Ja, en ze zeiden dat ik maar uit mezelf moest komen eten rond 6 uur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je kwam eten dan? Hadden zij al gegeten ofwa?
Dat je gewoon tot 3 uur na etenstijd boven blijft zitten zonder iets te zeggen is toch ook wel een beetje raar hè..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en ze zeiden dat ik maar uit mezelf moest komen eten rond 6 uur.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je gewoon tot 3 uur na etenstijd boven blijft zitten zonder iets te zeggen is toch ook wel een beetje raar hè..
Dat heeft ie niet gedaan toch? Daarnaast is het niet gek dat ie het vreemd vind, als ze hem anders altijd roepen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je gewoon tot 3 uur na etenstijd boven blijft zitten zonder iets te zeggen is toch ook wel een beetje raar hè..
Van beide kanten is het een beetje vreemdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet gedaan toch? Daarnaast is het niet gek dat ie het vreemd vind, als ze hem anders altijd roepen...
link.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Ben benieuwd hoelang het nu duurt
Vette stream staat aan voor de komende minuten
ja om 12 uur de 100 k denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geen coins voor packs dus. of komt er nog een ronde hierna?
wanneer is je herkansing?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, nu kan ik 2 uren iets anders doen, bijvoorbeeld leren. Maar eerst nog even dit: http://www.fhm.nl/meisjes(...)n-doen-vergeten.aspx
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Depay paal..anders had kiid gelijk
ohnee De Jong. Nu wel dikke kans Memphis
van jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |