SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gefeliciteerd met de titel PSV'ers.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef Zhano het volgende:
Wie weet nog een leuk 2e teampje voor me, budget 10-15k![]()
quote:Gewoon goudquote:Verder niet veel eisen, beetje allround teampje. 1e team is vooral Serie A. Moet wel een beetje een Zhano-team zijn he
![]()
![]()
Wat is een Zhano team?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Gewoon goudVerder niet veel eisen, beetje allround teampje. 1e team is vooral Serie A. Moet wel een beetje een Zhano-team zijn he
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij snapt er weinig van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zo'n team met kut spelers zonder pace en veel non-rares.![]()
Een team met minstens 3 spelers erin waar niemand nog ooit van gehoord heeft. Laat staan mee gespeeld.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een team met minstens 3 spelers erin waar niemand nog ooit van gehoord heeft. Laat staan mee gespeeld.quote:![]()
Hoedt naar Lazio
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jullie zijn allebeide gemeenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gemeen.
gr gr![]()
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Argentijnen, Chilenen en Colombianen doen het ook goed in zijn teams.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.![]()
Er moet sowieso op het middenveld ergens een valstrage, babbelzieke Joegoslaaf rondlopen met een semi-open aanname en een degelijke linker.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chilenen, Colombianen en Belgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een volledig Zhanoteamtm is een bazenhybrid met hidden gems ja. Maar ik vraag slechts om een vleugje nuquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is een Zhano-team volgens Zhano zelf dan? Imo is het een team met bovengemiddeld veel Serviërs, IJslanders of Macedoniërs erin. En die ken ik meestal niet.Dus bijna alles wat geen standaard (pace)BPL/Serie A/Bundesliga team is
![]()
![]()
Portugese voorhoede met Martinez, Quaresma en Rafa. Die laatste is wel een hidden gem.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een volledig Zhanoteamtm is een bazenhybrid met hidden gems ja. Maar ik vraag slechts om een vleugje nuDus bijna alles wat geen standaard (pace)BPL/Serie A/Bundesliga team is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had net dit gemaakt:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Portugese voorhoede met Martinez, Quaresma en Rafa. Die laatste is wel een hidden gem.
Rafa erbij kan ook, maar dan moet vrind Enzo nog een linkje krijgen van een ander.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had net dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Rafa erbij kan ook, maar dan moet vrind Enzo nog een linkje krijgen van een ander.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze man weet. Bernard is een hele goede stop and go speler. Hoop op een IF, maar kleine kans denk ik. Jammer dat het geen winger is want daar is hij nuttigerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachter![]()
Ik vond hem als centrale CAM ook echt goed hoor. Sluit lekker veel bij bij de spitsen, en gaat er ook nog geregeld overheen ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Bernard is een hele goede stop and go speler. Hoop op een IF, maar kleine kans denk ik. Jammer dat het geen winger is want daar is hij nuttigerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat ook al met Khedira + Varane te kutten idd, maar weet niet of Diego Alves wel wat is met die positioning.. Maar geen andere keus denk, oh en LCB kan natuurlijk gewoon Thiago Silva, en op RM Susaetaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ random BBVA RM.
Andere RCB en andere keeper kan ook nog. Of IF Thauvin LM.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachter
Misschien die lui hier maar in pompen dan. Rest bevalt me prima (Insigne en Mvila net nieuw) maar Ramos en Mk![]()
![]()
BoeeerruuhhhhhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker man, was het leuk sfeertje?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koopje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Ronaldo al gedaald naar 11.2 miljoen.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
![]()
Was niet te verwachten zeker?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zeg![]()
![]()
Ik zou de 99 rating versie als st zetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel maar tis toch nog erger dan verwachtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
O.a. Hazard, Courtois, Rooney, Games, Benzema, Vidal, Pogba.. maar wel een heel dik verlies natuurlijk of er moet straks om 12 uur iets geweldigs komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehouden
edit. en er zit nog een TOTY Luiz en IF Otamendi/IF Melo/IF Diego Lopez aankopen bij, dus niet alles is aan packs opgerookt![]()
This is your 5 minute warning. Packs packs packsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:54 schreef Tim86 het volgende:
This is your 5 minute warning. Packs packs packs
wish me luckGRAAG VERWIJDEREN![]()
Succesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahh
wish me luck
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik open een 100k pack en de webapp crasht![]()
Kom er nu ook niet meer in..![]()
![]()
1 poep pack met James als enige die wat waard is en toen crashAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |