Vind het persoonlijk sfeervollerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee hoor... de dag dat Fallout first person ging was de dag dat een fantastische reeks de nek om werd gedraaid.
Ditquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik prefereer ook een turn-based Fallout al heb ik me ook best nog vermaakt met 3.
Sowieso, turn-based
Ben er sinds vanmiddag toch iets minder enthousiast over. Het geld moesten ze echt veel beter balanceren want voor je het weet zit je weer met een volle portemonnee en kan je van alles kopen. Dat haalt voor mij wel de uitdaging weg om eindelijk iets te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bazenspel dat Far Cry 4
Voor het eerst (ipv gewoon met de rocketlauncher) een ambush neergelegd voor Pagan's Convoy, mooi gevoel geeft dat zeg
Gewoon bijzondere wapens vrijspelen en kopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben er sinds vanmiddag toch iets minder enthousiast over. Het geld moesten ze echt veel beter balanceren want voor je het weet zit je weer met een volle portemonnee en kan je van alles kopen. Dat haalt voor mij wel de uitdaging weg om eindelijk iets te kunnen kopen.
Had gister pas 2 uur gespeeld en had alle maps al kunnen kopen. Vandaag weer volop geld zodat je allemaal speciale wapens kan kopen. Zit na een tijd totaal geen uitdaging meer in. Snap ook wel dat het echt een actiegame is, maar het wordt allemaal wel heel makkelijk zo.
Wat dat betreft een beetje jammer
oh dat wist ik allemaal nog niet aangezien ik touchpad echt nooit gebruikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog een tip, koop snacks in de winkel en extra armor in de ammu-nation. Die kan je tijdens je missies consumeren/ aan trekken via je inventory. (Touchpad ingedrukt houden)
Zo kan je ook je quick-gps gebruiken voor dichtsbijzijnde stores etc. en tijdens missies kan je zo ook een waypoint op je objective zetten zonder de map te hoeven openen.
Iedere drie kwartier kan je een auto verkopen bij de customs, google op 'sad trombone glitch' en je kan iedere keer zo'n 20k verdienen als je de juiste auto's kiest.
Verder zou ik veel random jobs joinen, grote kans dat je mee mag doen met hoge level jobs die meer rp en cash opleveren. Beste wat je kan doen is een vaste crew joinen om samen dingen mee te doen.
DRS is Downforce reduction systeem, als je de achtervleugel laat zaken op het rechte eind heb je minder weerstand. KERS is Kinetic Energie Recovery System. Met remmen laad je accu's op en de stroom zet je weer om in extra PK's. Je kijkt zeker nooit formule 1quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Best leuk dat Driveclub, maar ik kan er nog geen flikker van. Kon de tutorial al niet winnen en nu bij een race'je in Noorwegen dik laatste
En wat zijn DRS en KERS?
Nope, vind daar echt niks aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef janrad het volgende:
[..]
DRS is Downforce reduction systeem, als je de achtervleugel laat zaken op het rechte eind heb je minder weerstand. KERS is Kinetic Energie Recovery System. Met remmen laad je accu's op en de stroom zet je weer om in extra PK's. Je kijkt zeker nooit formule 1
fallout is uit 1998quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk sfeervoller
Aan de andere kant, Fallout stamt uit 1997 ofzo? Toen was ik 12/13, misschien iets te jong om er echt van te kunnen genieten. Turnbased trek ik alleen bij Civ
Dat heerlijke geluid als je KERS gebruikt met de P1.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef janrad het volgende:
[..]
DRS is Downforce reduction systeem, als je de achtervleugel laat zaken op het rechte eind heb je minder weerstand. KERS is Kinetic Energie Recovery System. Met remmen laad je accu's op en de stroom zet je weer om in extra PK's. Je kijkt zeker nooit formule 1
volgens mij fap jij serieus op DC.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heerlijke geluid als je KERS gebruikt met de P1.
Die Nakasendo track in Japan is nu mijn favoriete in de hele game, wat een genot.
XCOMquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik prefereer ook een turn-based Fallout al heb ik me ook best nog vermaakt met 3.
Sowieso, turn-based
Absoluut!quote:
Ownee, je hebt hartstikke gelijk! Het spel is uit 1997! Mijn GameCollectors library heeft het gewoon foutquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet, maar 1 jaar verschil valt onder "ofzo"
Over wat? The Order? De zeppelin-missie is op YouTube te bekijken (ik ga nu niet zoeken op mobielquote:
Het is zo'n simpel concept maar oh zo leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tof! Vanavond ff proberen niet laatste te worden daarmee
Heel fijn iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Nakasendo track in Japan is nu mijn favoriete in de hele game, wat een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |