Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
je bedoelt hun emotionele toegankelijkheid en zo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Neger plsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pls
Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.
Neem een rib uit de man en begin opnieuw.
Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
Verklaar waarom ik dat onvermogen blijkbaar niet heb? (ok, ik kan ook mascara op mn blinde oog doen zonder mn oog lek te prikkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
Tot je zwanger raakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pls
Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.
Neem een rib uit de man en begin opnieuw.
Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef douche-eendje het volgende:
Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
Dan ben je gewoon raar, want is totaal nie moeilijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Feddd het volgende:
[..]
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
Ik had me namelijk een paar maanden geleden aangemeld op Parship, in eerste instantie gratis en toen een paar gratis dagen premium abonnement.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
Yup in de trein leren kennen, zij liepen door de trein en ik stapte de trein in. Eig zat ik te wachten totdat ze een keuze tussen boven/onderste treinstel zouden kiezen, zodat ik de andere kon pakken. Maar we raakten aan de praat (allebei wat gedronken, dat maakte wel verschil, anders had ik het niet gedaan)quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject...
Jammer dat het niks was
En andere datingsites?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject...
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Jammer dat het niks was
Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:15 schreef Weissman het volgende:
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
Succes beidenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga morgenavond dus toch speeddatenTja.. gratizzzz
![]()
Succes weiss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |