Beetje einde van het Nederlandse feestje en daarmee de uitzendingen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Het hing al in de lucht, maar is nu officieel. XDakar stopt met de trucks. Peter van Loon doet volgend jaar met zijn Mini wel weer mee, Timmermans, Van den Bosch en Van Eerd niet...
De Rooy, Veka, Ginaf, Mammoet en de andere DAF teams zijn er nog gewoon?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Beetje einde van het Nederlandse feestje en daarmee de uitzendingen?
Rijdt de broer van Erik volgend jaar ook meequote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Het hing al in de lucht, maar is nu officieel. XDakar stopt met de trucks. Peter van Loon doet volgend jaar met zijn Mini wel weer mee, Timmermans, Van den Bosch en Van Eerd niet...
Eimbert zijn vrachtwagen overnemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef densmee het volgende:
[..]
Rijdt de broer van Erik volgend jaar ook mee
Van Vliet, Vd Bosch, Van Eerd en in mindere mate Timmermans zijn natuurlijk wel aansprekende namen en allemaal zijn ze er meestal bijgeweest in Argentiniequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Rooy, Veka, Ginaf, Mammoet en de andere DAF teams zijn er nog gewoon?
dan moet je al snel zijn want de vrachtwagens zijn al verkocht op 1 naquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eimbert zijn vrachtwagen overnemen?
Aan wie? Welke nog niet van de 3?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef densmee het volgende:
[..]
dan moet je al snel zijn want de vrachtwagens zijn al verkocht op 1 na
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef densmee het volgende:
[..]
Rijdt de broer van Erik volgend jaar ook mee
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik haat 1 april, je weet nooit wat waar is![]()
http://www.ttm.nl/nieuws/hans-stacey-niet-naar-dakar-2016/70013/
En Loprais ook in een De Rooy Iveco, dat vind ik opvallender. Voorlopig zeg ik dat het een 1 april grap is.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat wordt de 2016 route?quote:Op donderdag 2 april 2015 06:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Punta - Mar del Plata - Lima overigens
Dat gaan een paar dure hotel overnachtingen worden voor de boys in Punta
nee, is een hoax, er circuleert een kaartje van de route van 2012 met een eerste etappe bij aan getekend, de route wordt dacht ik over twee weken bekend gemaakt op een persconferentie.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat wordt de 2016 route?
En vanwaar de hoge hotelprijzen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, is een hoax, er circuleert een kaartje van de route van 2012 met een eerste etappe bij aan getekend, de route wordt dacht ik over twee weken bekend gemaakt op een persconferentie.
We zullen wel zien, ik heb geen reden om te twijfelen aan de bron in elk gevalquote:Op donderdag 2 april 2015 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, is een hoax, er circuleert een kaartje van de route van 2012 met een eerste etappe bij aan getekend, de route wordt dacht ik over twee weken bekend gemaakt op een persconferentie.
Weinig hotels in punta, duur en hoog seizoenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat wordt de 2016 route?
En vanwaar de hoge hotelprijzen?
Nee, er is een hele zware overstroming geweest in Chili, maar dat staat ook al in de bron, dus je komt nogal dom overquote:Op woensdag 8 april 2015 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ineens wel redenen om te twijfelen aan je bron dus?
Ik heb het over je eerdere opmerkingen over Punta, grapjas...quote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, er is een hele zware overstroming geweest in Chili, maar dat staat ook al in de bron, dus je komt nogal dom over
Gaat nog steeds van start in Punta, Chili wordt alleen vervangen door Bolivia omdat Chili de Dakar niet wilquote:Op woensdag 8 april 2015 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over je eerdere opmerkingen over Punta, grapjas...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ton van Genugten derde rijder team De Rooy
Vertel eens wiequote:Op woensdag 22 april 2015 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 'Dakar' doden deze week. Kutzooi
Maand geleden, lekker snelquote:
Dat doen idd ongeveer alle auto gerelateerde personen. Gebruiken allemaal bots..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das onderdeel van zijn sociale marketing strategie, hij volgt zo ongeveer iedereen
Men zag jou als laatste poster dus niemand vond het de moeite om het topic te openenquote:Op maandag 25 mei 2015 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maand geleden, lekker snel
+1quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Men zag jou als laatste poster dus niemand vond het de moeite om het topic te openen
promoplaatjesquote:
x2quote:
Is De Rooy toch weer trendzetter geweestquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is De Rooy toch weer trendzetter geweest
quote:
Peru 'will not host' 2016 Dakar Rally due to El Nino
Peru says it will not host the 2016 Dakar Rally due to concerns about the El Nino weather phenomenon.
Organisers say Peru believes El Nino will be particularly violent there and it wishes to have all emergency services available to respond to it.
The rally, billed as the world's toughest race, was due to begin in the Peruvian capital on 3 January. It will now be held in Argentina and Bolivia.
Forecasters say El Nino could become a "substantial" event later in the year.
The Dakar Rally was moved to South America after the former route - from Paris to Dakar - was abandoned because of threats to the competitors from armed groups in North Africa.
It has been staged in South America since 2009.
Peru has previously hosted race stages in 2012 and 2013.
The full route for the rally will be announced in September.
Die wagen is een stuk mooier dan wat ze hadden.quote:
Hoezo nu niet en andere jaren wel? Kunnen ze nu al voorspellen dat de El Niño dit jaar heftiger wordt dan andere jaren? Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-34043348
[..]
Zo wel, als landen hun afspraken niet kunnen/willen nakomen, beetje moeilijk regelenquote:
Als je hard genoeg rijd kunnen ze je toch nooit raken met hun machine geweren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo wel, als landen hun afspraken niet kunnen/willen nakomen, beetje moeilijk regelen
Afrika lijkt me overigens niet mogelijk, niet met het huidige politieke klimaat daar
en het jaar daarvoor 15e bij zijn eerste deelnamequote:Op woensdag 9 september 2015 18:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
31e plek toen ie uitviel, dan mag je inderdaad wel flink investeren
Hoeveel reden er toen uit?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en het jaar daarvoor 15e bij zijn eerste deelname
Is nog niet officieelquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:05 schreef existenz het volgende:
Nieuwe route is wel extreem schraal...
Ja, dat is te hopen...quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verwacht wel dat het zoiets wordt maar hopelijk voor de deelnemers meer Bolivia of liever nog Chili erbij
Vorig jaar was zijn laatste keer, maar goed dat hebben er meer gezegd in het verleden...quote:Op zondag 13 september 2015 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcel van Vliet gaat wel dakar rijden?
Hij gaat wel een rally met Stacey en Versluis dus dan lijkt me Dakar een logisch gevolgquote:Op zondag 13 september 2015 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vorig jaar was zijn laatste keer, maar goed dat hebben er meer gezegd in het verleden...
Stacey waarschijnlijk voor Veka in Dakar.
waarschijnlijk wel ja. Mooi team zo samen met Stacey en Versluis.quote:Op zondag 13 september 2015 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcel van Vliet gaat wel dakar rijden?
Goed voor iedere Nederlander die verslag doet bij de Dakarquote:Op zondag 13 september 2015 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja. Mooi team zo samen met Stacey en Versluis.
quote:Op donderdag 17 september 2015 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie is Benny Raes?
quote:Dakar Rally start toch weer in Buenos Aires
De komende editie van de Dakar Rally start toch weer in Buenos Aires, in Argentinië. De organisatie heeft dat donderdag aangekondigd nadat Peru met startplaats Lima en de eerste vier etappes uit het oorspronkelijke parcours werden geschrapt uit vrees voor slecht weer door het natuurverschijnsel El Niño.
• Meer Dakar • Meer sportnieuws •
Betwijfel hetquote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dakar 2016 in 3 woorden
Africa
Eco
Race
Iquique ligt in Chiliquote:Op maandag 21 september 2015 23:39 schreef DieselTank het volgende:
Maar ze kunnen misschien weer van die hele hoge duin afrijden richting zee![]()
Oh maar daar gaan we toch wel rijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |