wakker worden huugquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aah smeagol heeft een Neuer gepulled. Proficiat pik!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel wat packs geopend achter elkaar en snel gediscard, en toen gebeurde dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
3 uur later en nog niks gegeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn ouders doen vandaag raar.. ik word altijd geroepen als we gaan eten en nu niet. En dus kwam ik ook maar niet beneden.
Soms vraag ik me af hoe het met je verder moet....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn ouders doen vandaag raar.. ik word altijd geroepen als we gaan eten en nu niet. En dus kwam ik ook maar niet beneden.
Al een coolblue pakket zien staan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
wtf gastquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het echt prachtig dat je zoiets gewoon hier deeltquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dude...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boys wat waren de belangrijkste trends van 2013? gr gr
Ja joh moet verplicht zo'n boekje invullen van 2013 voor die kleine.quote:
Misschien hebben ze je gisteren zien fappen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is toch raar dat ze nu zo doen.
Wat zeiden ze toen je kwam eten dan? Hadden zij al gegeten ofwa?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
de (matige) comeback van daft punk na 8 jaar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boys wat waren de belangrijkste trends van 2013? gr gr
Misschien jelly op je pack pulls?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |