Deze man weet. Bernard is een hele goede stop and go speler. Hoop op een IF, maar kleine kans denk ik. Jammer dat het geen winger is want daar is hij nuttigerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachter
Ik vond hem als centrale CAM ook echt goed hoor. Sluit lekker veel bij bij de spitsen, en gaat er ook nog geregeld overheen ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze man weet. Bernard is een hele goede stop and go speler. Hoop op een IF, maar kleine kans denk ik. Jammer dat het geen winger is want daar is hij nuttiger
Zat ook al met Khedira + Varane te kutten idd, maar weet niet of Diego Alves wel wat is met die positioning.. Maar geen andere keus denk, oh en LCB kan natuurlijk gewoon Thiago Silva, en op RM Susaetaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ random BBVA RM.
Andere RCB en andere keeper kan ook nog. Of IF Thauvin LM.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Douglas Costa is in de spits ook echt een baasje, met Bernard erachter
In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker man, was het leuk sfeertje?
Koopje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY Ronaldo al gedaald naar 11.2 miljoen.
Was niet te verwachten zeker?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In het vak wel, maar wat een schijtstadion en kutsupporters zeg
Ik zou de 99 rating versie als st zetten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koopje.
Zou eigenlijk liever zijn ST versie halen, als ik dan toch zoveel coins te besteden had
Maar ik ben deze week van 3 miljoen naar 300k gegaan, straks de laatste coins ook nog even door de plee trekken.![]()
Jawel maar tis toch nog erger dan verwachtquote:
O.a. Hazard, Courtois, Rooney, Games, Benzema, Vidal, Pogba.. maar wel een heel dik verlies natuurlijk of er moet straks om 12 uur iets geweldigs komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow, dat is niet best dan. Mag hopen dat je nog wel wat van waarde eraan hebt overgehouden
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:54 schreef Tim86 het volgende:
This is your 5 minute warning. Packs packs packs
Succesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaahh
wish me luck
Ik ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik open een 100k pack en de webapp crasht![]()
Kom er nu ook niet meer in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |