Ik zie geen roodharigen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, een van deze kerels is de snelste treffer van het seizoen.
[ afbeelding ]
Kijk je weer een beetje uit naar morgen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen roodharigen.
Derhalve kan dit geen team uit Groesbeek zijn.
ze missen een type Rusnak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur 72% balbezit maar nog geen schot gelost.
Jawel. Al ga ik straks keihard zuipen dus dat wordt leuk bij de PMDS morgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je weer een beetje uit naar morgen?
Wat een timing man.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur 72% balbezit maar nog geen schot gelost.
poulsonquote:
Nee, heb niemand van AZ.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je dit weten vanwege je manager?
was er nou nog een basisspeler vertrokken bij Cambuur?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusnak was niet overdreven goed voor de winterstop.
Dan is het goed. Ik heb namelijk een hekel aan manager gerelateerde posts in het Live topic.quote:
Nee. Er zijn wel spelers die nog kunnen vertrekken omdat ze sowieso niet in juni verlengen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
was er nou nog een basisspeler vertrokken bij Cambuur?
Ik heb niemand van de spelers die nu speelt. Straks wel Willems, Wijnaldum en Depay.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik heb namelijk een hekel aan manager gerelateerde posts in het Live topic.
Het doelpunt werd gemaakt door Simon Poulsen,
Ik heb Gouweleeuw, Hoedt en Gudelj in de basis. Die kutlul van een Hoedt moest weer dwars doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niemand van de spelers die nu speelt. Straks wel Willems, Wijnaldum en Depay.
Ik heb de geschorste Kramer. En gisteren alleen de basisplaats van Rusnak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Gouweleeuw, Hoedt en Gudelj in de basis. Die kutlul van een Hoedt moest weer dwars doen.
opgekomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso zal blij zijn als hij het spandoek ziet voor een opgekomen Legia fan.
Rienstra heeft vandaag nog gescoord, niks mis mee. Thomas ook weer 5 punten. Ik kan voorlopig leven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb de geschorste Kramer. En gisteren alleen de basisplaats van Rusnak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |