quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef Mika-Mika het volgende:
Oh zo verneukt dit, ben bezig met de tondeuse scheer zo dik een kwart van mijn wenkbrauw eraf![]()
godsamme dit ziet eruit, want ja dan ook maar gelijk de andere kant
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef Mika-Mika het volgende:
Oh zo verneukt dit, ben bezig met de tondeuse scheer zo dik een kwart van mijn wenkbrauw eraf![]()
Noooo. Ik moest wel stiekem lachen, sorry.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef Mika-Mika het volgende:
Gewoon eentje tekenen net zoals 80% van de damesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Mika-Mika het volgende:
Lach maar, draag de komende maanden overal waar ik kom een pet op mijn kop, inclusief bril of zonnebril.
Ga ik verder niet op in op Fok!quote:Op zondag 18 januari 2015 01:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
probeer eens? is t niet de aandacht van een dichtbijstaand persoon?
oke is chillquote:Op zondag 18 januari 2015 01:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga ik verder niet op in op Fok!
Oké, dan had ik beter niets kunnen "zeggen", maar ik wilde gewoon even wat kwijt
Ik hoop het voor jou, suc6 danquote:Op zondag 18 januari 2015 01:16 schreef emptiness het volgende:
Nogal slecht, maar volgende week gaan er veranderingen komen die mijn leven wat draaglijker zullen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |