Ja, dat klopt. Maar in de praktijk is blauw gewoon uitshirt en wit 3e.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Officieel zijn de blauwe shirts de 3e.
quote:
Hij is een soort SuperLukoki.quote:● Cambuur-aanvaller Furdjel Narsingh is dit Eredivisieseizoen de speler met de meeste doelpogingen (23 – inclusief geblokkeerde schoten) zonder te scoren.
Dat had ik ook al in de gatenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar in de praktijk is blauw gewoon uitshirt en wit 3e.
Vitesse, need I say more?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef danos het volgende:
[..]
Goeie ploeg, grote stad, koploper op bezoek, zaterdagavond, need I say more...
Die fout mag hij best vaker maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meijers schatte dat niet goed in dit keer.
De eerste twee argumenten vallen wel mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef danos het volgende:
[..]
Goeie ploeg, grote stad, koploper op bezoek, zaterdagavond, need I say more...
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 20:49:08Willems wil bij PSV na twee minuten al nieuwe schoenen hebben, verzorger Eddy Pepels rent naar binnen. Opvallend. reageer retweet
Dat ja. Er zitten meer mensen dan in de Euroborg terwijl Arnhem veel kleiner is dan Groningen. Maar het lijkt altijd zo leegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste twee argumenten vallen wel mee.
Ze hebben gewoon ooit een te groot stadion gebouwd, kan gebeuren.
Waar zouden we toch zijn zonder dit soort informatie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:52 schreef Buitendam het volgende:
De stream van Fox loopt twintig seconde achter op het televisiekanaal.
Het is meer een klacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar zouden we toch zijn zonder dit soort informatie.
Lijkt me sterk dat hij dat zelf gedaan heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Heeft Kashia zich kaalgeschoren?
Streams lopen wel vaker achter idd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:52 schreef Buitendam het volgende:
De stream van Fox loopt twintig seconde achter op het televisiekanaal.
Dat ligt er aan. Wie is Kashia, is dat die kale?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Heeft Kashia zich kaalgeschoren?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dat zelf gedaan heeft.
Ah. Topicclown gearriveerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Wie is Kashia, is dat die kale?
Die kale met die lange haren is dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Wie is Kashia, is dat die kale?
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dat zelf gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah. Topicclown gearriveerd.
Doorgaans mijn signaal om te vertrekken.
Heeft Kramer al gescoord?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
Van Duinen mist een enorme kans
Nee, die is schaatsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |