriaal uit de jaren zeventig en tachtig. En dan klinkt het ook nog 'ns uitermate prettig. Wat wil een mens nog meer, en zo.
Nou ja, Motormännen heeft 't zelf informatietechno genoemd, want dan zijn ze 'in elk geval de grootste in dat genre'.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:32 schreef Z het volgende:
[..]
De beelden en muziek gaan echt heel goed samen! Is het een echt genre: "Zweedse informatietechno"?
quote:Informationstechno from a Sweden of the past, filtered through retro-futuristic incredulity.
Motormännen make techno and acid based on samples from politicians, documentaries and Christer Glenning from the end of the cold war era, when straps began to loosen and risky global influences came to town. The music is accompanied and enhanced by videos and imagery from the 70's and 80's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |