SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon te wisselvallig en blijkbaar niet professioneel genoeg bezig qua prof-leven om een basisplaats af te dwingen bij Ajax, dus zo heel vreemd vind ik het niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vreemd dat Ajax hem heeft laten gaan.
Leuk die trivia van jou altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daley Blind is een voetballer van Manchester United.
Was dit een vraag in Quizup?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax ligt nu nog dubbel om het bedrag dat ze voor die jongen gevangen hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Louis nog iemand als centrale verdediger opstellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er niet echt uit als een safehouse achterin bij United.
Nee, want dan kom je in geldproblemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Morendo het volgende:
Ik zou Falcao nooit contracteren voor £46m.
Wou net zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
Werd duidelijk van richting veranderd door Caulker. Die commentator snapt er weinig van.
Je kan wel horen dat die zelf nooit gevoetbald heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
Werd duidelijk van richting veranderd door Caulker. Die commentator snapt er weinig van.
Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
Blind wordt zowel overschat als onderschat.
Denk daar maar eens over na.
Lijkt me een goed onderwerp voor je thesis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef Morendo het volgende:
Blind wordt zowel overschat als onderschat.
Denk daar maar eens over na.
Conclusie: Blind is een theedoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken bedoel je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Real naar United is ook een kut transferquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Di Maria is toch een stuk minder dan vorig seizoen.
Neuh, ik doe die al over het verschil in taalontwikkeling tussen het Koreaans zoals die gesproken wordt in Noord-Korea vergeleken met Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed onderwerp voor je thesis.
Welke Maria?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Di Maria is toch een stuk minder dan vorig seizoen.
an whore jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:42 schreef Morendo het volgende:
Adebayor, Adebayor ur dad washes elephants and ur mum is an whore.
Gewoon nog even verliezen zelfs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:44 schreef hafcfan het volgende:
Burnley weer een 2-0 voorsprong verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |