Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
25k packs zijn toch dikke poep?
Wacht gewoon op 50k en 100k packs. En wat je dan nog over hebt haal je 35k packs van..die zijn er toch 24uquote:
4 minuten ofzo. Soms vullen ze de boel nog wel aan daarna, maar dat moet je ook maar net zien dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe snel zullen de 50k packs 100k packs op zijn?
EA wil je echt graag terughalenquote:
Dat klinkt wel verstandigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht gewoon op 50k en 100k packs. En wat je dan nog over hebt haal je 35k packs van..die zijn er toch 24u
Wow, dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef DannyDeko het volgende:
Voor het eerst sinds deze week een speler boven de 80 rating uit een pack: HowardDenk 200k aan packs zo'n beetje en dan pas 1 speler boven de 80 hebben... :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Haten op Hernanesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef Zhano het volgende:
HernanesWat een fucking draak is dat zeg
daarom Hondaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef Zhano het volgende:
HernanesWat een fucking draak is dat zeg
Die moet je maar net kunnen kopen on this timequote:
You get what you deserve Thad!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd haha. 2 packs erna waren wel kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |