abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148838440
Dan zal het wel niet zo lang duren voordat hij mij volgt. Tim volgt me al. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_148838974
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

das onderdeel van zijn sociale marketing strategie, hij volgt zo ongeveer iedereen :P
Ja, zelfs mij :') beide trouwens.
Ja doei.
pi_148839510
Hier word ik ook gestalked door timmerd en tommerd volgens mij.... Niet dat ze ooit mijn tweets lezen.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_148841445
buiten Dakar om lezen ze hun mentions iig wel
pi_148848428
Wie denken jullie dat de Dakar 2016 rijden van de Nederlanders?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148849385
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie denken jullie dat de Dakar 2016 rijden van de Nederlanders?
Schoones, Koolen, Van den Heuvel en Elfrink hebben hun auto's voor 2016 allemaal al bijna af, dus die sowieso. Koolen gaat met een Toyota volgend jaar. Zou dit jaar al met dat ding eigenlijk.
pi_148849508
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Schoones, Koolen, Van den Heuvel en Elfrink hebben hun auto's voor 2016 allemaal al bijna af, dus die sowieso. Koolen gaat met een Toyota volgend jaar. Zou dit jaar al met dat ding eigenlijk.
Van den Heuvel met een Scania-met-neus.

Koolen met een Overdrive Toyota?

Hopelijk volgend jaar ook weer iemand met de Wevers HRX.
pi_148849614
Iemand als Eimbert Timmersmans lijkt me afhankelijk van Peter van den Bosch (heeft die nu nog budget nu hij achterstallig look aan die Hongaren moet betalen? ;)) en/of Erik van Loon.
pi_148850821
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Van den Heuvel met een Scania-met-neus.

Koolen met een Overdrive Toyota?

Hopelijk volgend jaar ook weer iemand met de Wevers HRX.
Koolen heeft zelf een auto gebouwd begreep ik. En hoop dat die van Van den Heuvel niet op de 4/T-seire gebaseerd is qua looks ;( In dezelde stijl als Leon de Wit zou leuk zijn:
pi_148852043
Peugeot persbericht:

After 14 days, 13 stages and 9112 kilometres (4601 of which were run competitively), Team Peugeot Total reached the finish of its first Dakar with two of its three PEUGEOT 2008 DKR entries. Stéphane Peterhansel and Jean-Paul Cottret finished 11th while Cyril Despres and Gilles Picard were 34th. Both crews faced up to all the challenges that Dakar could offer, providing the entire team with valuable experience that will enable it to come back stronger in 2016.

Twenty-five years have passed since Peugeot’s last participation on the Dakar. While the continent and the team may have changed, the race remains an extraordinary adventure and a massive challenge for man and machine. The 2015 Dakar was characterised by all the different types of weather and terrain possible, including a stage that started on the spectacular Salar de Uyuni in Bolivia for the first time. Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret, Cyril Despres/Gilles Picard and Carlos Sainz/Lucas Cruz, three experienced and reliable crews with 17 wins between them, fronted up to the challenge with determination. Now thoughts already turn towards 2016, with a final look back at 2015 to congratulate Nasser Al-Attiyah and Matthieu Beaumel from the Qatar Rally Team on their victory.

Bruno Famin, Peugeot Sport director: “The conclusions we draw from our first Dakar are, of course, mixed ones. Speaking as pure competitors, and bearing in mind the ultimate objective we have set ourselves, we cannot be satisfied with the raw final result. But we are also very aware of the scale of the task ahead, so the principal objective of our first participation was just to gain experience. With two of our three PEUGEOT 2008 DKR entries on the finish ramp at Buenos Aires and no major technical problems, we can say that this goal has been reached. We’ve learnt a huge amount in every area: technical, sporting and logistical. That’s fundamental for the next steps in the project. In order to get there, our drivers and co-drivers, as well as the whole technical team, did an exceptional job. When it came to our preparation for this event, we focused exclusively on reliability. All the hard work has paid off. In terms of performance, while the PEUGEOT 2008 DKR has shown a certain potential by fighting for stage wins on two or three occasions, it’s not yet at the level required to be a contender for overall victory. There is no lack of ideas when it comes to future development and a lot of work is already underway. We’re now going to define our road map for the future by incorporating everything we learned from our experience in 2015. The 2016 Dakar has already begun for us – with the first debrief on Sunday!”

Stéphane Peterhansel: “It’s important to know how to sacrifice one year in order to prepare properly for the next one. At the start of the rally we weren’t even sure that we would get past the second day and now we’re here at the finish without any major technical problems. I also made some mistakes; we should have been better placed overall. The PEUGEOT 2008 DKR has very big potential but what I also saw over the last 15 days was an entire team, mechanics, and engineers who were truly motivated to give us the best possible chance – and that is great news for the future. We’ve got a long list of tasks and enormous scope for improvement. I’m sure we’ll be fighting for victory next year.”

Cyril Despres: “This has been a whole new world for me. It’s like going back in time a few years to when I was making my debut on bikes. And it’s also quite hard to find yourself not fighting for the top places anymore when you’ve been used to doing so in the past. This was a high-speed learning curve for me, featuring pretty much all the conditions you could imagine and a few more that you couldn’t! I think I’ve got more stories to tell about my one Dakar in a car than I have about my last seven years on a bike… And that is something that actually I hadn’t reckoned on. When I left Buenos Aires, I had just one thing in mind: getting to the end without making any mistakes. In the end we made a few, but we still got here.”

Carlos Sainz: “Of course I’m disappointed that my rally ended the way it did. The mechanics and the entire team didn’t spare any efforts to get the cars to the start of the rally and keep them going until the very end. An incredible amount of work has gone on over the last few months, and the experience gained will be very useful from here on. I’m very pleased and confident with the way that Team Peugeot Total managed the race. They did everything they had to do.”
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 januari 2015 @ 20:14:05 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148852952
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie denken jullie dat de Dakar 2016 rijden van de Nederlanders?
Ten Brinke zal er sowieso weer bij zijn. Die krijgt een nog iets betere auto dan dit jaar en dan gaat hij vol voor het podium. Daar ben ik van overtuigd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_148853834
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Koolen heeft zelf een auto gebouwd begreep ik. En hoop dat die van Van den Heuvel niet op de 4/T-seire gebaseerd is qua looks ;( In dezelde stijl als Leon de Wit zou leuk zijn:
[ afbeelding ]
Scania heeft momenteel toch geen uitvoering met een neus? Met Google kan ik niks moderns vinden.
pi_148854350
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Scania heeft momenteel toch geen uitvoering met een neus? Met Google kan ik niks moderns vinden.
Zijn in Nederland twee bedrijven die ze bouwen. John van den Berg van Heros en Vlastuin uit Lunteren. Beide op nieuwe (of tweedehands) frontstuurchassis met een omgebouwd neusje van een oude T4 of T-serie. Bij Scania zelf is hij al een jaar of 10 uit productie inderdaad.

http://www.vlastuin-truckopbouw.nl/new/index.php
pi_148857867
Zo, klaar met Dakar 2015 _O_

Op naar 2016 *O* Voor mij is de vraag vooral: ga ik zelf mee? :P
  Vis een optie? maandag 19 januari 2015 @ 22:44:54 #65
70532 loveli
N
pi_148859991
Mag je mee?
crap in = crap out
pi_148861469
Als je maar genoeg betaalt mag iedereen mee.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:53:22 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148862309
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je maar genoeg betaalt mag iedereen mee.
Zakenreisjes zijn aftrekbaar toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148862454
quote:
6s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zakenreisjes zijn aftrekbaar toch?
Ik kan het als kosten opvoeren ja. :P maar ik vertik het om te betalen om te werken, dus zal iemand moeten vinden die op zn minst mn onkosten vergoed.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:13:12 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148862825
WANTED: SPONSORS!!

:P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Vis een optie? dinsdag 20 januari 2015 @ 00:29:00 #70
70532 loveli
N
pi_148863168
Accepteer je ook airmiles?
crap in = crap out
pi_148866396
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je maar genoeg betaalt mag iedereen mee.
Wat ga je daar dan eigenlijk doen, en hoe ben je zo daar terecht gekomen?
pi_148882712
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:42 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wat ga je daar dan eigenlijk doen, en hoe ben je zo daar terecht gekomen?
Foto's maken en verslag doen natuurlijk, das mn werk :P
pi_148882755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Foto's maken en verslag doen natuurlijk, das mn werk :P
een paar dagen geleden verkondigde je dat je beter verslag in Nederland kunt doen.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_148882829
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:51 schreef densmee het volgende:

[..]

een paar dagen geleden verkondigde je dat je beter verslag in Nederland kunt doen.
Klopt, is ook zo. Zoals we nu met rallymaniacs doen is in mijn ogen ideaal. 1 man voor de motoren, 1 man voor de auto's, 1 man voor de trucks, 1 vrouw die de persberichten voor de teams doet en 1 man ter plekke die de interviews doet. Maar ik wil het één keer ter plekke meemaken.
pi_149608689
Wat voor achtergrond heeft Nasser Al-Attiyah?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')