Als je die smiley erbij gaat posten weet je al dat het niet zo is, en je hem slap in de mond neemt.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je die smiley erbij gaat posten weet je al dat het niet zo is, en je hem slap in de mond neemt.
Vind je deze lelijk ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hoofddoek maakt zelfs de mooiste oosterse dames onaantrekkelijk
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je die smiley erbij gaat posten weet je al dat het niet zo is, en je hem slap in de mond neemt.
Mooier zonder doek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je deze lelijk ?
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja moet eigenlijk voor elk topic een
Vrouwen krijgen met zo'n doek altijd een zeer bolle kop. Zelfs aantrekkelijke vrouwen zijn dus beduidend lelijker met dan zonder. die chick van GTST bijvoorbeeld. Met en zonder doek zou ik het best doen, maar zonder meteen beduidend knapperquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je deze lelijk ?
[ afbeelding ]
Qua gezicht wel leuk, maar kan geen oordeel vellen aangezien een vrouw zonder dat je haar haren ziet niet compleet isquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je deze lelijk ?
[ afbeelding ]
Hmm weet niet wie dat is. Jij kijkt gtst ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen met zo'n doek altijd een zeer bolle kop. Zelfs aantrekkelijke vrouwen zijn dus beduidend lelijker met dan zonder. die chick van GTST bijvoorbeeld. Met en zonder doek zou ik het best doen, maar zonder meteen beduidend knapper
Onder of boven?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua gezicht wel leuk, maar kan geen oordeel vellen aangezien een vrouw zonder dat je haar haren ziet niet compleet
Alleen als mijn zus mee-eetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm weet niet wie dat is. Jij kijkt gtst ?
Das wel verschil ja. Maar deze chick heeft ook echt mooi haar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als mijn zus mee-eet
[ afbeelding ]
Zo'n heerlijke volle bos haar is toch ontelbaar keer mooierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als mijn zus mee-eet
[ afbeelding ]
ik geloof niet dat er dames bestaan die met hoofddoek mooier zijn. Toegegeven, ik geloof wel dat er vrouwen zijn die er beter uitzien met niqaab dan zonderquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das wel verschil ja. Maar deze chick heeft ook echt mooi haar.
Wat is habba dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post je nou expres of onbewust het woord habba?
Dat laatste weet ik wel zeker :pquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er dames bestaan die met hoofddoek mooier zijn. Toegegeven, ik geloof wel dat er vrouwen zijn die er beter uitzien met niqaab dan zonder
Dat komt omdat er ook wel een aantal godsonmogelijk lelijk zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er dames bestaan die met hoofddoek mooier zijn. Toegegeven, ik geloof wel dat er vrouwen zijn die er beter uitzien met niqaab dan zonder
Oh zo, ja natuurlijk ken ik Johnny Bravo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Johnny Bravo niet kennen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |