EA wil je echt graag terughalenquote:
Dat klinkt wel verstandigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht gewoon op 50k en 100k packs. En wat je dan nog over hebt haal je 35k packs van..die zijn er toch 24u
Wow, dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef DannyDeko het volgende:
Voor het eerst sinds deze week een speler boven de 80 rating uit een pack: HowardDenk 200k aan packs zo'n beetje en dan pas 1 speler boven de 80 hebben... :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Haten op Hernanesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef Zhano het volgende:
HernanesWat een fucking draak is dat zeg
daarom Hondaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef Zhano het volgende:
HernanesWat een fucking draak is dat zeg
Die moet je maar net kunnen kopen on this timequote:
You get what you deserve Thad!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd haha. 2 packs erna waren wel kut
Wat een haatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
You get what you deserve Thad!!
Dat is van camping pownedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu klink je als een sukkel die ik niet ken.
Kan jij die laatste uitzending ergens online vinden? Die waar ze kijken hoe het nu met die mensen gaatquote:
volgens mij heb ik die gezien ja, was gewoon op uitzending gemist geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan jij die laatste uitzending ergens online vinden? Die waar ze kijken hoe het nu met die mensen gaat
Kan hem op npo.nl niet vinden.
Bij Pownews site niet, bij NPO wel gewoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan jij die laatste uitzending ergens online vinden? Die waar ze kijken hoe het nu met die mensen gaat
Kan hem op npo.nl niet vinden.
Held.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Pownews site niet, bij NPO wel gewoon.
http://www.npo.nl/camping-powned/02-12-2014/POW_00906969
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |