abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148827081
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb het via keys gekocht en hij staat al in mijn steam library.
zijn er al collector editions? wil graag zo'n guide boek kopen maar die van playstation zullen vast wel al verouderd zijn tegen dat GTA 5 voor pc uitkomt?
pi_148827147
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb het via keys gekocht en hij staat al in mijn steam library.
waar heb je hem gescoord?
pi_148827342
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:02 schreef mschol het volgende:

[..]

waar heb je hem gescoord?
TF2 Outpost toen die in china nog maar 30$ was alleen die zijn nu region locked. Heb hem dus voor 25 euro gekocht ongeveer.

Volgensmij is het ondertussen 25 CSGO keys wat weer aantikt dus rond de 40 euro volgensmij. Resellers verkopen vaak wel keys voor $1,75 of $1,70 dus dan zit je rond de 37 euro.
pi_148827347
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

zijn er al collector editions? wil graag zo'n guide boek kopen maar die van playstation zullen vast wel al verouderd zijn tegen dat GTA 5 voor pc uitkomt?
Geen idee.
pi_148827697
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Super-B het volgende:

[..]

Spies vs Mercs of coop lijkt mij ook enorm gaaf. Zit nu te pogen om in een online match te komen, maar helaas tref ik geen enige activiteit.

P.S: het verbaast mij hoe goed Blacklist is geoptimaliseerd voor laptops. :)
Mja de game is al een anderhalf jaar oud, dan zie je weinig online activiteit, (zeker op pc), zag je met AC MP ook. Ik heb de game ook pas later gekocht, en de enige personen die ik online zag waren van level 40+. Maar als je met 4 man 2v2 vriendenmatchen kunt doen, dat moet leuk zijn. Er is hier nog iemand die de game heeft, dus das al drie.

Ik veronderstel dat je met een muis speelt, want met touchpad zou ik versteld staan :p (geef mij maar gwn mijn controller)
pi_148828102
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:20 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Mja de game is al een anderhalf jaar oud, dan zie je weinig online activiteit, (zeker op pc), zag je met AC MP ook. Ik heb de game ook pas later gekocht, en de enige personen die ik online zag waren van level 40+. Maar als je met 4 man 2v2 vriendenmatchen kunt doen, dat moet leuk zijn. Er is hier nog iemand die de game heeft, dus das al drie.

Ik veronderstel dat je met een muis speelt, want met touchpad zou ik versteld staan :p (geef mij maar gwn mijn controller)
Online activiteit is, juist bij pc-versies, afhankelijk van de kwaliteit van de multiplayer in plaats van het jaar van uitgave. Zo slecht/saai is de multiplayer van Blacklist toch niet?

Met muis inderdaad. Nee als ik genoodzaakt was om met touchpad te spelen, was ik wel op de desktop gaan spelen.

De enige reden dat ik op mijn laptop speel, is omdat mijn laptop over betere hardware specificaties beschikt dan mijn desktop.
pi_148829896
Net de drie delen van Brothers in Arms gekocht a 14.99
Ik zwaai naar dieren.
pi_148832863
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:36 schreef Super-B het volgende:

[..]

Online activiteit is, juist bij pc-versies, afhankelijk van de kwaliteit van de multiplayer in plaats van het jaar van uitgave. Zo slecht/saai is de multiplayer van Blacklist toch niet?

Met muis inderdaad. Nee als ik genoodzaakt was om met touchpad te spelen, was ik wel op de desktop gaan spelen.

De enige reden dat ik op mijn laptop speel, is omdat mijn laptop over betere hardware specificaties beschikt dan mijn desktop.
Nee, maar mensen schakelen over naar iets anders na een tijd he. En het is niet dat Splinter Cell het publiek heeft van een CoD of een Battlefield, zeker omdat hier de Singleplayer en coop ook nog veel te bieden hebben. Zag je ook bij AC: hele leuke MP, maar velen raakten hem niet aan, waardoor het potentieel aantal spelers meteen gehalveerd wordt.

In et geval van Blacklist wel zien dat je alle updates hebt gedownload en dat je firewall Uplay/de game zelf niet blokkeert.
pi_148847617
Kut nieuwe BTW regels :r
(she/her)
pi_148849126
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:46 schreef Fylax het volgende:
Kut nieuwe BTW regels :r
Zeker bij G2A? Dat is mij ook opgevallen. :')

Al die games die op te pikken waren voor 1 a 2 euro, worden nu 3 a 4 euro door die nieuwe btw-regels. Weet jij waarom het ingevoerd is?

Iemand die een goede game aan te raden heeft? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Super-B op 19-01-2015 18:38:34 ]
pi_148849170
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:32 schreef Super-B het volgende:

[..]

Zeker bij G2A? Dat is mij ook opgevallen. :')

Al die games die op te pikken waren voor 1 a 2 euro, worden nu 3 a 4 euro door die nieuwe btw-regels. Weet jij waarom het ingevoerd is?

Iemand die een goede game aan te raden heeft? Is Call Of Duty Modern Warfare 3 aan te raden om te kopen voor zowel Single- als Multiplayer? :P
Idd echt kut

Ja door de kut EU
(she/her)
pi_148850042
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:32 schreef Super-B het volgende:

[..]

Zeker bij G2A? Dat is mij ook opgevallen. :')

Kinguin ook.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_148851246
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 19 januari 2015 @ 21:39:24 #64
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_148857208
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Idd echt kut

Ja door de kut EU
Nee gek, das gewoon de nederlandse belastingdienst cq overheid. Niks EU

Het had ook gewoon 15% kunnen zijn. Maar dat kon niet volgens de heren in Den Haag.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_148857349
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Nee gek, das gewoon de nederlandse belastingdienst cq overheid. Niks EU

Het had ook gewoon 15% kunnen zijn. Maar dat kon niet volgens de heren in Den Haag.
:')

indiegala is trouwens weer overgestapt op keys uitgeven?
pi_148857383
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het lijken mij fantastische spellen. Nouja, het idee van die spellen om te overleven etc.

Helaas worden al die spellen met heerlijke ideeën gemaakt door een stelletje prutsers of smeerlappen die het geld pakken en hem vluchten.

Al die spellen worden nooit meer afgemaakt of zitten vol met gamebreaking bugs. Die loser van Dayz kan nog niet eens zombies pathfinding geven.
DayZ is echt één van mijn slechtste game aankopen ooit. ;(
  maandag 19 januari 2015 @ 21:45:29 #67
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_148857515
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef mschol het volgende:

[..]

:')

indiegala is trouwens weer overgestapt op keys uitgeven?
Tja, je kunt de EU van veel dingen de schuld geven maar hoogte van BTW komt niet door de EU.

En dat keys uitgeven komt omdat steamValve gestopt is met dat programma waarmee je geen keys meer hoefde te kopieren plakken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_148857700
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Tja, je kunt de EU van veel dingen de schuld geven maar hoogte van BTW komt niet door de EU.
en het komt door de EU dat er uberhaupt btw geheven MOET worden op alle digitale artikelen.. :*
http://www.kinguin.net/eu-vat-changes-2015

quote:
According to the new European Union Directive 2008/8/EC as of January 1st 2015, all electronic services will always be taxed in the country of customer’s residence.

For example if you live in Germany the VAT on ANY electronic service provided to you must be with 19% VAT.
quote:
En dat keys uitgeven komt omdat steamValve gestopt is met dat programma waarmee je geen keys meer hoefde te kopieren plakken.
huh? een minder fraude gevoelig systeem hebben ze overboord gegooid? heb je daar een bron van?
pi_148857847
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Tja, je kunt de EU van veel dingen de schuld geven maar hoogte van BTW komt niet door de EU.
Klopt. De EU stelt alleen de marges waarbinnen de hoogte bepaald moet worden.

OT: Twijfelde of ik Saints Row IV moest kopen, uiteindelijk niet gedaan. Hoe is dat deel ten opzichte van deel 3? Deel 3 vond ik bijzonder leuk, maar deel IV stond me tegen omdat er zoveel bovennatuurlijke actie in zou zitten? Klopt dit? Hou nooit van zulke dingen. Lang niet meer gegamed, zocht een leuk spel, vandaar dat ik IV wilde kopen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148860775
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Oost-Romeins rijk
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:26:00 #71
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_148861468
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:49 schreef mschol het volgende:

[..]

en het komt door de EU dat er uberhaupt btw geheven MOET worden op alle digitale artikelen.. :*
http://www.kinguin.net/eu-vat-changes-2015

[..]

[..]

huh? een minder fraude gevoelig systeem hebben ze overboord gegooid? heb je daar een bron van?
Ja, klopt, maar dacht je dat NL die wetgeving zelf zou laten liggen als het niet door de EU binnen de unie werd geregeld. Dacht het niet. Het komt dus niet door de EU, het komt omdat er een systeem is dat heet BTW. Dat je nu BTW moet betalen terwijl dat voorheen niet zo gereguleerd was en je kon ontduiken, Tja.

En wbt die keys

http://www.reddit.com/r/S(...)auth_key_redemption/

http://blog.humblebundle.(...)key-redemption#notes

Ik neem aan dat wat humble bundle ondervindt ook andere resellers treft.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_148861970
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja, klopt, maar dacht je dat NL die wetgeving zelf zou laten liggen als het niet door de EU binnen de unie werd geregeld. Dacht het niet
die regelgeving was er op termijn wellicht ooit gekomen, maar dan over enkele jaren nadat er enkele kabinetten voor gevallen zijn... en niet gewoon doorheen gedrukt onder het mom van "donder maar op bewoners van de EU, jullie kunnen allemaal de **** genieten..

quote:
, het komt omdat er een systeem is dat heet BTW. Dat je nu BTW moet betalen terwijl dat voorheen niet zo gereguleerd was en je kon ontduiken, Tja.
leuk en aardig, maar ondertussen worden er miljoenen btw ontdoken omdat de douane niet genoeg controleert.. en er tevens allerlei belastingtrucs zijn...

pak eerst de grote vissen aan i.p.v. de inwoners pesten met veels te hoge, buiten proportionele, belastingen
quote:
En wbt die keys

http://www.reddit.com/r/S(...)auth_key_redemption/

http://blog.humblebundle.(...)key-redemption#notes

Ik neem aan dat wat humble bundle ondervindt ook andere resellers treft.
hmm, niet echt een reden dus... jammer.. elke keer dat ik een key namelijk redeem slaat m'n client een halve tot hele minuut vast :')

gewoon 5-6x klikken was veeeel chiller

[ Bericht 24% gewijzigd door mschol op 19-01-2015 23:51:01 ]
pi_148862318
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:41 schreef mschol het volgende:
de inwoners pesten met veels te hoge, buiten proportionele, belastingen

De luxe waar wij graag in willen leven in Nederland komt nou eenmaal met een hoge prijs.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_148862496
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

De luxe waar wij graag in willen leven in Nederland komt nou eenmaal met een hoge prijs.
ik leef in mijn optiek totaal niet in luxe... (ik zal niet zeggen dat ik het slecht heb, want dat is gewoon niet zo) maar ik betaal mij wel blauw aan belastingen en andere ongein waar ik netto pas op mijn 67+ (of zelfs veel later) een magere hoeveelheid van 'terug' zie..
de rest wordt in een zwart gat genaamd overheid/EU gedumpt waar ik geen reet aan heb, aangezien alles alleen maar duurder is geworden...
pi_148883208
Theme Hospital is momenteel gratis op Origin.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')