SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon te wisselvallig en blijkbaar niet professioneel genoeg bezig qua prof-leven om een basisplaats af te dwingen bij Ajax, dus zo heel vreemd vind ik het niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vreemd dat Ajax hem heeft laten gaan.
Leuk die trivia van jou altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daley Blind is een voetballer van Manchester United.
Was dit een vraag in Quizup?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax ligt nu nog dubbel om het bedrag dat ze voor die jongen gevangen hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Louis nog iemand als centrale verdediger opstellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er niet echt uit als een safehouse achterin bij United.
Nee, want dan kom je in geldproblemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Morendo het volgende:
Ik zou Falcao nooit contracteren voor Ģ46m.
Wou net zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
Werd duidelijk van richting veranderd door Caulker. Die commentator snapt er weinig van.
Je kan wel horen dat die zelf nooit gevoetbald heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
Werd duidelijk van richting veranderd door Caulker. Die commentator snapt er weinig van.
Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
Blind wordt zowel overschat als onderschat.
Denk daar maar eens over na.
Lijkt me een goed onderwerp voor je thesis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
Blind wordt zowel overschat als onderschat.
Denk daar maar eens over na.
Conclusie: Blind is een theedoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken bedoel je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Real naar United is ook een kut transferquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Di Maria is toch een stuk minder dan vorig seizoen.
Neuh, ik doe die al over het verschil in taalontwikkeling tussen het Koreaans zoals die gesproken wordt in Noord-Korea vergeleken met Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed onderwerp voor je thesis.
Welke Maria?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Di Maria is toch een stuk minder dan vorig seizoen.
an whore jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:42 schreef Morendo het volgende:
Adebayor, Adebayor ur dad washes elephants and ur mum is an whore.
Gewoon nog even verliezen zelfs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:44 schreef hafcfan het volgende:
Burnley weer een 2-0 voorsprong verneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zesje, maar dat is beter dan de rest op de gea na.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blind speelt wel een prima wedstrijd trouwens.
Het Bony-effect.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Swansea - Chelsea lijkt meer op belchinezen dan de 4-0 van Ajax en Willem 2
Hun vrouwen daarentegen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belachelijk als commentators rare geluiden maken
quote:
Gelukkig heeft Louis vandaag gewonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belachelijk als commentators rare geluiden maken
Wanyama is geblesseerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jammer dat Wanyama niet meedoet. Afrika Cup.
Is nog wel een maand uitgeschakeld (hamstring). Overigens wel een terechte klacht over de Afrika Cup.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oh, echt? Dat wist ik niet.
Alsnog, Afrika Cup.![]()
Groot talent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Downwards het volgende:
Prima assist ook van Ward-Prowse. Onderschat.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef Downwards het volgende:
Wel een erg overdreven ovatie voor een breedtepass.
Zegt meet over jou dat jij je eraan stoortquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het nogal overdreven om de gehele 17e minuut te gaan klappen vanwege MH17. Sommige supporters vinden zichzelf echt veel te goede supporters, "kijk eens hoe betrokken we zijn". Bij Feyenoord hebben ze daar ook een handje van, dat melodramatische altijd. Kom op zeg. Moet er altijd een beetje van kokhalzen.
Ik stoor me er niet aan, ik vind alleen de intenties fout. Puur egotripperij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Zegt meet over jou dat jij je eraan stoort
Jij bent duidelijk niet voor een club met echte supporters zoals Feyenoord en Southamptonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ik vind alleen de intenties fout. Puur egotripperij.
.. En Newcastle?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet voor een club met echte supporters zoals Feyenoord en Southampton
Ik heb dat meer met supporters die gaan hossen met de rug naar t veld of trommelen terwijl ze 3-0 achter staan. Dan geef je echt niets om het spelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, ook trouwe fans.quote:
Geen enkele intentie om te laten zien hoe goed de supporters zijn, is gewoon een eerbetoon aan de twee trouwe supporters..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twee mannen die op de MH17 zaten richting Australië om het trainingskamp van Newcastle te bezoeken en jij gaat zitten zeuren?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even iets positievers: vanavond nog Vitesse - PSV kijken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Twee mannen die op de MH17 zaten richting Australië om het trainingskamp van Newcastle te bezoeken en jij gaat zitten zeuren?
Ik pak over een half uurtje de bus richting het stadion in de hoop dat ik niet van een koude kermis thuiskomquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Even iets positievers: vanavond nog Vitesse - PSV kijken?
Thuis, op de bank met een pilsie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Even iets positievers: vanavond nog Vitesse - PSV kijken?
Hij traint weer mee, ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt tijd dat Siem weer eens mee gaat doen bij dat Newcastle, is bijna van zijn blessure af volgens mij.
Spieren he. Hij schijnt daar bij de plaatselijke Albert Heijn zijn shirt uit te hebben gedaan om het te bewijzen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die clyne lijkt me iets te zwaar
Oogt denk ik vooral zo door zijn bouw. Ga er maar vanuit dat hij 'gewoon' afgetraind is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die clyne lijkt me iets te zwaar
Beetje zoals Verhoeven?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oogt denk ik vooral zo door zijn bouw. Ga er maar vanuit dat hij 'gewoon' afgetraind is.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spieren he. Hij schijnt daar bij de plaatselijke Albert Heijn zijn shirt uit te hebben gedaan om het te bewijzen.
Heeft vet in t gezicht, das geen goed teken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oogt denk ik vooral zo door zijn bouw. Ga er maar vanuit dat hij 'gewoon' afgetraind is.
Niet volgens de medische rapporten van zijn (ex-)clubsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nou nee, die heeft gewoon overgewicht.
Het valt allemaal reuze mee, vermoed ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft vet in t gezicht, das geen goed teken.
Jij geeft ook nooit iemand een cadeautje voor de verjaardag, omdat je anders laat zien omdat je zo aardig bent?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wordt nooit uitgenodigd met zo'n vervelende houdingquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij geeft ook nooit iemand een cadeautje voor de verjaardag, omdat je anders laat zien omdat je zo aardig bent?
Misschien valt t binnen de grenzen van southampton maar afgetraind Is anders. Ik vind t weinig professioneel als ik sporters zie die minder zijn afgetraind dan ik. En dan bedenk hoe weinig moeite dat kost.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het valt allemaal reuze mee, vermoed ik.
Nee maar hij zou dan ook niet gaan omdat dat egotripperij is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt nooit uitgenodigd met zo'n vervelende houding
Is een mooi bijkomend voordeel van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt nooit uitgenodigd met zo'n vervelende houding
Ik denk dus dat hij wel afgetraind is en er niets valt aan te merken op zijn fysiek. Dat verandert niet echt omdat X vet in zijn gezicht meent te zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien valt t binnen de grenzen van southampton maar afgetraind Is anders. Ik vind t weinig professioneel als ik sporters zie die minder zijn afgetraind dan ik. En dan bedenk hoe weinig moeite dat kost.
Dan heb je niet zo'n bolle kopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik denk dus dat hij wel afgetraind is en er niets valt aan te merken op zijn fysiek.
Ik heb het idee dat je een beetje aan het zoeken bent naar dingen die geen probleem vormen, maar we zullen er zo nog eens opletten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo'n bolle kop
Het is natuurlijk lastig te zeggen hoe groot de invloed is en een goede speler met iets overgewicht Is nog steeds een goede speler. Maar t lijkt me dat je als topsporter voor het maximale wil gaan en babyvet in t gezicht hoort daar imo niet bijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje aan het zoeken bent naar dingen die geen probleem vormen, maar we zullen er zo nog eens opletten.
Heerlijk man, zaterdagmiddag wat augurkjes in ham wegkanen in een kringetje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is een mooi bijkomend voordeel van.
Verjaardagen.
Dat kan ook met aanleg te maken dat daar wat vet zit, terwijl de persoon over het algemeen niet te zwaar is. Ik heb juist het hele seizoen al de indruk dat Clyne prima afgetraind is, zonder dat we als buitenstaanders kunnen beoordelen of dat in zijn geval 'optimaal' is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lastig te zeggen hoe groot de invloed is en een goede speler met iets overgewicht Is nog steeds een goede speler. Maar t lijkt me dat je er als topsporter voor het maximale wil gaan en babyvet in t gezicht hoort daar imo niet bij
Kijk gewoon eens naar de andere spelers en dan die kop van clyne
Ja tuurlijk. Wielrenners zoals ullrich hadden die aanleg ook. Maar als t er op aan kwam kon je de ribben tellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat kan ook met aanleg te maken dat daar wat vet zit, terwijl de persoon over het algemeen niet te zwaar is. Ik heb juist het hele seizoen al de indruk dat Clyne prima afgetraind is, zonder dat we als buitenstaanders kunnen beoordelen of dat in zijn geval 'optimaal' is.
Niet zozeer aanleg om 'dik' te worden en dat dat nu ook het geval is, maar meer dat de aanleg dat er in zijn geval wat in het gezicht zit, terwijl hij niet 'te zwaar' is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Wielrenners zoals ullrich hadden die aanleg ook. Maar als t er op aan kwam kon je de ribben tellen.
Als er vet in je gezicht zit ben je niet droog en dus te zwaar. Het zal ongetwijfeld per persoon verschillen waar je als eerste aankomt, maar vet = vetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet zozeer aanleg om 'dik' te worden en dat dat nu ook het geval is, maar meer dat de aanleg dat er in zijn geval wat in het gezicht zit, terwijl hij niet 'te zwaar' is.
Houdt niet per se in dat je 'te zwaar' bent in algemene zin. Maar het is niet belangrijk en eigenlijk ook niet meer zo interessant dat buitenstaanders verschillen over de mate van afgetraindheid van Clyne.. Ik zie i.i.g. geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als er vet in je gezicht zit ben je niet droog en dus te zwaar. Het zal ongetwijfeld per persoon verschillen waar je als eerste aankomt, maar vet = vet
Dat kan en koeman doet dat kennelijk ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Houdt niet per se in dat je 'te zwaar' bent in algemene zin. Maar het is niet belangrijk en eigenlijk ook niet meer zo interessant dat buitenstaanders verschillen over de mate van afgetraindheid van Clyne.. Ik zie i.i.g. geen enkel probleem.
De medische staf zal Koeman ook wel van data en een eventuele mening voorzien. En wie weet zijn ze van mening dat het niet optimaal is, maar als iemand bijna wekelijks zo goed speelt en erg snel etc. is, zul je daar als coach denk ik ook wat minder snel een probleem van maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan en koeman doet dat kennelijk ook niet.
Hoe vaak heeft die arme kerel wel niet het houtwerk geraakt de afgelopen wedstrijden?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef Downwards het volgende:
Heerlijke voorzet van Clyne. Bijna Pelle met het hoofd.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:19 schreef Downwards het volgende:
Arm van Fonte had hoort daar niet hoeven zijn. Penalty.
Daar dacht ik ook aan, volgens mij best vaakquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft die arme kerel wel niet het houtwerk geraakt de afgelopen wedstrijden?
quote:Erik Pieters kan voorlopig niet in actie komen voor Stoke City. De linkerverdediger bleef vorige week zondag tegen Arsenal (3-0 verlies) halverwege achter in de kleedkamer en heeft een liesbreuk opgelopen. Hij staat daardoor drie tot zes weken aan de kant.
Dat meldt Voetbal International zaterdagavond. Het weekblad sluit bovendien niet uit dat de 26-jarige Pieters zich ook nog moet laten opereren en in dat geval zal hij nog langer niet kunnen voetballen.
Ah, vandaar dat ze de 0 gehouden hebben vandaag.quote:
twitter:Arsenal twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:14:17Here are the confirmed teams for #MCFCvAFC... http://t.co/cUyXOyMDa6 reageer retweet
Szczesny gepasseerdquote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Arsenal twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:14:17Here are the confirmed teams for #MCFCvAFC... http://t.co/cUyXOyMDa6 reageer retweet
Vorige wedstrijd ook al. Moet je maar niet roken in de douche. Brandgevaar.quote:
Zal wel protocol zijn, sowieso is het slim voor de merchandise.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom speelt Arsenal niet gewoon in het thuisshirt
Maar uit die beelden van het vorige seizoen speelden ze ook in rood-witquote:Op zondag 18 januari 2015 17:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal wel protocol zijn, sowieso is het slim voor de merchandise.
Johquote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Dacht altijd dat Cazorla een Italiaan was maar schijnt een Spanjaard te zijn
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Pedroso het volgende:
Die Kompany heeft ook een draaicirkel van een vrachtwagen.
Er zijn mensen die 'm een topverdediger vinden, dus ik doe de deur wel open hoor.quote:
Het hebben van een gigantische draaicirkel betekent niet dat je geen topverdediger kunt zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 'm een topverdediger vinden, dus ik doe de deur wel open hoor.
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Villa fan?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn we heel dichtbij inderdaad...
Eigenlijk heel slecht, hij doet geen stap te veel en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt. De aanvoer is slecht, maar zelf veroorzaakt hij ook bar weinig.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Reddead het volgende:
Hoe doet Benteke het dit seizoen
Hij werd enorm gehypt vorig jaar, of de jaar daarvoor...
Dus een gevalletje Michu met fysiek?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eigenlijk heel slecht, hij doet geen stap te veel en verwacht dat alles voor hem gedaan wordt. De aanvoer is slecht, maar zelf veroorzaakt hij ook bar weinig.
Ik denk dat Benteke meer potentie heeft, maar hij moet eens gaan inzien dat hij voor zijn doelpuntjes moet werken ipv verwachten dat toch elke bal naar hem toe gaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:28 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dus een gevalletje Michu met fysiek?
Was er in november. Niveau was echt klote.quote:
Het is dan ook tijd dat Lambert weg gaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was er in november. Niveau was echt klote.
De pubs bij het stadion waren van een beter niveau
Ron Jans ziet het vast niet zitten om in de championship te gaat trainen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:19 schreef Downwards het volgende:
Zal niet gebeuren, maar ik zou het niet eens zo'n gek idee vinden om Ron Jans eens te benaderen voor volgend seizoen.
Dat is nooit verstandig.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:10 schreef Downwards het volgende:
Weet niet of het zo verstandig was van Leo om abrupt te stoppen met het slikken van antidepressiva.
Als je op de tribune zat tijdens Vitesse - PSV ben je natuurlijk ook wel verwend.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Sked het volgende:
Ik wil even melden dat ik dit weekend wel wedstrijden van een hoger niveau heb gezien
Eigenlijk doelde ik daar niet zo zeer op. Was bij vlagen niet om aan te gluren. Wel beter dan deze pot trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je op de tribune zat tijdens Vitesse - PSV ben je natuurlijk ook wel verwend.
Lineker moest hem ook al hebben om zijn witte sneakers...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Downwards het volgende:
Goede samenvatting van de eerste 42 minuten:
[ afbeelding ]
Niet waarschijnlijk, maar het zou kunnen dat hij een vertrek wil forceren (Spurs en Atletico Madrid schijnen interesse te hebben).quote:Op maandag 19 januari 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Van held naar schlemiel in een paar dagen
Wat moeten die nou met nog een buitenspeler?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, maar het zou kunnen dat hij een vertrek wil forceren (Spurs en Atletico Madrid schijnen interesse te hebben).
Denk niet dat Everton hem deze maand verkoopt, maar toch.
Die kansen nemen elke minuut toequote:Op maandag 19 januari 2015 22:14 schreef Downwards het volgende:
Niet uitgesloten dat dit 0-0 blijft.
Als je goed kijkt zie je dat er strepen op zittenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
Ik vind trouwens dat ze west brom moeten verplichten om in een gestreept shirt te spelen. Dit is net een spurs tenue.
nou nouquote:Op maandag 19 januari 2015 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat er strepen op zitten
Leo hield hoopquote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
'Met de komst van Sessegnon dacht je: nou, Pulis gaat wat aanvallender spelen'
Klopt. FA-cup wedstrijden zijn van 23 januari t/m 26 januari.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Volgend weekend FA-cup wedstrijden ofzo ?
Vrijdag en maandag een wedstrijd en het 'hele' weekend. Morgen en woensdag de halve finales van de Capital One Cup.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Volgend weekend FA-cup wedstrijden ofzo ?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:24 schreef Morendo het volgende:
Chelsea-City dus. Bony scoort er twee en laat dan zijn lul zien.
Ware het niet dat die dekselse Afrika Cup bezig is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:24 schreef Morendo het volgende:
Chelsea-City dus. Bony scoort er twee en laat dan zijn lul zien.
Ivoorkust speelt zijn laatste groepswedstrijd de 28e.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ware het niet dat die dekselse Afrika Cup bezig is.
Dat klopt, Mali trouwens ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ivoorkust speelt zijn laatste groepswedstrijd de 28e.
Weet jij wel hoe je de naam van dat land uitspreekt? Ik wel en Timmerfrans ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe je de naam van dat land uitspreekt? Ik wel en Timmerfrans ook.Oké, bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo spelen ze ieder geval niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:53 schreef Downwards het volgende:
The Blades hoorden toevallig eind van de middag dat ze vanavond op WHL moeten spelen.
Daar was mijn edit voor, maar Sheffield speelt goed georganiseerd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Komen wel op achterstand tegen een heel pover Spurs.
Was meer om aan te geven dat Spurs heel matig is vanavond. Van United kun je niet meer vragen vanavond; doen het prima.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar was mijn edit voor, maar Sheffield speelt goed georganiseerd.
Manure heeft gewoon slecht ingekocht...quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Je kan nu wel zeggen dat Van Gaal zijn huzarenstukje zoals bij FC Bayern en Barcelona (dubbel bij aanvang) niet opnieuw gaat herhalen. Onderschatting van de PL?
Maar goed,hij beloofde laatst tijdens een persconferentie dat men volgend jaar het Louis van Gaal elftal zal zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |