Zie ook:quote:You can also lower a girl’s social value in relation to yours with quick lines by negging women.
(...)
By negging women, you’ve indicated to her that you’re not interested in her over anyone else in the group. This is a new thing for her. She’ll feel the bitter sting of being just like everyone else. Her looks no longer give her all the power – because you’re not responding to her looks.
Because you’re demonstrating social value to the group at the same time she’s wondering, “Why isn’t this guy attracted to me? Why isn’t this guy paying attention to me? Who is this guy? How am I going to win this guy’s attention?”
Everyone wants to be liked. Everyone wants approval. No one wants to be ignored. The same holds true for beautiful women – even more so. Their whole reality is based on having power and having acceptance and adoration through their good looks. Take that away and their whole reality crumbles and they’ll do anything to get it back.
Bron: http://www.seductionscience.com/2010/negging-women/
Je ziet er leuker uit met burka.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
>respect voor ieder vrouwmens
>jij
>lol
Onbewuste psychologie ofzo. Geen idee, ik heb het nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
Even serieus hoor, welke vrouw gaat er nou uit met een vent die haar afzeikt?
hou je bek hoerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
Je moet gewoon geen saaie lul zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Onbewuste psychologie ofzo. Geen idee, ik heb het nooit geprobeerdMaar ergens klinkt het ook wel weer logisch. Van die vrouwen die normaal enkel mannen voor zich hebben die bij alles ja en amen en complimentjes etc, en nu opeens een man die haar een beetje zit te plagen en wat grappig af te zeiken?
Met deze houding ben jij ook maar middelmatig en ik zou je niet eens uit vragen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
Hou godverdomme je bek tegen aberellaquote:
White knight sighted. Best triest, tegenover een hooguit 7/10 de dappere jongen op het forum uithangen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek tegen aberella
hou godverdomme zelf je bekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek tegen aberella
Aww, hebben we je kleine gevoelentjes gekwetst?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef Aberella het volgende:
Ik vind dit topic niet zo leuk geloof ik
ja zo gaat dat op de kleuterschoolquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Onbewuste psychologie ofzo. Geen idee, ik heb het nooit geprobeerdMaar ergens klinkt het ook wel weer logisch. Van die vrouwen die normaal enkel mannen voor zich hebben die bij alles ja en amen en complimentjes etc, en nu opeens een man die haar een beetje zit te plagen en wat grappig af te zeiken?
Dat is wat vrienden doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
White knight sighted. Best triest, tegenover een hooguit 7/10 de dappere jongen op het forum uithangen.
Het viel te proberenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm het werkt nog niet... Ik heb nog geen naaktpics van Aberella in mijn DM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |