In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker man, was het leuk sfeertje?
Koopje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Ronaldo al gedaald naar 11.2 miljoen.
Was niet te verwachten zeker?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zeg
Ik zou de 99 rating versie als st zetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
Jawel maar tis toch nog erger dan verwachtquote:
O.a. Hazard, Courtois, Rooney, Games, Benzema, Vidal, Pogba.. maar wel een heel dik verlies natuurlijk of er moet straks om 12 uur iets geweldigs komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehouden
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:54 schreef Tim86 het volgende:
This is your 5 minute warning. Packs packs packs
Succesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahh
wish me luck
Ik ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik open een 100k pack en de webapp crasht![]()
Kom er nu ook niet meer in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |